Er zijn op genoeg gebouwen mooie plekjes waar vandaan je kan schieten.. met je M4 of rocket launcher of sniper natuurlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:12 schreef Slappy het volgende:
Pak een heli ofzo,Waarom wil je op daken klimmen dan
omdat ik vind dat dat moet kunnenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:12 schreef Slappy het volgende:
Pak een heli ofzo,Waarom wil je op daken klimmen dan
Idem. In Januari ben ik weer terug in Nederland. Gelijk even een console kopen met GTA erbij.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:14 schreef LoggedIn het volgende:
oeh.. nog 2 maanden, dan speel ik dit ook
Ken ik jou toevallig?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:58 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Idem. In Januari ben ik weer terug in Nederland. Gelijk even een console kopen met GTA erbij.
Ook al? Ik zit er ook over te denken een XBOX 360 te gaan kopen met games en een nieuwe HD-TV. Heeft iemand nog aanraders voor een prima TV voor een euro of 400?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:03 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ken ik jou toevallig?Same here.. Ik doe er ook een HDTV bij trouwens
Weet ik niet. Ken je mij?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:03 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ken ik jou toevallig?Same here.. Ik doe er ook een HDTV bij trouwens
nee, maar in het segment 1000-1500 kan ik je wel wat advies gevenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:13 schreef Resco het volgende:
[..]
Ook al? Ik zit er ook over te denken een XBOX 360 te gaan kopen met games en een nieuwe HD-TV. Heeft iemand nog aanraders voor een prima TV voor een euro of 400?
Zou best kunnenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:49 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ken je mij?
HDTV weet ik nog niet. Toch al gauw 500 euro voor een console met wat leuke spellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |