Hoax.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:00 schreef murderH het volgende:
zegt de hanekam tegen de kale: "Als we thuiskomen, dan kunnen we samen die extra dikke en lange dildo gebruiken die ik van de week niet naar binnen kreeg"![]()
ik hou van rosbief... (omfg wat fout)quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:39 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik heb ooit een roze zaterdag gezien, verbazingwekkend wat een lelijke wijven daar liepen en wat een mega knappe (jammerrrrrrrrr) kerels...
wtfEcht jammer al die knappe mannen lusten alleen maar worst...snik
Maar idem potten zijn vaak erg lelijk...
Idd, maar wel zien dat het vrouwen zijn, wtf.quote:Op zondag 28 september 2008 01:41 schreef xTDRx het volgende:
Dus je zag van een afstandje niet dat de een kaal was en de andere een hanenkam had..?
En dat zag je pas toen ze dichtbij waren?quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:00 schreef murderH het volgende:
van dichterbij waren ze echt OERlelijkde een met een hanekam en een marlboro light in dr bakkes. de ander van boven kaal(van onder ook?)...
![]()
1 |
Er zijn ook homo's die niet nichterig doen hoor.quote:Op zondag 28 september 2008 11:03 schreef DesertCamel het volgende:
[ code verwijderd ]
Dat slaat toch nergens op? Homo's doen heel vrouwlijk (nichterig) en die vallen toch ook niet op vrouwen?
Geen zware shag en een tuinbroek?quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:00 schreef murderH het volgende:
de een met een hanekam en een marlboro light in dr bakkes. de ander van boven kaal(van onder ook?)...![]()
Idd.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:02 schreef Frasier het volgende:
Ook leuk dat er altijd 1 duidelijk "het mannetje" is
Ik had al een vergelijkende foto geplaatst.quote:Op zondag 28 september 2008 03:50 schreef Agiath het volgende:
FOTO'S OF HET GEVAL IN KWESTIE HEEFT NIET PLAATSGEVONDEN!
quote:Op zondag 28 september 2008 11:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wees blij dat het lelijke waren. Mooie lesbo´s, dat vind ik altijd een groot verlies. Zo te horen is hier niets aan verloren gegaan. Ongegronde klacht dus
je bent ook zo aandachtsgeilquote:Op zondag 28 september 2008 17:59 schreef Fascination het volgende:
Laat ons toch!
Die dildo kreeg ik inderdaad niet naar binnen vorige week maar afgelopen keer lukte 't wel.
Ze heeft me ook nog met een voorbinddildo geneukt.
huh? iesch grapjequote:Op zondag 28 september 2008 18:59 schreef Chocolate het volgende:
[..]
je bent ook zo aandachtsgeilwat ga je in Bunde doen om dat te verkondigen?
jij bent grappig. Ik maak een grapje en dan denk je dat ik jouw grap niet begreep terwijl je eigelijk mijn grap niet begreep. Ga jij es snel een voorbinddildo halen!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |