Nee, ik denk dat ze op zich wel voldoende voeding binnenkrijgt via het normale eten, maar om meteen van 3 naar geen voeding te gaan is denk ik iets teveel van het goede. Dus was ik een veilige overgang aan het bedenken. Met hulp van P_iglet heb ik nu besloten om de ochtend en middagfles te vervangen door rijstemelk. Ze eet immers gewoon brood/crackers dus voor de voedingswaarde is het niet nodig, meer als dorstlesser in de vorm van een warme fles na het waker worden en voor het slapen 's middags. De avondfles hou ik er voorlopig dan wel nog in. 's avonds eet ze niet altijd even goed en dan is het 'aftappen' voor het slapen gaan wel zo fijn voor haar. Met een volle warme buik is het toch lekker in slaap vallen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:31 schreef owlet het volgende:
Chaca![]()
Is het denk je echt nodig om een volledige melkvervanger te zoeken op deze leeftijd? Als ze verder goed en gezond eet dan zou ze toch alles uit de andere voedingsmiddelen moeten halen lijkt me?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:36 schreef Memmel het volgende:
Oh vind je echt? Het was vader en zoon hoor...oja, die timmerman die binnenkwam niet nee, die is getrouwd.
Weet je wat ik nou het leukste vond? Die gezichten van jullie toen ik vertelde dat Anna een broertje of zusjes krijgt.
Oh vind je echt? Het was vader en zoon hoor...oja, die timmerman die binnenkwam niet nee, die is getrouwd.
Weet je wat ik nou het leukste vond? Die gezichten van jullie toen ik vertelde dat Anna een broertje of zusjes krijgt.
Weet je wat ik nou het leukste vond? Die gezichten van jullie toen ik vertelde dat Anna een broertje of zusje krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |