1 2 3 4 5 6 7 | rood (2xgeel) 3 rood (direct) 4 pleister/blessure tegenspeler 1 bonus veroorzaken pleister 1 bonus veroorzaken blessure 3 geen kaarten/blessures tegenstander -3 |
scheelt wel een hoop werkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:12 schreef Ruudt het volgende:
Van 22 deelnemers gezakt naar 15..
Zal eens kijken of ik straks zin heb om aan de stand te beginnen..
Volgende ronde sta je erbij.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:34 schreef Xummon het volgende:
kut helemaal niet gezien
kan ik me nog inschrijven?
Destron Elsloo FC (766490)
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:57 schreef Ruudt het volgende:
Na een razendsnelle update in week 1 ben ik het in week 2 gewoon vergeten.
Update volgt morgen ofzo..
Snelle update...quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:37 schreef Ruudt het volgende:
De stand na speelronde 2 en 3:
[ afbeelding ]
Met een zwart begin voor de 2 laatkomers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Gisteren de hele dag vrij gehad maar ben er niet aan toegekomen.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:53 schreef Outpost76 het volgende:
update? Ruudt ik weet dat je er niet echt bij bent de laatste tijd maar..........
Hij is helaas gestopt met hattrick volgens mij dus dat zal best wel.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:57 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Blijf jij een WO-team? Zo ja, dan schrap ik je uit de stand.
Neen. Heb een elftal opgesteld voor de komende weken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 16:57 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Blij jij een WO-team? Zo ja, dan schrap ik je uit de stand.
Toch nog niet gestoptquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Neen. Heb een elftal opgesteld voor de komende weken.
komt omdat ie de laatste tijd zoveel spelers van andere fokkers heeft gekocht. Tis natuurlijk zonde om die niet op te stellenquote:
quote:
Ik hijg hinderlijk in je nek!quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:17 schreef Ruudt het volgende:
De stand na speelronde 9:
[ afbeelding ]
Wij staan onderaan, ja wij staan onderaan!
damn hoe kan ik nou ooit over die -14 heen? Zo wordt t ook geen blauw sterretjequote:Op zaterdag 13 december 2008 13:20 schreef Ruudt het volgende:
Valt wel mee.
Heb al 4x op een rij -3.
1 keer een gele kaart waar ik -3 scoor en de achterstand is direct gehalveerd.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:20 schreef Ruudt het volgende:
Valt wel mee.
Heb al 4x op een rij -3.
Ik weet niet of ik wel wil weten wat je voelt aankomen in een topic over sterretjes.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:32 schreef Ruudt het volgende:
Ja en de Engelse taal, want ik voel 'em al aankomen.
en ik sta (nog) bovenaan..quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:17 schreef Ruudt het volgende:
De stand na speelronde 9:
[ afbeelding ]
Wij staan onderaan, ja wij staan onderaan!
-1 kan niet piemel,quote:Op maandag 15 december 2008 09:30 schreef Outpost76 het volgende:
-1 volgens mij
+2 voor voor 2 gele kaarten en -3 voor geen kaarten blessures tegenstander.
Wel knap als je mn wedstrijd bekijkt. Ik 2 gele kaarten en 2 blessures van +3 en +5.Mn tegenstander helemaal niks
quote:Op maandag 15 december 2008 09:42 schreef Ruudt het volgende:
[..]
-1 kan niet piemel,
"geen kaarten" geldt voor je eigen team natuurlijk en als je dat niet hebt en je tegenstander heeft geen blessures dan krijg je -3.
Dat je tegenstander geen kaarten krijgt heeft NUL invloed op je eigen punten.
Pfrt!quote:
Het staat ook een beetje tweeledig in de OP vind ik. Nu vind ik ook dat een ervaren rot als Outpost de regels gewoon moet kennen, maar toch.quote:Op maandag 15 december 2008 09:42 schreef Ruudt het volgende:
[..]
-1 kan niet piemel,
"geen kaarten" geldt voor je eigen team natuurlijk en als je dat niet hebt en je tegenstander heeft geen blessures dan krijg je -3.
Dat je tegenstander geen kaarten krijgt heeft NUL invloed op je eigen punten.
quote:Op maandag 15 december 2008 10:13 schreef Ruudt het volgende:
Ook gewoon in het 11e seizoen van deze award met zoiets aankomen hč.
quote:Op maandag 15 december 2008 10:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pfrt!!
[..]
Het staat ook een beetje tweeledig in de OP vind ik. Nu vind ik ook dat een ervaren rot als Outpost de regels gewoon moet kennen, maar toch.
quote:Op maandag 15 december 2008 16:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Zijn er regels dan? Ik dacht dat Ruudt altijd gewoon dobbelde.. Gewoon een dobbelsteen met 1 t/m 5 en 6 is dan de -3..![]()
Daarom komen die updates meestal niet 's avonds, want dan kan het zomaar gebeuren dat ik ga dobbelen.quote:Op maandag 15 december 2008 18:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zou best kunnen ik zie m er iig wel voor aan
Hehe, ik doe m'n best.quote:Op maandag 15 december 2008 23:31 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Daarom komen die updates meestal niet 's avonds, want dan kan het zomaar gebeuren dat ik ga dobbelen.
De regels heb ik trouwens niet verzonnen, daarvoor moet je bij iemand anders zijn (zoek maar terug).![]()
Verder zijn ze voor iedereen behalve Outpost duidelijk dus verlaag je niet tot zijn niveau rpp.![]()
hmmz nu je het zelf zo zegt.. misschien moet ik er inderdaad maar eens wat kritischer naar kijkenquote:Op maandag 15 december 2008 23:47 schreef Ruudt het volgende:
Daar kijkt toch niemand naar, iedereen vertrouwt mij blind!
En dan niet eens kunnen zeggen dat ie ongelijk heeft.quote:Op maandag 15 december 2008 23:31 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Daarom komen die updates meestal niet 's avonds, want dan kan het zomaar gebeuren dat ik ga dobbelen.
De regels heb ik trouwens niet verzonnen, daarvoor moet je bij iemand anders zijn (zoek maar terug).![]()
Verder zijn ze voor iedereen behalve Outpost duidelijk dus verlaag je niet tot zijn niveau rpp.![]()
Tot dat je iemand een rede geeft dat dat niet meer kan!quote:Op maandag 15 december 2008 23:47 schreef Ruudt het volgende:
Daar kijkt toch niemand naar, iedereen vertrouwt mij blind!
Daar begint t al.......quote:Op maandag 15 december 2008 23:51 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
hmmz nu je het zelf zo zegt.. misschien moet ik er inderdaad maar eens wat kritischer naar kijken
Ow tochquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:12 schreef Ruudt het volgende:
Ben maar niet bang, ik ga eerlijk te werk.
hahahahaquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:01 schreef Ruudt het volgende:
De stand na speelronde 10:
[ afbeelding ]
* Ruudt zwaait naar concurrenten.
Ohhooo toch vals spel!!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:25 schreef Ruudt het volgende:
Jawel hoor, dat blauwe sterretje kun je wel vergeten.
nog steeds bovenaan..quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:01 schreef Ruudt het volgende:
De stand na speelronde 10:
[ afbeelding ]
* Ruudt zwaait naar concurrenten.
Nog niet eens veroorzaakt:quote:Op maandag 22 december 2008 11:11 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Gisteren een pleistertje veroorzaakt.. meer niet.. best wel jammer eigenlijk.. het wordt weer eens tijd voor flink wat punten..
Hij viel gewoon hard op de grond, 1 punt voor jou dus.quote:There was concern in the stands when, at the 40 minute mark, Orcas's Auke van der Waart hit the ground hard, but he refused the attention of the trainer and rejoined his teammates on the pitch.
och ja in het Engelsquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:30 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nog niet eens veroorzaakt:
[..]
Hij viel gewoon hard op de grond, 1 punt voor jou dus.
Beetje vaag dat het zo van elkaar kan verschillen per taal eigenlijk.. maar goed 2 punten had ook niet uitgemaakt.. Ik sta inmiddels 3dequote:In de 40e minuut werd in de dug-out van Orcas woedend gereageerd op een aanslag op Auke van der Waart. De speler weigerde echter verzorging en voegde zich hinkend weer bij zijn ploeggenoten.
Ik ben bang dat ik t met t 2e deel van VK zn post eens moet zijn want mij lukt t ook nooit. Ik wil je vragen of je ook van t zwarte sterretje een soort "winnaar" kan maken. Zo is het ook nog leuk voor de kansloze die in t midden mee doen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
Top dat je het nog steeds doet Ruudt
Helaas ga ik volgens mij nooit een editie winnen...
Eh, ja.quote:Op maandag 29 december 2008 00:54 schreef rompompom het volgende:
Goh, loop ik nou wéér vier punten in, Ruudt?
Was t zo wie zo met t 1e deel eens he! Ik zie net pas dat ik t een beetje raar geschreven heb.quote:Op maandag 29 december 2008 02:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik t met t 2e deel van VK zn post eens moet zijn want mij lukt t ook nooit. Ik wil je vragen of je ook van t zwarte sterretje een soort "winnaar" kan maken. Zo is het ook nog leuk voor de kansloze die in t midden mee doen.
doe eens een nieuw hattrick topic openenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Was t zo wie zo met t 1e deel eens he! Ik zie net pas dat ik t een beetje raar geschreven heb.
Al lang geregeld man! Relax en denk aan je hart.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
doe eens een nieuw hattrick topic openen
relax??!?!!??!!! RELAX?!?!?!?!?!?!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al lang geregeld man! Relax en denk aan je hart.
Fopnegertquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
relax??!?!!??!!! RELAX?!?!?!?!?!?!
MAN ER WAS BIJNA 10 MINUTEN LANG GEEN HATTRICKTOPIC EN HET ENIGE WAT JIJ TE ZEGGEN HEB IS RELAX?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ben je wel helemaal goed bij je hoofd
beetje laat, maar gefeliciteerd met NECquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
beetje laat, maar gefeliciteerd met NEC. Knappe prestatie
10 minuten???? Damn wat gaat die tijd snel bij jou. Het waren er nl maar 2.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
relax??!?!!??!!! RELAX?!?!?!?!?!?!
MAN ER WAS BIJNA 10 MINUTEN LANG GEEN HATTRICKTOPIC EN HET ENIGE WAT JIJ TE ZEGGEN HEB IS RELAX?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ben je wel helemaal goed bij je hoofd
quote:
Ja was ook niet voor jou bedoeld meer voor die Fopnegert.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:56 schreef -J-D- het volgende:
Ik zit al in 1 Hattrick topic. Das wel zat.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:06 schreef Ruudt het volgende:
De stand na speelronde 12:
[ afbeelding ]
Het wordt nog spannend..
Aan het begin deed ik nog mee voor de Gary Lineckerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:06 schreef Ruudt het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt nog spannend..
Als mn tante een snor had...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:47 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Aan het begin deed ik nog mee voor de Gary LineckerMaar als ik nog zo'n score van 14 punten van vorig seizoen weet te herhalen, maak ik nog kans ook!
idd.. ik maak nog kans op de VJ..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:06 schreef Ruudt het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt nog spannend..
Komt mn team nu met -3quote:Op zondag 4 januari 2009 23:02 schreef Ruudt het volgende:
De stand na speelronde 13:
[ afbeelding ]
Ik sta nog steeds onderaan!
ik heb de noppen wel laten slijpen, maar die werden niet goedgekeurd door de scheidsrechter en we moesten dus alsnog op normale noppen spelen..quote:Op zondag 11 januari 2009 19:02 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Vanavond de beslissing!
Zal YMFC zijn koppositie voor de VJ-award vasthouden, of zullen de spelers van Qyn met het mes tussen de tanden op het veld verschijnen? Of wellicht hebben de spelers van ArcturusMengsk de noppen geslepen?
En zullen de spelers van de spaanse kontenclub Real club de Culo al hun tegenstanders voorbij laten lopen, of durven ze vanavond toch normaal te voetballen? Of grijpt rompompom de laatste strohalm voor de GL-award?
Stay tuned!
ik ookquote:Op zondag 11 januari 2009 21:03 schreef rompompom het volgende:
Oy, ik heb 'n gele kaart te pakken..
Rood zelfs (2x geel), ik ga een prijsje pakken!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:03 schreef rompompom het volgende:
Oy, ik heb 'n gele kaart te pakken..
Och, als je per ongeluk twee blessures veroorzaakt, zijn we je voorbij. Maar gezien het verloop van het seizoen is dat niet erg logisch.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:41 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Rood zelfs (2x geel), ik ga een prijsje pakken!
Toch geel nu!quote:Op zondag 11 januari 2009 22:09 schreef Ruudt het volgende:
Precies, ik heb een team vol koorknaepjes.
Waardig afgesloten met (vermoedelijk, want in het Nederlands) 7 puntenquote:Op zondag 11 januari 2009 22:47 schreef rompompom het volgende:
Klaar! Gefeliciteerd, Yur & Ruudt!
Acht zelfs! Blessure is veroorzaakt ("...due to the rough treatment..." volgt op 'n gele kaart van jou), dus dat is al 4 punten. Rode kaart met twee keer geel is 3 en dan nog een losse gele van 1.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:48 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Waardig afgesloten met (vermoedelijk, want in het Nederlands) 7 punten
Thx rpp, en feli Ruudt
Nog beterquote:Op zondag 11 januari 2009 22:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Acht zelfs! Blessure is veroorzaakt ("...due to the rough treatment..." volgt op 'n gele kaart van jou), dus dat is al 4 punten. Rode kaart met twee keer geel is 3 en dan nog een losse gele van 1.
Je mag wel een leuk tenue maken..quote:Op zondag 11 januari 2009 22:54 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Nog beter
Krijg ik nu ook een award-avatar?
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:02 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Je mag wel een leuk tenue maken..
Net als de mijne:
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zondag 11 januari 2009 23:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Gefeliciteerd, Yur & Ruudt!
Wat meneer Boppe zegt.quote:
Die awards komen eraan inderdaad!! Dan krijgen de winnaars hier en van de Fok!Cup ook avatars!!quote:Op zondag 11 januari 2009 23:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die krijg je bij de awards. Gijs_ is druk in de weer om ze te maken.
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:16 schreef Ruudt het volgende:
Deelnemers seizoen 12:
1. Grumpey met Grumpelix (367606)
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:30 schreef Xummon het volgende:
Deelnemers seizoen 12:
2. Kn0x met Knebworth (508857)
3. Outpost76 met RKDEO (1008648)
4. Ender_wiggin met F.C. Gokwerk (813779)
5. Xummon met Destron Elsloo FC (766490)
6. Superiyurtjuh met YMFC (816532)
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:53 schreef ArcturusMengsk het volgende:
Feli Ruudt en Yur..![]()
Ruudt ook nog bedankt voor de organisatie..
Nou schiet is op man!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dank je.
Nu nog de FOK!-fed header zelf...
Meer gemene spelers is meer kaarten en meer schorsingen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vind Vinnie Jones wel een koning, had ik maar wat meer gemene spelers.
en idd vette header!
En een Vinnie Jonesquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meer gemene spelers is meer kaarten en meer schorsingen.
Die is nog wat moeilijker, maar komt goed...quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou schiet is op man!![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
.![]()
Nice..quote:
En geen kampioenschap als al je toppers geschorst zijn.quote:
Rustig aan man! Je bent er al druk genoeg mee de laatste tijd. Kom je nog wel eens op t hag forum of zit je all1 hier?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die is nog wat moeilijker, maar komt goed...
Waarschijnlijk vrijdagavond en anders dit weekend wel...
Dat zal wel. Doet ie ook met mn Fok!Cup overwinningen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:11 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Nice..![]()
Wurdsje FC mag van mij wel vervangen worden door Dynamo Groningen.. of wil je vast houden aan de teamnaam van toen hij gewonnen werd?
De schets is klaar. Alleen het maken nog.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
Rustig aan man! Je bent er al druk genoeg mee de laatste tijd. Kom je nog wel eens op t hag forum of zit je all1 hier?
erg veel vrije tijd dus..quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De schets is klaar. Alleen het maken nog.
Ik zit nog vaak genoeg o het forum daar. Zoals nu bijvoorbeeld.
Ik ben ook nog aan het leren. Maar mijn ouders zijn nu hier, en dan zit ik liever achter de PC dan in mijn leerboek...quote:
een echte multi-tasker dus.. je lijkt wel een vrouwquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog aan het leren. Maar mijn ouders zijn nu hier, en dan zit ik liever achter de PC dan in mijn leerboek...
No way, baggercompetitie man.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En geen kampioenschap als al je toppers geschorst zijn.
[..]
Rustig aan man! Je bent er al druk genoeg mee de laatste tijd. Kom je nog wel eens op t hag forum of zit je all1 hier?
[..]
Dat zal wel. Doet ie ook met mn Fok!Cup overwinningen.
Dan vraag ik me echt af hoe die piemel daar beneden komt...quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:22 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
een echte multi-tasker dus.. je lijkt wel een vrouw
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me echt af hoe die piemel daar beneden komt...
Voor bind is dat. DAt weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me echt af hoe die piemel daar beneden komt...
JHMQMJZMN?? (winnaar VJ sz.6). Of rompompom daar zo blij mee is...quote:
Scherp! Dat was me nog niet opgevallen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
JHMQMJZMN?? (winnaar VJ sz.6). Of rompompom daar zo blij mee is...
Verder zeer mooi gemaakt
Dat wil ik ja.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:11 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Nice..![]()
Wurdsje FC mag van mij wel vervangen worden door Dynamo Groningen.. of wil je vast houden aan de teamnaam van toen hij gewonnen werd?
Ik zal het meteen aanpassen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
JHMQMJZMN?? (winnaar VJ sz.6). Of rompompom daar zo blij mee is...
Verder zeer mooi gemaakt
Ja klopt. Had ik ook gedaan een stukje naar boven. Daarom moest ik lachen. Ik dacht nl dat dat bij RealBizkit vandaan kwam.quote:
Neuh. Ik heb dan ook geen antwoord gegeven op die vraag.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja klopt. Had ik ook gedaan een stukje naar boven. Daarom moest ik lachen. Ik dacht nl dat dat bij RealBizkit vandaan kwam.
Dank je. Ik heb trouwens alle teams waarvan de naam niet meer bestaat grijs gemaakt.quote:
Meld!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb trouwens alle teams waarvan de naam niet meer bestaat grijs gemaakt.
Als daar iets niet mee klopt, dan mag dat iemand melden.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:48 schreef The_Hives het volgende:
7. ScudRaket met Ladderzatsquad (208243)
8. rompompom met JHMWMJZMN (68680)
9. Gijs_ met FC Bifröst (1011663)
10. Happel met Kein Geloel (813647)
11. ArcturusMengsk met Dynamo Groningen (504765)
12 TheVulture met Vulture United 1980 (1362274
13. Twisteddlogic met nicker100(816195)
14. Verbal_Kint met Gorbakalaznikovskiy (146006)
15. Drummerdude met Olde Veste (1005533)
16. Foetre met United Black Panthers(816169)
17. Proud2beDiepfries met SC diepFries (6592757)
18. RealBizkit666 met TeamKoekje (1010694)
19. FrituurVetPet met FC Mattheus Eugenius (146862)
20. GeneraalUli met Twello FC (814926)
21. Elby1988 met Witte Voetjes (1230522)
22. The_Hives met Dapp're Strijders (1003524)
Ik maak gewoon alles rood (behalve de laatste winnaars). Dan is het hele probleem opgelost.quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meld!
Bonobo11 (769541) bestaat iig nog.
Net als FC Wurdsje en Holloway Wanderers. Al is het onder een andere team naam maar maak ze dan oranje oid maar niet grijs.
FC Wurdsje heeft nooit bestaan..quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Meld!
Bonobo11 (769541) bestaat iig nog.
Net als FC Wurdsje en Holloway Wanderers. Al is het onder een andere team naam maar maak ze dan oranje oid maar niet grijs.
11. ArcturusMengsk met Dynamo Groningen (504765)
Wat was dat ook al weer? mieren .....quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:41 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
FC Wurdsje heeft nooit bestaan..
het gaat om de details in het levenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat was dat ook al weer? mieren .....
Hoezo? Omdat ik aldoor in de topics ben?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb zo een idee dat het bij jou kriebelt om weer te beginnen.
Als je een gewoon trainingsprogramma opzet zoals de meeste dat doen. Dan hoef je er niet zoveel tijd in te steken. De grote vraag is dan natuurlijk of je je kunt beheersen om niet constant in te loggen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ik aldoor in de topics ben?. Ach ik heb geen 9-5 baan meer. Veel wisselende tijden waardoor ik nu bijvoorbeeld een dag vrij heb. Vrienden om naar de kroeg te gaan zijn aan het werk dus moet ik wat anders
![]()
Ach, nu ik vaker op fok kom vind ik het wel weer leuk ja. Ook vooral leuk dat ik nu zie dat er na een opmerking van me nieuwe initiatieven komen die we 'vroeger' gestart zijn. Vooral die dingen er omheen enzo vind ik leuk. Om dat te organiseren er aan mee te doen enzovoort.
Ik vind het ook interessant vanwege alle (voor mij) nieuwe ontwikkelingen. Maar wat ik dus niet mis is het 'gedwongen' moeten instellen van je team en de tijd daar in te steken die je eigenlijk niet hebt. Zelfde als rustig 'snelle' trainees zoeken. In mn studententijd zag ik het als sport om zo snel mogelijke poppers te vinden (1 of zelfs géén training). Nu ik daar de tijd niet voor heb zal ik daardoor ook niet meer beginnen
ach ja we proberen de federatie op deze manier weer wat nieuw leven in te blazen..quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ik aldoor in de topics ben?. Ach ik heb geen 9-5 baan meer. Veel wisselende tijden waardoor ik nu bijvoorbeeld een dag vrij heb. Vrienden om naar de kroeg te gaan zijn aan het werk dus moet ik wat anders
![]()
Ach, nu ik vaker op fok kom vind ik het wel weer leuk ja. Ook vooral leuk dat ik nu zie dat er na een opmerking van me nieuwe initiatieven komen die we 'vroeger' gestart zijn. Vooral die dingen er omheen enzo vind ik leuk. Om dat te organiseren er aan mee te doen enzovoort.
Ik vind het ook interessant vanwege alle (voor mij) nieuwe ontwikkelingen. Maar wat ik dus niet mis is het 'gedwongen' moeten instellen van je team en de tijd daar in te steken die je eigenlijk niet hebt. Zelfde als rustig 'snelle' trainees zoeken. In mn studententijd zag ik het als sport om zo snel mogelijke poppers te vinden (1 of zelfs géén training). Nu ik daar de tijd niet voor heb zal ik daardoor ook niet meer beginnen
Gewoon een team aanvragen! Wij helpen je wel door je diploma heenquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
Er zijn mensen die wel alles weten te vinden in de nieuwe layout...quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Betekend dat dat je nu alles nog weet of nog weet te vinden? Ze hebben een nieuwe layout he!
ja en die mensen hebben niet een stop gehad van een paar seizoenen zoals The Hives!quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die wel alles weten te vinden in de nieuwe layout...
Dan is de overstap zelfs makkelijker omdat je niet meer gewend bent aan de oude layout...quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja en die mensen hebben niet een stop gehad van een paar seizoenen zoals The Hives!
eensch..quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan is de overstap zelfs makkelijker omdat je niet meer gewend bent aan de oude layout...
Tja daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan is de overstap zelfs makkelijker omdat je niet meer gewend bent aan de oude layout...
Ruudt gebruikt de Engelse versie. Die is zo wie zo anders.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Misschien dat we hier ook een nieuwe OP moeten maken. Aangezien het blessurelijstje voor geen millimeter meer klopt...
Er zijn ook iets meer zinnen tegenwoordig...quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ruudt gebruikt de Engelse versie. Die is zo wie zo anders.
11. ArcturusMengsk MrMoon met Dynamo Groningen (504765)
Ik kan er wel inzetten dat ik uit ga van de Engelse tekst en dat je moet kunnen lezen dat de blessure veroorzaakt is om daar punten voor te krijgen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Misschien dat we hier ook een nieuwe OP moeten maken. Aangezien het blessurelijstje voor geen millimeter meer klopt...
Er zijn 7 blessure keys. Van elke key zijn 5 varianten. In totaal zijn dus 35 blessure zinnen. Ik heb wel alleen de Nederlandse versies helaas...quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:25 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik kan er wel inzetten dat ik uit ga van de Engelse tekst en dat je moet kunnen lezen dat de blessure veroorzaakt is om daar punten voor te krijgen.
Dan heb je ook nog "nasty collision" en "unfortunate collision", 1e is veroorzaakt en de 2e niet..
Het maakt mij ook niets uit. Maar misschien een verwijzing naar die zinnen. In plaats van de verwijzing die je nu hebt. Dat was eigenlijk mijn idee.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:51 schreef Ruudt het volgende:
Heeft uiteindelijk geen nut om die zinnen in de OP te zetten, ten eerste kun je er toch niet op inspelen en ten tweede komt het zelden voor dat ik er naast zit of dat mensen twijfelen aan mijn oprechtheid.
Zijn ze het niet eens met het aantal punten dan leg ik duidelijk uit hoe ik aan dat aantal gekomen ben ahv delen uit het wedstrijdverslag.
Die staan op hag.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:55 schreef Ruudt het volgende:
Ik heb geen zin om die 35 zinnen op te zoeken enzo.
In het Engels?quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die staan op hag.
Maar even over jou header. In de tussenstanden die je hier zet is de Vinnie-lijst rood en de Gary-lijst blauw. Zal ik de kleur van de namen ook in de header in die kleuren zetten? Dan komt dat overeen.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:25 schreef Ruudt het volgende:
Nice, zal 'm bij het volgende topic gebruiken.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geniaal die moet Gijs_ gebuiken voor de joker award
Toch lijkt t me leuk als nummer 3 zich dan nog ewven meld. Juist om te kijken of die theorie dan echt nog op gaat. En t wat anders wordt dan koffie dik kijken.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:45 schreef The_Hives het volgende:
precies. Het zou wat anders zijn als ik bijvoorbeeld nog 4 zou zeggen. Want dan zou ik de 3e passeren en dat kan natuurlijk niet. Er is hier geen ruimte voor gekwetste egootjes dus daarom hou ik het dan maar bij 2. En 2 is 1 + 1, dus volgens mijn mathematisme moet het nu theoretisch kloppen. tenzij nummer 3 wel langs komt dan gaat de theorie van 4 dus wel weer op. Maarja dat blijft koffiedik kijken
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:46 schreef The_Hives het volgende:
[..], kon je die nog niet
![]()
Onder welke steen heb jij gelegen de afgelopen 10 internetjaren
oei, dat is wel jammer. Ik heb mijn potten van vanmorgen en vanmiddag al leeg gedronken. Dus dat koffiedik is hier niet meer aanwezig. Misschien heb je wat aan de koffieprut? Anders heb ik nog wel een vuilniszak voor je waar je het een en ander in kan vinden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch lijkt t me leuk als nummer 3 zich dan nog ewven meld. Juist om te kijken of die theorie dan echt nog op gaat. En t wat anders wordt dan koffie dik kijken.
Ik heb evt nog wel wat van mn pot koffie van vanochtendmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |