abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 oktober 2008 @ 23:37:00 #126
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_62737698
Ik zie Slayer wel op een van de festivals, heb ze al te vaak gezien om er nog 45/50 euro voor neer te tellen. (als ze nou in 013 zou spelen )
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_62738109
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:27 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Je hoeft echt niet bang te zijn dat je in een zo goed als lege zaal komt te staan hoor. Slayer blijft nog altijd een van de meest populaire metal bands (waarom eigenlijk?)
Omdat het SLAAYEEEEER is
quote:
En als dat wel het geval is: beter van toch? Dan heb je een concert bijna alleen voor jezelf, hoe exclusief wil je het hebben?
Whehe, zou wel leuk zijn ja. Ik vind het ook niet bepaald een ramp dat het langzaam verkoopt, ben er een beetje verbaasd over alleen.
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_62738247
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:22 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Tsja, voor mij is het de eerste keer dat ik Slayer live ga zien, dus ik kijk er naar uit Maar het loopt niet bepaald storm, het gaat niet uitverkopen denk ik zo.
Slayer is nu ook geen band die elke keer weer een daverende liveshow neerzet. Als je het een paar keer gezien hebt dan geloof je het wel, hoewel het altijd vermakelijk blijft natuurlijk. Bovendien is 50 euro behoorlijk veel voor een concertje.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 27 oktober 2008 @ 23:59:37 #129
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_62738371
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:49 schreef fluitbekzeenaald het volgende:

[..]

Omdat het SLAAYEEEEER is
Omfg, je bent toch niet zo'n figuur dat bij concerten te pas en te onpas "SLAJÛÛÛÛÛÛÛR!!!!!11225!!!EINZ!" zit te roepen?
quote:
[..]

Whehe, zou wel leuk zijn ja. Ik vind het ook niet bepaald een ramp dat het langzaam verkoopt, ben er een beetje verbaasd over alleen.
Een lage opkomst kan dan ook weer resulteren in een chago band op het podium. Zoals Unearthly Trance in Hoogeveen een tijdje terug (eigenlijk is het elke keer wanneer er doom bands spelen niet druk daar). Die stopten toen eerder omdat er nog maar 15 man in de zaal stonden (en de geluidsman zat de boel te verkutten) Erg jammer.
pi_62738575
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:59 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Omfg, je bent toch niet zo'n figuur dat bij concerten te pas en te onpas "SLAJÛÛÛÛÛÛÛR!!!!!11225!!!EINZ!" zit te roepen?
Nee. Maar ik vind het wel een puike band. En Amon Amarth vind ik ook wel tof
quote:
[..]

Een lage opkomst kan dan ook weer resulteren in een chago band op het podium. Zoals Unearthly Trance in Hoogeveen een tijdje terug (eigenlijk is het elke keer wanneer er doom bands spelen niet druk daar). Die stopten toen eerder omdat er nog maar 15 man in de zaal stonden (en de geluidsman zat de boel te verkutten) Erg jammer.
Mwoah, zo erg zal het wel niet worden. Wel kut natuurlijk voor zo'n band, die zullen ook niet snel weer terugkomen. Eigenlijk zijn de meeste metalfans ook gewoon mainstreamvolk, die veel liever naar bekende bands gaan. Onbekend maakt onbemind, enzo.
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:16:39 #131
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_62738783
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:08 schreef fluitbekzeenaald het volgende:

[..]

Nee. Maar ik vind het wel een puike band. En Amon Amarth vind ik ook wel tof
[..]

Mwoah, zo erg zal het wel niet worden. Wel kut natuurlijk voor zo'n band, die zullen ook niet snel weer terugkomen. Eigenlijk zijn de meeste metalfans ook gewoon mainstreamvolk, die veel liever naar bekende bands gaan, ook al doen ze alsof ze het niet zijn Onbekend maakt onbemind, enzo.
Dat soort lui zijn binnen elke stroming volop aanwezig, jammere eigenschap vind ik dat. Zelf ga ik graag bands bekijken die ik niet zo goed ken, zo wordt ik nog eens positief verrast.
pi_62738827
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:16 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Dat soort lui zijn binnen elke stroming volop aanwezig, jammere eigenschap vind ik dat. Zelf ga ik graag bands bekijken die ik niet zo goed ken, zo wordt ik nog eens positief verrast.
ik mis meestal die kleinere optredens Of het is te ver weg, zoals Heerenveen.
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_62738853
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:18 schreef fluitbekzeenaald het volgende:

[..]

ik mis meestal die kleinere optredens Of het is te ver weg, zoals Heerenveen.
Ik weet niet waar je woont, maar in het hele land zijn zat kleinere concerten te vinden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:19:54 #134
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_62738867
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:18 schreef fluitbekzeenaald het volgende:

[..]

ik mis meestal die kleinere optredens Of het is te ver weg, zoals Heerenveen.
Wat is er in Heerenveen dan?
pi_62738949
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:19 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Wat is er in Heerenveen dan?
Heerenveen Hoogeveen Sorry, het is laat enzo
Unearthly Trance dus, waar je het net over had
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_62738995
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je woont, maar in het hele land zijn zat kleinere concerten te vinden.
Regio Rotterdam. Het is ook gewoon luiheid eigenlijk, zal er eens een keer op focussen want ik ga eigenlijk veel te weinig naar concerten.
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_62739041
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:26 schreef fluitbekzeenaald het volgende:

[..]

Regio Rotterdam. Het is ook gewoon luiheid eigenlijk, zal er eens een keer op focussen want ik ga eigenlijk veel te weinig naar concerten.
Dan ben je toch wel bekend met de Baroeg neem ik aan?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:32:15 #138
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_62739102
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:26 schreef fluitbekzeenaald het volgende:

[..]

Regio Rotterdam. Het is ook gewoon luiheid eigenlijk, zal er eens een keer op focussen want ik ga eigenlijk veel te weinig naar concerten.
Whehehe, en ik denken dat je het over Flevoland of Zeeland had

In Rotterdam heb je genoeg goede concertzalen. De baroeg en waterfront zijn wel bekend (zelf nooit geweest) en als je een beetje open minded bent zou je de worm eens moeten bezoeken, daar hebben ze bijna elke week wel wat interessants staan
pi_62739182
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dan ben je toch wel bekend met de Baroeg neem ik aan?
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:32 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Whehehe, en ik denken dat je het over Flevoland of Zeeland had

In Rotterdam heb je genoeg goede concertzalen. De baroeg en waterfront zijn wel bekend (zelf nooit geweest) en als je een beetje open minded bent zou je de worm eens moeten bezoeken, daar hebben ze bijna elke week wel wat interessants staan
Baroeg ken ik ja, de rest niet.
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:42:43 #140
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_62739262
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:37 schreef fluitbekzeenaald het volgende:

[..]


[..]

Baroeg ken ik ja, de rest niet.
Dan weet je wat je te doen staat, uichecken die handel
pi_62739324
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:42 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Dan weet je wat je te doen staat, uichecken die handel
Zal ik eens gaan doen, thnx. Maar nou ga ik eerst maar ff pitten (slapen, niet moshen)
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 06:31:46 #142
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_62740415
De keren dat ik in duitsland ben geweest, hoorde ik nooit van die debielen die dan de hele tijd ''SLAAYJEEUH!'' zitten te roepen, is dit typisch nederlands ofzo?

[ Bericht 50% gewijzigd door Syb-rund. op 28-10-2008 06:38:42 ]
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 08:31:43 #143
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_62741291
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 06:31 schreef Syb-rund. het volgende:
De keren dat ik in duitsland ben geweest, hoorde ik nooit van die debielen die dan de hele tijd ''SLAAYJEEUH!'' zitten te roepen, is dit typisch nederlands ofzo?
Volgens mij wel, gelukkig is die trend weer een beetje op zijn retour. Of ik ben de laatste tijd meer naar concerten geweest waar die malloten niet aanwezig waren.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:14:03 #144
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_62743518
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 06:31 schreef Syb-rund. het volgende:
De keren dat ik in duitsland ben geweest, hoorde ik nooit van die debielen die dan de hele tijd ''SLAAYJEEUH!'' zitten te roepen, is dit typisch nederlands ofzo?
Duitsers roepen "BLAAAAIND GAAAAWDIAAWWWN!" .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:19:04 #145
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_62743642
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:37 schreef fluitbekzeenaald het volgende:

[..]


[..]

Baroeg ken ik ja, de rest niet.
Het schijnt dat de oefenruimte van Waterfront dicht gaat, hoop niet de zaal ook. Niet dat er vaak toffe metal is... We kunnen in R'dam er best nog een toffe zaak bijhebben. Wij (en andere bands uit omgeving R'dam) spelen ook voornamelijk niet in R'dam. Als je dat vergelijkt met Den Haag waar ze HPC, Musicon, Bazart en 't Paard hebben...

De Baroeg programmeert trouwens voornamelijk black, death en doom metal. Ze beweren dat er voor power en folk metal geen publiek is, maar ik hoor alleen maar mensen klagen dat er te weinig power metal is. .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:19:53 #146
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_62743663
Imho kan er nooit te weinig power metal zijn
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_62743738
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:19 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Het schijnt dat de oefenruimte van Waterfront dicht gaat, hoop niet de zaal ook. Niet dat er vaak toffe metal is... We kunnen in R'dam er best nog een toffe zaak bijhebben. Wij (en andere bands uit omgeving R'dam) spelen ook voornamelijk niet in R'dam. Als je dat vergelijkt met Den Haag waar ze HPC, Musicon, Bazart en 't Paard hebben...

De Baroeg programmeert trouwens voornamelijk black, death en doom metal. Ze beweren dat er voor power en folk metal geen publiek is, maar ik hoor alleen maar mensen klagen dat er te weinig power metal is. .
Hoewel ik over het algemeen ook een licht voorkeur heb voor black en death boven power en folk lijkt het mij inderdaad erg sterk dat er minder publiek is voor power en folk. Dat zijn m.i. toch veel populairdere stromingen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:43:57 #148
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_62744258
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ze beweren dat er voor power en folk metal geen publiek is, maar ik hoor alleen maar mensen klagen dat er te weinig power metal is. .
als die lui die klagen dan ook 's daadwerkelijk naar powermetal bands gaan....
Enige bands die wat volk trekken zijn Blind Guardian en Hammerfall, bij de rest is de zaal leeg.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:46:29 #149
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_62744338
Van mij mogen ze black/death programmeren, maar liever houden ze het breed. Die programmeurs drukken gewoon hun eigen smaak door volgens mij. .
Er schijnen regionale verschillen in smaak te zijn. In Gelderland is men veel meer dol op folk/pagan metal dan hier, terwijl men hier weer meer van industrial zou houden. Prima, maar men reist wel, lijkt me.
En dan te bedenken dat een van de bekendste bands uit de locale Rotterdamse scene een old school Heavy Metalband is (Roadkill ).
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:11:56 #150
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_62745260
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 10:19 schreef Mark het volgende:
Imho kan er nooit te weinig doom metal zijn
juistem!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')