Wat een enorm lief pakjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:39 schreef Llewella het volgende:
Ik had 3 setjes in de ziekenhuis tas; en deze is het geworden;
[ afbeelding ]
Ik had eigenlijk een wit pakje als eerste pakje; voor die 0,0001% dat amber misschien toch nog een jongen zou zijn
OOh wat een scheetjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:29 schreef Rewimo het volgende:
Tex
Voor Christan had ik dit pakje, turquoise, gekocht in Turkije
[ afbeelding ]
mijn eerste pakje lijkt er wel wat opquote:Op donderdag 13 november 2008 20:41 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik ben er ook uit!
[ afbeelding ]
ach wat lief zegquote:Op donderdag 13 november 2008 20:41 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik ben er ook uit!
[ afbeelding ]
Mooi zo rustig en licht, lief CrazyMoonquote:Op donderdag 13 november 2008 21:08 schreef CrazyMoon het volgende:
leuk BM! erg lief!
Kevin zijn eerste outfit (alleen ander mutsje):
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:36 schreef Dakota het volgende:
http://www.rockyourbaby.com/shoponline.shtml
hier zit zulk gaaf spul tussen
Alle modellen van de jurkjes vind ik leuk, maar eigenlijk geen 1 stofje, die prints zijn lelijk! Alhoewel ik zo'n roze tijgerprint jurkje wel weer heel leuk vind, fout maar wel lekker foutquote:
Volgens mij begrijp je mij verkeerdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:01 schreef Jambo het volgende:
Carmella, ik had wel van alles 2 meegenomen. Ik wist niet hoe groot Melvin zou worden, dus ik had een set in maat 50 en een set in maat 56 meegenomen.
Ik bedoelde inderdaad een setje kleding + rompertje en dan allebei dus in 2 maten. Beetje onhandig opgeschreven van me.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:03 schreef Carmella het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je mij verkeerdOf bedoel je dat je zowel een setje als een rompertje mee had? Want dat vraag ik me dus af, moet je zowel sets als rompertjes mee of alleen setjes (trui/jasje + broekje)?
Ik dacht dat je mijn vraag niet begreep, aangezien ik altijd een geweldig en vooral duidelijk gevoel voor uitleggen hebquote:
Ik zit steeds met het ziekenhuis in m'n hoofd, waar het (hier iig) echt zó warm is, dat zelfs een enkel laagje kleding soms al teveel is. Maar babies koelen veel sneller af natuurlijk...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:21 schreef p_iglet het volgende:
Over het algemeen kleed je babietjes ivm warm houden zoals jezelf + 1 laagje extra. Dat laagje extra is dus over het algemeen het rompertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |