Dat is helaas bij iedereen zo, je kan zelf een server starten en afwachten maar dan gaan de mensen ook weg waarschijnlijk. Helemaal niks aan te doen helaas..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb op de PS3 een probleem, als ik online ga, krijg ik nooit een kamer met meer dan 3 mensen erin. Ik wil gewoon minstens met z'n achten spelen. Bekend bij iemand?
+ ik, die altijd met de taxi gaatquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, door die gps leer je hier veel minder snel de kaart
Ik vind dat dus echt zonde van mijn geldquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
+ ik, die altijd met de taxi gaat
Het geld waar je in dit spel altijd teveel van hebt bedoel je?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:04 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Ik vind dat dus echt zonde van mijn geld
Nee, ik ben gewoon gierig.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het geld waar je in dit spel altijd teveel van hebt bedoel je?Of bedoel je het geld wat je niet hoeft te betalen in Roman's taxi
Nee, dat valt me dus ook zwaar tegen allemaal.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:13 schreef Red_Cat het volgende:
Kan je eigenlijk net als ik vice city uiteindelijk iets van een chiller huis kopen? of zit dat er niet bij?Ja vrouw bla bla vla
Bij Free Mode en Turf Wars zit het vaak vol.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb op de PS3 een probleem, als ik online ga, krijg ik nooit een kamer met meer dan 3 mensen erin. Ik wil gewoon minstens met z'n achten spelen. Bekend bij iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
Speel altijd Free Mode online. lekker relaxt. De ene keer kom je in een heftige deathmatch terecht terwijl de andere keer iedereen gewoon lekker een beetje aan het rondkloten is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:29 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Bij Free Mode en Turf Wars zit het vaak vol.
Er zijn op genoeg gebouwen mooie plekjes waar vandaan je kan schieten.. met je M4 of rocket launcher of sniper natuurlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:12 schreef Slappy het volgende:
Pak een heli ofzo,Waarom wil je op daken klimmen dan
omdat ik vind dat dat moet kunnenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:12 schreef Slappy het volgende:
Pak een heli ofzo,Waarom wil je op daken klimmen dan
Idem. In Januari ben ik weer terug in Nederland. Gelijk even een console kopen met GTA erbij.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:14 schreef LoggedIn het volgende:
oeh.. nog 2 maanden, dan speel ik dit ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |