Verkapte spam maar goed. MLN is toch min of meer ontstaan uit de 90tiesquote:Beste Boris,
Je hebt zojuist gestemd voor de 90s Request Top 100.
Dit was jouw lijstje:
2 UNLIMITED - NO LIMIT
AIR - ALL I NEED
CHARLY LOWNOISE - WONDERFUL DAYS
DARIO G - SUNCHYME
MADONNA - FROZEN
MOBY - GO
QUEEN - INNUENDO
SASH - ENCORE UNE FOIS
SNAP - WELCOME TO TOMORROW
UNDERWORLD - BORN SLIPPY
Luister van 3 t/m 10 oktober naar 3FM en dan speciaal op 10 oktober naar 90s Request om te horen hoe de Top 100 uiteindelijk is geworden.
groeten!
3FM
Miste toch wel een aantal platen waar ik niet uit kon kiezen. Maar uiteindelijk toch maar wat gekozen!quote:Beste Maurits,
Je hebt zojuist gestemd voor de 90s Request Top 100. Dit was jouw lijstje:
ANOUK - NOBODY'S WIFE
BLOODHOUND GANG - BAD TOUCH
DAFT PUNK - AROUND THE WORLD
FAITHLESS - INSOMNIA
FATBOY SLIM - PRAISE YOU
JAMIROQUAI - DEEPER UNDERGROUND
OASIS - WONDERWALL
PHATS & SMALL - TURN AROUND
PRODIGY - SMACK MY BITCH UP
UNDERWORLD - BORN SLIPPY
Luister van 3 t/m 10 oktober naar 3FM en dan speciaal op 10 oktober naar 90s Request om te horen hoe de Top 100 uiteindelijk is geworden.
groeten!3FM
Ik kijk er zoals elk jaar weer naar uitquote:Beste Sharon,
Je hebt zojuist gestemd voor de 90s Request Top 100.
Dit was jouw lijstje:
ALANIS MORISSETTE - UNINVITED
AMANDA MARSHALL - BEAUTIFUL GOODBYE
BABYLON ZOO - SPACEMAN
BLOF - HARDER DAN IK HEBBEN KAN
DJ JURGEN - BETTER OFF ALONE
FAITHLESS - SALVA MEA
PEARL JAM - BLACK
STONE TEMPLE PILOTS - PLUSH
THERAPY? - DIANE
UNDERWORLD - BORN SLIPPY
Luister van 3 t/m 10 oktober naar 3FM en dan speciaal op 10 oktober naar 90s
Request om te horen hoe de Top 100 uiteindelijk is geworden.
groeten!
3FM
Oeh, da's ook wel leuk.quote:Op zondag 28 september 2008 14:47 schreef Homdeck het volgende:
Leuk zo'n 90's week , maar ik geef toch de voorkeur aan de Arrow Rock 500, die dan ook is
Hopelijk wat meer echt happy hardcore dan voorgaande jaren. Toen draaiden ze tijdens die uitzendingen alsnog ook gewoon andersoortige 90's-nummers, afgewisseld met wat happy hardcore...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:15 schreef borisz het volgende:
Volgende week rond deze tijd de happy hardcore uitzending van Paul Rabbering
Voor zover ik weet niet, vanwaar die vraag?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:28 schreef BramKVO het volgende:
Valt deze zender ook op AM te beluisteren ?
omdat ik uit Belgie komquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet, vanwaar die vraag?
Belgen hebben dan ook een betere muzieksmaak, worden nog een beetje opgevoed door Studio Brusselquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:57 schreef BramKVO het volgende:
The road ahead op één ?? In Belgie is dat nooit zo'n grote hit geweest.
Hoe werd die lijst eigenlijk samengesteld ? Enkel via het aantal weken notering id lijst of telden het aantal weken nummer één enzo ook mee ?
Vreemd dat 2 unlimited genoteerd staat met Twilight Zone.
het blijft wel 3fm hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:40 schreef BramKVO het volgende:
toch té weinig eurodance in de lijst om vaak nostalgische gevoelens op te wekken.
Héél veel rock in de lijst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |