Inderdaadquote:Op zondag 28 september 2008 15:47 schreef S-Two het volgende:
Doen eens scoren Ajax.
NEEEEEEEEquote:
Gebruiken ze gewoon niet meer en terecht. Een tune bij een goalquote:Op zondag 28 september 2008 15:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Ze zijn de doelpunten tune kwijt bij ajax
Welke kleuter heeft hier met Photoshop zitten spelen?quote:
Nee het lijkt wel of Van Basten niets van hem moet hebbenquote:Op zondag 28 september 2008 15:50 schreef Grulez het volgende:
[..]
Speelt Lindgren al? Beste middenvelder in de selectie.
Welke club heeft ookal weer Viva Hollandia als tune momenteel?quote:Op zondag 28 september 2008 15:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gebruiken ze gewoon niet meer en terecht. Een tune bij een goal.
Serieus niet? zijn ze denk ik de enige in NLquote:Op zondag 28 september 2008 15:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Gebruiken ze gewoon niet meer en terecht. Een tune bij een goal.
Ik dácht de stille willies.quote:Op zondag 28 september 2008 15:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Welke club heeft ookal weer Viva Hollandia als tune momenteel?
Inderdaad, opvallend.quote:Op zondag 28 september 2008 15:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee het lijkt wel of Van Basten niets van hem moet hebben
Al heeft Lindgren nog niet kunnen overtuigen in die invalbeurten maar vorig jaar was ie zo goed.
Je weet het maar nooit.quote:
NAC heeft er nooit een gehad.quote:Op zondag 28 september 2008 15:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Serieus niet? zijn ze denk ik de enige in NL
Ik ben bang van niet trouwens, maar een beetje hoop kan geen kwaad! Alles is beter dan de verwachtte 7-0quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 15:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een verschrikkelijke vent die Reitsma.![]()
Vind het ook maar zo een basisschool liedjequote:Op zondag 28 september 2008 15:55 schreef Stofje het volgende:
Mensen die "laat maar liggen, hij is dood" zingen, mogen zélf dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |