abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 november 2016 @ 14:26:59 #176
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166955010
Dat niet-preventieve vind ik zo achterlijk, want in diezelfde voorwaarden wordt gesteld dat ik wel goed voor mijn dier moet zorgen en er alles voor moet doen. DAT IS DUS MINIMAAL EEN JAARLIJKSE CONTROLE, LULLOS.

Maar goed, dan schrijf ik gewoon op dat hij wat last van zijn oor leek te hebben en ik daarom naar de da ben gegaan :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 28 november 2016 @ 14:30:22 #177
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166955079
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 14:26 schreef Valerie. het volgende:
Dat niet-preventieve vind ik zo achterlijk, want in diezelfde voorwaarden wordt gesteld dat ik wel goed voor mijn dier moet zorgen en er alles voor moet doen. DAT IS DUS MINIMAAL EEN JAARLIJKSE CONTROLE, LULLOS.

Maar goed, dan schrijf ik gewoon op dat hij wat last van zijn oor leek te hebben en ik daarom naar de da ben gegaan :')
Moet dat niet op de factuur staan die je bij de declaratie meestuurt?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 28 november 2016 @ 14:32:39 #178
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166955120
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 14:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Moet dat niet op de factuur staan die je bij de declaratie meestuurt?
Nee, daar staat gewoon consult op, niet per se waarvoor. Ze hebben verder nooit moeilijk gedaan daarover, tijdens het declareren moet je zelf een reden opgeven.

Kwam daarachter doordat ik een keer belde, toen zei ze dat een jaarlijkse controle dus niet gedekt wordt en ik die rekening niet kon declareren. Toen heb ik haar uitgelegd hoe ontzettend achterlijk dat is en gewoon die rekening gedeclareerd. En vergoed gekregen.

Maar goed, nu zetten we er voor de zekerheid toch maar iets bij.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_167156736
Ik ben ook van plan om een huisdierenverzekering af te sluiten voor onze kat. Even de polissen van verschillende verzekeraar gelezen en vergeleken en OHRA steekt er toch wel met kop en schouders bovenuit. Laagste prijs, relatief goede vergoedingen.
pi_167471891
Door zijn leeftijd kunnen we hem alleen verzekeren bij petplan en proteq
Petplan ken ik. was behoorlijk uitgekleed bij Rossi daarom nu naar de 2* gekeken.
Petplan 75% vergoed bij consult, gebit wel verzekerd voor zover ik zie

proteq: 81% vergoed bij consult
gebit niet verzekerd extra aanvullende verzekering voor nodig dan max 400 pj

Iemand die bij proteq zit? iemand die bij petplan zit met 2* en weet hoe het zit met het gebit daar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')