quote:Op zondag 28 september 2008 14:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Groningen mag heul niet boven PSV staan.
checkquote:Op zondag 28 september 2008 14:53 schreef Ephemera het volgende:
Woehoeee.. Groningen!![]()
Wie scoorde er? de Roover?
Spuit11quote:Op zondag 28 september 2008 14:52 schreef venomsnake het volgende:
Ronaldinho vrije bal van De Roover
quote:Op zondag 28 september 2008 14:52 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoe heet de goal-tune van Groningen?
quote:Op zondag 28 september 2008 14:52 schreef venomsnake het volgende:
Ronaldinho vrije bal van De Roover
quote:
Ik ben ook geen Nederlander ouwequote:
Huntelaar gaat nog wel scorenquote:Op zondag 28 september 2008 14:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
schot van enoh![]()
typisch dat Huntelaar em dan weer naast schuift
Nee.quote:Op zondag 28 september 2008 14:58 schreef jmac het volgende:
Kom op NEC !
Bij Groningen? Dodelijk saaie stem heeft ie ja... Hoe heet ie ook weer?quote:Op zondag 28 september 2008 15:01 schreef Susi het volgende:
Met de commentator kun je ook niet lachen he
Ben allang blij dat we van die schurft irritante Koert Westerman af zijnquote:Op zondag 28 september 2008 15:01 schreef Susi het volgende:
Met de commentator kun je ook niet lachen he
quote:Op zondag 28 september 2008 15:03 schreef TC03 het volgende:
zoooooooooooooooooooooooo JERUZSUFSDIFGSDKGDKGJDFKGJDFK
quote:Op zondag 28 september 2008 15:04 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]vd Laak
had ook rood mogen wezen.
quote:Op zondag 28 september 2008 15:04 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]vd Laak
had ook rood mogen wezen.
Nee joh.quote:Op zondag 28 september 2008 15:04 schreef Grulez het volgende:
Ik voel nog wel een dubbele gele kaart aankomen voor Grunn....
Die zit zo onderhand welop een schorsing, niet? Suarez?quote:Op zondag 28 september 2008 15:05 schreef leonnekes het volgende:
Geel voor Molhoek en Suarez
Ik vind het geen rood, maar er zijn van die gekke scheidsrechters die het wel doen.quote:
Vraag ik mij af waarom Suarez ook geel krijgt. Die zat op de grond..quote:
Of niet.quote:Op zondag 28 september 2008 15:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kijk gewoon zelf even op teletekst ofzo.
die greep naar molhoeks beenquote:Op zondag 28 september 2008 15:07 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Vraag ik mij af waarom Suarez ook geel krijgt. Die zat op de grond..
Nou ja, alletwee
www.vi.nl lamzakquote:Op zondag 28 september 2008 15:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Of niet.
Ik ook, naaistreekquote:Op zondag 28 september 2008 15:09 schreef Jodelaar het volgende:
Service Unevailable
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10048) in W:\eredivisielive.sport2media.com\www\player\include.php on line 17
Unable to connect to the database server at this time.
Inderdaad verdomme!quote:Op zondag 28 september 2008 15:09 schreef Jodelaar het volgende:
Service Unevailable
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10048) in W:\eredivisielive.sport2media.com\www\player\include.php on line 17
Tja, waarom risico nemen inderdaad. Er is ook nog een 2e helft.quote:Op zondag 28 september 2008 15:09 schreef Grulez het volgende:
Die commentator is maar aan het lullen over voorzichtig spel. Grunn staat 1-0 voor tegen 10 man in de eerste helft... wat verwacht je dan.
http://eredivisiestreams.punt.nl/quote:Op zondag 28 september 2008 15:10 schreef sirmike het volgende:
misschien nog streams de volgen voor feyenoord?
quote:Op zondag 28 september 2008 15:12 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Het is al afgelopen. Feijenoord heeft de schade beperkt weten te houden, mooi.
quote:Op zondag 28 september 2008 15:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
F1 + WK Wielrennen +Aj-Vit = Trippelsaai
Was vorige week ook al, daarom bestel ik daar ook niks meer, die servers kunnen het gewoon niet aan, amateurs daar.quote:Op zondag 28 september 2008 15:09 schreef Jodelaar het volgende:
Service Unevailable
Mijn koffie is leukerquote:Op zondag 28 september 2008 15:11 schreef StarGazer het volgende:
Pfff ga eens voetballen Ajax
tegen zijn watte?!?quote:Op zondag 28 september 2008 15:12 schreef sjimz het volgende:
De Jong kreeg trouwens wel een flinke zwaai van een arm tegen zijn hooft.
Waarom betalen als er goede alternatieven zijn.quote:Op zondag 28 september 2008 15:12 schreef PiraatPiet het volgende:
Dat eredivisielive.nl is ook een aanfluiting met live wedstrijden
P.C. Hooft?quote:Op zondag 28 september 2008 15:12 schreef sjimz het volgende:
De Jong kreeg trouwens wel een flinke zwaai van een arm tegen zijn hooft.
Zijn koker, hoofd, blok etcquote:
Om het voetbal in NL te steunenquote:Op zondag 28 september 2008 15:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waarom betalen als er goede alternatieven zijn.
JD moet gewoon meer gaan roepen dat Timmer geen goede doelman isquote:Op zondag 28 september 2008 15:16 schreef Adelante het volgende:
Timmer staat echt goed te keepen laatste tijd
Hofland had die speler dus gewoon moeten laten gaan, had Timmer nog een kans om hem tegen te houden.quote:Op zondag 28 september 2008 15:16 schreef Adelante het volgende:
Timmer staat echt goed te keepen laatste tijd
Heb liever de 2-0, vind dit maar een gevaarlijke stand..quote:Op zondag 28 september 2008 15:16 schreef Grulez het volgende:
Gewoon ff 1-0 winnen vind ik prima.
Klopt, maar die commentator doet net of Groningen achterstaat ofzo.quote:Op zondag 28 september 2008 15:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Heb liever de 2-0, vind dit maar een gevaarlijke stand..
Tja, 11 man tegen 10 man. Maar ze doen er helemaal niks mee, Feyenoord had de beste kansen.quote:
Hij krijgt ook heeeeeeeeeeeeeeel veel oefening in het feyenoord-doelquote:Op zondag 28 september 2008 15:16 schreef jmac het volgende:
Die timmer doet het wel goed de laatste weken opeens.
Sowieso kun je beter 1-0 achter komen, dan met 10 man verder moetenquote:Op zondag 28 september 2008 15:17 schreef Irrem het volgende:
[..]
Hofland had die speler dus gewoon moeten laten gaan, had Timmer nog een kans om hem tegen te houden.
quote:Op zondag 28 september 2008 15:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij krijgt ook heeeeeeeeeeeeeeel veel oefening in het feyenoord-doel
Slaat nergens op idd. Ze spelen gewoon op save.quote:Op zondag 28 september 2008 15:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Klopt, maar die commentator doet net of Groningen achterstaat ofzo.
Dat valt eigenlijk wel mee.quote:Op zondag 28 september 2008 15:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij krijgt ook heeeeeeeeeeeeeeel veel oefening in het feyenoord-doel
Waar zit jouw verstand? 'Slechts 1-0 voor tegen Feyenoord' is een teken van liefde voor Feyenoord?quote:Op zondag 28 september 2008 15:19 schreef bazkie_botsauto het volgende:
omg die commentator bij groningen - feyenoord, wat een massive feyenoord groupie.. 'groningen slechts op 1 - 0 voorsprong' och jee wat slecht idd, 1 - 0 voor tegen feyenoord, waardeloosen hij loopt al de hele wedstrijd zo te huilen
Maar ik we eerlijk zijn, groningen zou toch ook makkelijk van feyenoord moeten winnen, als je kijkt hoe ze tegen Oss speelde, ze staan verdomme 11dequote:Op zondag 28 september 2008 15:19 schreef bazkie_botsauto het volgende:
omg die commentator bij groningen - feyenoord, wat een massive feyenoord groupie.. 'groningen slechts op 1 - 0 voorsprong' och jee wat slecht idd, 1 - 0 voor tegen feyenoord, waardeloosen hij loopt al de hele wedstrijd zo te huilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ben je weleens in een Engels stadion en in de Euroborg geweest?quote:Op zondag 28 september 2008 15:19 schreef Kopbal het volgende:
Sjongejonge typisch Feyenoord weer dit.
En waar is het Groningen-publiek eigenlijk? Leuk zo'n Engels stadion, alleen exclusief de sfeer.
Ik hoopte nu een keer Bajer.quote:Op zondag 28 september 2008 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
Godverdomme Bridji komt er in
Place your bets on NEC allemaal.
heheh iddquote:Op zondag 28 september 2008 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Terig zeg, flinke overtreding van Lovre.
Niet normaal inderdaad.quote:Op zondag 28 september 2008 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Engels stadion wel, euroborg niet. Ik doelde op de hekken die weg zijn gehaald.quote:Op zondag 28 september 2008 15:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ben je weleens in een Engels stadion en in de Euroborg geweest?
Volgens mij gewoon ook met 2 benen erin komen.quote:Op zondag 28 september 2008 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga me toch wagen aan de tweede helft.quote:Op zondag 28 september 2008 15:20 schreef Damzkieee het volgende:
NEC - Heracles ook rust. 0-0. Dramatische pot.
Zeker. Maar ik zie die snelle neger of Bouaouzan nog wel een keer doorkomen. Klavan speelt laks vind ik, en Dost lui en slecht. Evenals Willy en Douglas. WMB Schulmeister erbij voor Douglas of Willy en 4-4-2 spelen.quote:Op zondag 28 september 2008 15:22 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik hoopte nu een keer Bajer.
Verdedigend staat het gelukkig wel redelijk vandaag, en Quansah speelt een dijk van een eerste helft. Heerst op het middenveld.
Inderdaad, die van Hofland was er natuurlijk ook één, maar die van Lovre is driedubbeldiepdonkerrood.quote:
Inderdaad. Alleen Feyenoord is zo nonchalant vaak, zie het voorval waaruit die rode kaart kwam. Waarom zo half de bal proberen door te spelen, neem de bal eerst eens fatsoenlijk aan.quote:Op zondag 28 september 2008 15:26 schreef Dr.Crane het volgende:
Groningen speelt niet goed, Feyenoord is minimaal geijkwaardig met een man minder.
Inderdaad.quote:Op zondag 28 september 2008 15:26 schreef Grulez het volgende:
Een Nederlandse les lijkt me voor Humberto ook niet verkeerd.
De scheids zag het maar trekt geel. Echt onbegrijpelijk vind ik dat.quote:Op zondag 28 september 2008 15:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad, die van Hofland was er natuurlijk ook één, maar die van Lovre is driedubbeldiepdonkerrood.
Hij moet gewoon iets als "mijn vrouw kan niet zuigen" presenteren, geen voetbal op de zondagquote:Op zondag 28 september 2008 15:26 schreef Grulez het volgende:
Een Nederlandse les lijkt me voor Humberto ook niet verkeerd.
Wij spelen idd niet echt heel fel, maar ik vind Groningen eigenlijk nóg nonchalanter. Die verdienen die voorsprong absoluut niet. Elke 2e bal is voor Feyenoord.quote:Op zondag 28 september 2008 15:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen Feyenoord is zo nonchalant vaak, zie het voorval waaruit die rode kaart kwam. Waarom zo half de bal proberen door te spelen, neem de bal eerst eens fatsoenlijk aan.
Idd, dat is nog erger dan als je als scheids niets doet.quote:Op zondag 28 september 2008 15:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
De scheids zag het maar trekt geel. Echt onbegrijpelijk vind ik dat.
quote:Op zondag 28 september 2008 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Eindelijk dan eens Cvitanich.
Op die van Berg na allemaal wel terecht denk ik.quote:Op zondag 28 september 2008 15:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die doet wel heel erg zn best om geel te geven.
Die van Lovre was idd wel terechtquote:Op zondag 28 september 2008 15:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op die van Berg na allemaal wel terecht denk ik.
Trefzeker heethoofd!quote:Op zondag 28 september 2008 15:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Noteer alvast maar een kopdoelpunt.
ja, en sommigen mede Ajacieden hier vinden dat niet raarquote:Op zondag 28 september 2008 15:38 schreef the_undertaker het volgende:
Cvitanich is toch die gast waar van Basten zo ontzettend goed mee communiceert dat die gast toen ie meespeelde met het 2e dacht ie uit de eerste selectie was gezet?
Ze wilden jou geel geven, maar je was er niet.quote:Op zondag 28 september 2008 15:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
sankoh geel neem ik aan?
Ik kan beide wedstrijden tegelijk kijkenquote:Op zondag 28 september 2008 15:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet je niet naar ajax kijken? Of ben je toch stiekem een beetje voor Feyenoord?
Zeker weten.quote:Op zondag 28 september 2008 15:43 schreef Yozzz het volgende:
Wolfswinkel is een lekker voetballertje hoor!Wát een controle!
Moet jij niet in het stadion zitten?quote:Op zondag 28 september 2008 15:44 schreef patrickt37 het volgende:
Wat lopen die Feyenoorders hier nu allemaal te janken over gele en rode kaarten? Het kan niet elke week feest zijn he.
Krijgen we dat gelul weerquote:Op zondag 28 september 2008 15:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Moet jij niet in het stadion zitten?
Dat maak ik altijd zelf nog wel uit.quote:Op zondag 28 september 2008 15:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet jij niet in het stadion zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |