We hebben de beker nogquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
PSV speelt al jaren resultaatvoetbal.... en ja, daar zijn ze dus al 4 jaar kampioen meer geworden. En als het zo door gaat.. Is het weer "helemaal niks in Amsterdam"...
Iddquote:
Dat is waar...quote:
Tegen Atletico was niet best nee.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:49 schreef G.Fawkes het volgende:
PSV had resultaten voetbal, dit jaar hebben ze wanvoetbal met toevallig resultaten...
Toen werd pas duidelijk hoe ze zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tegen Atletico was niet best nee.
Dat is het ook nooit geweest. Voor (buitenlandse) talenten is het een mooie competitie. Verdedigend is het namelijk niet heel best. Schiet je er een flink aantal in, dan staan de grote buitenlandse clubs bij je zaakwaarnemer.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Toen werd pas duidelijk hoe ze zijn.
NL competitie is echt niets dit jaar
quote:
Twente, Heerenveen en Groningen spelen de laatste jaren gewoon goed. AZ is ondertussen ook gewoon subtop..quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:00 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar ik vraag me af is de subtop zo goed of de top zo slecht...
Ik volg de competitie in Turkije ook en ik heb het gevoel dat de subtop daar veel beter is (ook stabieler) dan in NL.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Twente, Heerenveen en Groningen spelen de laatste jaren gewoon goed. AZ is ondertussen ook gewoon subtop..
ik denk dat de top (Ajax, PSV en Feyenoord) minder zijn geworden en dat de subtop (Twente, Groningen, Heerenveen en AZ) beter zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:00 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar ik vraag me af is de subtop zo goed of de top zo slecht...
En dat kost ons UEFA en CL plaatsen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik denk dat de top (Ajax, PSV en Feyenoord) minder zijn geworden en dat de subtop (Twente, Groningen, Heerenveen en AZ) beter zijn.
Hierdoor is het verschil gewoon in NL kleiner geworden. Maar komen we internationaal tekort
Wat is de stand van zaken nu. hoeveel mogen er mee doen?quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En dat kost ons UEFA en CL plaatsen.
idd. en dus geld. -> geen goede spelers -> nog slechtere prestaties Europees -> nog minder geld -> enz.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En dat kost ons UEFA en CL plaatsen.
= einde van het voetbal = ruimte voor andere sportenquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd. en dus geld. -> geen goede spelers -> nog slechtere prestaties Europees -> nog minder geld -> enz.
![]()
1 vast naar CL en 1 voorronde CLquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat is de stand van zaken nu. hoeveel mogen er mee doen?
Piles, shut upquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:13 schreef Piles het volgende:
[..]
= einde van het voetbal = ruimte voor andere sporten
Daarom was ik ook niet blij met het voetbal terug bij de NOS.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:13 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |