abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63201508
leuk BM! erg lief!

Kevin zijn eerste outfit (alleen ander mutsje):

En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_63201632
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:41 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik ben er ook uit!

[ afbeelding ]
mijn eerste pakje lijkt er wel wat op

alleen is het jumpsuitje grijs en de rest lichtroze
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_63201800
Ik had voor Fons ook het donkergrijze. En voor de dagen erna alle mogelijke combinaties met grijs, olijfgroen, bruin...
pi_63202836
juhp hier met oranje, roze en polkadot
wanna rub mah puppeh?!
pi_63202947
quote:
Op donderdag 13 november 2008 20:41 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik ben er ook uit!

[ afbeelding ]
ach wat lief zeg
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63203329
Wat een lief setje, BM
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63209389
Bass-Miss; wat een snoepje van een outfit !
quote:
Op donderdag 13 november 2008 21:08 schreef CrazyMoon het volgende:
leuk BM! erg lief!

Kevin zijn eerste outfit (alleen ander mutsje):

[ afbeelding ]
Mooi zo rustig en licht, lief CrazyMoon
pi_63213776
Wat mooi BM en ik vind de naam ook echt ontzettend mooi
pi_63242835
http://www.rockyourbaby.com/shoponline.shtml

hier zit zulk gaaf spul tussen
wanna rub mah puppeh?!
pi_63243658
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 13:36 schreef Dakota het volgende:
http://www.rockyourbaby.com/shoponline.shtml

hier zit zulk gaaf spul tussen

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63246939
die jurkjes dan O+O+O+
wanna rub mah puppeh?!
pi_63247321
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:27 schreef Dakota het volgende:
die jurkjes dan O+O+O+
Alle modellen van de jurkjes vind ik leuk, maar eigenlijk geen 1 stofje, die prints zijn lelijk! Alhoewel ik zo'n roze tijgerprint jurkje wel weer heel leuk vind, fout maar wel lekker fout
Die schoentjes hierboven zou ik echt zo bestellen, jammer dat ik ze niet op een nederlandse site kan vinden ik ben gewoon al flink aan het zoeken gegaan net
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63250226
dat zwarte jurkje met dat kanten kraagje is zo cute

en die shirtjes zijn ook al zo
wanna rub mah puppeh?!
pi_64569830
Ik vroeg me iets af over de eerste kleding die de baby gaat dragen...
Ik heb nog niet echt veel kleding, omdat ik zelden kan shoppen, dus het meeste bestel ik online, maar de meeste rompertjes/truitjes en broekjes hebben vaak gewoon 4 lange labels in een jasje of broekje zitten. (H&M is er de voorloper mee ) En zelfs mutsjes halen de 2 of 3 wel...
Nou is het wel handig om 1 label met de maat erin te laten (en eventueel bepaalde uitgesproken wasvoorschriften, die enorm afwijken van de rest), maar hoe comfortabel zit zo'n strak pakje bij zo'n pasgeboren baby als er 4 of meer lange labels in zitten? Ik heb zo'n idee dat het echt alles behalve fijn is als je 8 labels totaal op een klein lijfje laat dragen... Of valt dat uiteindelijk wel mee?

Laten jullie alles erin zitten?

