Geef ze nog maar eens een kans ja! Gewoon in de cd speler van je auto proppen en luisteren!quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:44 schreef Black_Tulip het volgende:
En toch vond ik dit al gelijk een stuk aangenamer om aan te horen dan Kill 'em All, Ride The Lightning en zelfs Master of Puppets (jaja, heiligschennisik moet die eerste drie nog een kans geven, maar ik kom er niet aan toe). Ik zou zeggen, probeer het gewoon
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:59 schreef SicSicSics het volgende:
Ter illustratie:
Ik had Gojira - From Sirius to Mars gedownload en heb nu alle cd's gekocht, ik had DevilDriver op youtube gezien en meteen een cd'tje aangeschaft. Iemand zei me dat ik Hammerfall leuk zou vinden vanwege mijn onverklaarbare liefde voor Blind Guardian, Iced Earth en Demons Wizards ik heb het gekuisterd via internet en weet dat ik er waarschijnlijk nooit een c.d. van ga kopen.
Mag ik een auto en rijlessen van je?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Geef ze nog maar eens een kans ja! Gewoon in de cd speler van je auto proppen en luisteren!
Ik wil je best rijles geven!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:20 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Mag ik een auto en rijlessen van je?
toevallig gevonden, en aangezien jullie hier zo super erg van trash houden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:24 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan dan?
En idd Thrash en Crossover Thrash is weer terug, TH past daar mooi in, hoewel hij volgens mij zelfs al iets langer bezig was. De twee vorige albums vond ik iets lekkerder klinken als deze nieuwe, overigens. (Al gezegd, dachtik.)
* Mark heeft ze nog live gezien op DOA 1988quote:Op zondag 28 september 2008 12:11 schreef trebremmit het volgende:
Tvp met een gaaf thrash metal album gekocht op lp.
[ afbeelding ]
Duitse thrash uit de jaren 80.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:20 schreef Witchfynder het volgende:
Goede keuze in CD's!.
ps: red flags are burning!
Skrewdriverquote:Op maandag 6 oktober 2008 12:02 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Het zijn LP's, dus daarom voor aan de muur
ps:![]()
niet mijn favoriete band, muzikaal en inhoudelijk, maar ja, als we er toch al foute politieke bewegingen bij gaan halenquote:
Ik schaamde me eigenlijk al bijna omdat ik het wist... Zonder Google...quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
niet mijn favoriete band, muzikaal en inhoudelijk, maar ja, als we er toch al foute politieke bewegingen bij gaan halen
Ik heb hier geen politiek woord neergezetquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
niet mijn favoriete band, muzikaal en inhoudelijk, maar ja, als we er toch al foute politieke bewegingen bij gaan halen
Dat doe je elke keer als je wat plaatst!quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:00 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Ik heb hier geen politiek woord neergezet![]()
Geen idee. De Censuurcommissie zal dat eerst moeten bekijken...oh nee wacht, dat is communisme.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat doe je elke keer als je wat plaatst!
De nieuwe Underoath vind ik ook wel lekker trouwens! Ik heb hem nog niet gekocht, maar als ik weer geld over heb...
Of zijn die twee, Protest the Hero en Underoath, niet 'metal' genoeg voor dit topic?![]()
En wie had hem voor je opgehaald?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:39 schreef ThE_ED het volgende:
Oh, en Skeletonwitch is eindelijk binnen!
Beyond the permafrost!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |