abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 september 2008 @ 08:38:00 #26
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61988920
Stiemie, prima toch? Ik heb gisteren voor het eerst Simon zomaar laten logeren, zonder dat er echt een noodzaak voor was, maar ik vind het zelf gewoon wat lastig nog.

p_iglet, leuk he, die paddestoelen. Vond Pepijn de holle bolle Gijs eng?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61989784
Dat jullie het aantal keer vallen uberhaupt nog bij kunnen houden
Hier verruilt de ene bult zich voor de andere, en is meneer sinds hij 5 maanden was ofzo niet meer blauwe plek vrij geweest.
Ik vrees dat als we ooit naar de EHBO moeten ze gaan twijfelen om de kinderbescherming te bellen

Onze kleine klauterkabouter. Overal moet je op, en van dat gaat 99x goed, maar die 100ste keer gaat het mis. Of je valt gewoon zomaar om omdat je toch nog niet helemaal stabiel loopt en valt dan net met je hoofd op de tafel/blokjes/etc.

Holle bolle gijs was niet eng volgens Pepijn. Alles was vooral heeel interessant. Hij heeft dus ook de hele dag tussen 11.00 en 18.00 niet geslapen. We waren vervolgens de parkeerplaats nauwelijks af of
pi_61989805
Hey een dreumestopic.... Nou dan wil ik jullie mee laten geniet van Jesse-Simon (18 maanden). Ondertussen alle melktandjes/kiezen aanwezig.

maandag 29 september 2008 @ 10:14:12 #29
94046 PM-girl
pi_61990506
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:32 schreef p_iglet het volgende:
Dat jullie het aantal keer vallen uberhaupt nog bij kunnen houden
Hier verruilt de ene bult zich voor de andere, en is meneer sinds hij 5 maanden was ofzo niet meer blauwe plek vrij geweest.
Ik vrees dat als we ooit naar de EHBO moeten ze gaan twijfelen om de kinderbescherming te bellen

Onze kleine klauterkabouter. Overal moet je op, en van dat gaat 99x goed, maar die 100ste keer gaat het mis. Of je valt gewoon zomaar om omdat je toch nog niet helemaal stabiel loopt en valt dan net met je hoofd op de tafel/blokjes/etc.

Holle bolle gijs was niet eng volgens Pepijn. Alles was vooral heeel interessant. Hij heeft dus ook de hele dag tussen 11.00 en 18.00 niet geslapen. We waren vervolgens de parkeerplaats nauwelijks af of
Mooi toch, dat Pepijn zo genoten heeft en daarna geslapen? Volgens mij zou je daar de klok op gelijk kunnen zetten, de slagboom voorbij en de kinders slapen!

En dat vallen, daar deden wij tot voor kort aan mee hoor! Nu het lopen echt goed gaat en springen ed. steeds beter, valt hij minder. Maar wij krijgen ook vaak de vraag van het kinderdagverblijf hoe hij nu weer een blauwe plek/bult oid gekregen had! Overigens goed dat het gevraagd wordt
*
pi_61990579
hihi hier is dat soms ook wel omgekeerd.
Dan halen we Pepijn op met een mega bult of blauwe plek. En dan heeft ie helemaal niet gehuild dus hadden ze ineens de bult zien zitten en dus ook geen idee wat er gebeurd is.
  maandag 29 september 2008 @ 11:00:05 #31
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_61991376
Ik bracht vanmorgen Anna weg naar de creche en ze ging me uitzwaaien...ze loopt naar de deur en ik doe de deur dicht en Anna begint te huilen. Ik loop dus weg om het niet erger te maken, nog denkend: gaat wel over, ze is me zo vergeten....maar haar vinger zat gewoon tussen de deur... Wat voel ik me nu slecht zeg....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_61991417
Agossie Anna
Niets ergs aan overgehouden?
  maandag 29 september 2008 @ 11:04:39 #33
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_61991500
Weet ik niet...ik ben weggegaan, dat vind ik nog het allerstomste...
zal ik zo even bellen of zullen ze me dan helemaal een nul vinden?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_61991569
Tuurlijk kun je bellen!!
Al bel je om iets onzinnigs te vragen als hoe vaak ze vanochtend al een snotneus heeft gehad.
Jou kind! Dus voor zoiets kun je zeker bellen!!!
pi_61991918
Memmel (sorry, ik moest toch even stiekem grinniken door hoe je het beschrijft) Gewoon bellen hoor, zou ik ook doen. Hopelijk valt de schade mee

Ethan praat ook nog niet, maar brabbelt er onverstaanbaar op los.. vooral als hij druk aan het spelen is dan komen de meest vreemde geluiden voorbij "broooeee.. nrghh... aaaarrk...ieeeewsss..pfffff..ssshhhhh...huuuuh!" Wel wijst hij heel driftig dingen aan als we niet direct begrijpen of hij met "huuhhuuh" nou de afstandsbediening of de poes bedoelt
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  maandag 29 september 2008 @ 11:27:10 #36
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_61991968
Ik heb gebeld en Anna was lekker aan het buitenspelen. Haar vinger had er een beetje tussen gezeten maar na een koude straal water was het weer helemaal ok.
En snotneuzen had ze nog niet gehad vandaag....
pi_61992944
oeh, memmel, fijn dat het zo weer over was (maar anders hadden ze je vast ook wel gebeld)
  maandag 29 september 2008 @ 12:59:25 #38
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_61993861
blauwe plekken, ja daar doen wij ook nog aan mee. Vooral op haar benen.
Vanmorgen weer naar peutergym geweest, ze kom steeds meer los leuk om te zien!
En ze kent nu alle kleuren (wit, zwart, rood, roze, oranje, blauw, grijs, bruin, groen, paars) en ze is bezig met rond, vierkant en driehoek.
Ik heb soms het gevoel dat ze het dreumestopic ontstijgt en al een peutertje is....
aan de andere kant is het nog steeds een lief klein lekker ding (en helemaal van mij!)
  maandag 29 september 2008 @ 13:09:22 #39
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61994051
Zo
Brent slaapt dus sinds de dag dat ik het helemaaaal niet meer zag zitten door Goed he! Ook bij opa en oma heeft ie het prima gedaan. Ik heb zelf niet echt kunnen uitslapen ivm nachtdienst. Had ik even over heen gelezen voor ik em uitbesteed heb naar opa en oma That is mij!
Nog een maandje en dan is hij 2... Het begint al weer te zoemen in mijn hoofd. Ik zoek al naar leuke cadeautjes. Iemand een idee?

Memmel, wat zul je je lullig voelen over dat vingertje van Anna. . Niet doen hoor. Soms is ons vermogen ze te begrijpen net wat te klein, shit happens en het gebeurt ons allemaal.

Ik laat het erbij voor nu. Sorry! Maar ben een beetje druk...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_61995122
doorslapen is cool Rocka

Morris heeft op z'n 2e verjaardag een driewieler van Radioflyer gekregen en verder veel Duplo.

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 29 september 2008 @ 13:54:24 #41
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_61995172
Die is gaaf Snoop! Kan toch ook wel voor een stoere meid?
  maandag 29 september 2008 @ 13:55:32 #42
190853 RockabeIIa
pi_61995196
Heel tof fietsje! Alleen jammer dat ik em er vorig jaar zelf al een gegeven heb (van Lego, ook een leuke maar niet zo leuk! ) En duplo heeft ie al zo veel, de hele bob de bouwercollectie lag nog door de kamer vanochtend
Ik zat zelf te denken aan speelgoed voor in de tuin... Een schommel of spingding ofzo.

En nee memmel, dalijk krijgt ze haar vinger tussen de spaakjes
pi_61995226
Ja hoor Memmel, nu fietst Lis erop

Een schommel is ook superleuk Rocka. En Morris heeft Aquaplay, dat is ook heel erg leuk maar ja, het is nu niet echt de tijd van het jaar om met water te kliederen buiten
  maandag 29 september 2008 @ 13:59:52 #44
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_61995318
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:55 schreef RockabeIIa het volgende:
...
En nee memmel, dalijk krijgt ze haar vinger tussen de spaakjes
Ja maar, ja maar, ja maar, dat merk ik toch niet....
  maandag 29 september 2008 @ 14:00:52 #45
190853 RockabeIIa
pi_61995349
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:59 schreef Memmel het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar, ja maar, dat merk ik toch niet....

je hebt gelijk!
Maar ze is nog LANG niet jarig!
pi_61995386
Hee, maar aan die spaken is gedacht hè! Als je goed kijkt zie je dat het wiel dicht zit met transparant plastic. Dus bestellen die handel Memmel
pi_61995463
Memmel oei oei oei, maar goed het dat wel meeviel!

Rocka, zo'n houtenloopfiets zonder trappers is misschien ook wel leuk
( ff plaatje zoeken! )

Aanhouder wint, Jet drinkt uit de tuit uiteindelijk krijg je toch dorst

Loopfietsen 2+

of

www.bandolino.nl
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 29 september 2008 @ 14:06:14 #48
94046 PM-girl
pi_61995493
Rocka, ik heb zojuist een 4-etage-hoge houten garage met lift gescoord!
Verder vragen we denk ik duplo omdat hij dat nu eenmaal leuk vindt, en puzzels, want dat kan hij erg goed!
*
pi_61995535
Op die loopfiets zie ik de S van Simon!

Een houten treinbaan is ook leuk Rocka.
  maandag 29 september 2008 @ 14:09:33 #50
94046 PM-girl
pi_61995582
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:07 schreef snoopy het volgende:
Op die loopfiets zie ik de S van Simon!
Zegt ze als ik net 80 euries heb neergeteld voor graazjie.
*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')