En dan meteen m'n tweede vraag; voor "het eerste pakje" na de geboorte, moet je dan gewoon uitgaan van een jasje/truitje met broekje én een rompertje als extra mee of is het standaard altijd een jasje met broekje, ook al is het erg warm in het ziekenhuis? (sokjes en mutsje lijkt wel me wel standaard, maar ik twijfel of ik nou 2x een setje jasje/broekje mee moet nemen of ook 2 rompertjes nog).
Een jasje/truitje met broekje lijkt me wel een must voor als je naar huis gaat (ik beval zo rondom begin Maart), maar ik vroeg het me af voor in het ziekenhuis eigenlijk. Stel je baby moet nog 3 dagen blijven, ligt het dan alle dagen in zo'n setje of komt het dan alsnog in een rompertje?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:01:23 #190
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_64570004
Carmella, ik had wel van alles 2 meegenomen. Ik wist niet hoe groot Melvin zou worden, dus ik had een set in maat 50 en een set in maat 56 meegenomen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_64570060
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:01 schreef Jambo het volgende:
Carmella, ik had wel van alles 2 meegenomen. Ik wist niet hoe groot Melvin zou worden, dus ik had een set in maat 50 en een set in maat 56 meegenomen.
Volgens mij begrijp je mij verkeerd Of bedoel je dat je zowel een setje als een rompertje mee had? Want dat vraag ik me dus af, moet je zowel sets als rompertjes mee of alleen setjes (trui/jasje + broekje)?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 2 januari 2009 @ 00:08:32 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64570175
zowel sets áls rompertjes carmella. ik had van alles drie bij me, en wat ik bij me had was nog te groot ook omdat we van een forsere baby uitgingen dan JJ was.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64570181
Carmella, babietjes dragen eigenlijk altijd een rompertje. Dat is zeg maar hun ondergoed.
Alleen trui/jasje + broekje zou vaak resulteren in een bloot buikje.

Wij hadden 1 volledig setje bij ons (romper, shirtje, broekje, sokjes + jasje voor de weg naar huis)
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:12:23 #194
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_64570280
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:03 schreef Carmella het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je mij verkeerd Of bedoel je dat je zowel een setje als een rompertje mee had? Want dat vraag ik me dus af, moet je zowel sets als rompertjes mee of alleen setjes (trui/jasje + broekje)?
Ik bedoelde inderdaad een setje kleding + rompertje en dan allebei dus in 2 maten. Beetje onhandig opgeschreven van me.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_64570361
Oke, goed om te weten dat ik dan beide mee moet nemen, thanks!

En p_iglet; goed dat je het zegt over die rompertjes en blote buik, ik heb bijna allemaal lange shirtjes en truitjes die echt over het broekje vallen, dus had daar ook niet aan gedacht.
pi_64570427
Over het algemeen kleed je babietjes ivm warm houden zoals jezelf + 1 laagje extra. Dat laagje extra is dus over het algemeen het rompertje.
pi_64570454
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:12 schreef Jambo het volgende:

Beetje onhandig opgeschreven van me.
Ik dacht dat je mijn vraag niet begreep, aangezien ik altijd een geweldig en vooral duidelijk gevoel voor uitleggen heb

Oh nu vergeet ik alleen die labels nog, ben ik dan de enige die het zo oncomfortabel lijkt? Of valt het reuze mee?
Of zijn het gewoon die hysterische H&M pakjes waardoor ik door zóveel labels erover na ben gaan denken
pi_64570498
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:21 schreef p_iglet het volgende:
Over het algemeen kleed je babietjes ivm warm houden zoals jezelf + 1 laagje extra. Dat laagje extra is dus over het algemeen het rompertje.
Ik zit steeds met het ziekenhuis in m'n hoofd, waar het (hier iig) echt zó warm is, dat zelfs een enkel laagje kleding soms al teveel is. Maar babies koelen veel sneller af natuurlijk...
pi_64570538
Ik knip ze er meestal uit.

Ok ik kom er ook nog wel eens eentje tegen na een paar keer wassen dat ik denk. Oew dat heeft vast niet heel prettig gezeten. Maar ook dan heeft Pepijn er nooit zichtbaar last van gehad, of schuurplekjes op zijn huid ofzo.
Labels vallen ook vaak over het rompertje
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:27:52 #200
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_64570601
Een paar jaar geleden hadden ze die grote labels nog niet bij H&M, dus dat probleem had ik niet toen Melvin nog klein was. Tegenwoordig knip ik die ontzettend grote labels er inderdaad uit. Ik vind zo'n label in m'n eigen kleding ook niet prettig zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')