Die vind ik echt leuk jaquote:Op maandag 29 september 2008 15:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vind jij die leuk,
. Met die gast met die kettingzaag in de lift
.
Van Wilderquote:Op maandag 29 september 2008 15:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Hij maakt de film ook wel errug leuk
Dat is met Sophiaquote:
Hij is trouwens vorige week getrouwd met Scarlett Johansson he!quote:
Dat meen je nietquote:Op maandag 29 september 2008 15:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hij is trouwens vorige week getrouwd met Scarlett Johansson he!
Smoking Acesquote:Op maandag 29 september 2008 15:39 schreef LastRequest het volgende:
Boondock Saints vind ik ook leuk ja! Pulp Fiction heb ik 3x geprobeerd te kijken, maar ben alle drie de keren in slaap gevallenWeet niet of het aan de film lag of dat ik gewoon moe was..
swarma er is een kroongetuige in een maffiazaak en die zit in afwachting van de rechtszaak in een suite bovenin een hotel.. maar er zijn een hoop partijen die hem dood willen hebben voor ie getuigt.. en dan worden er iets van 6 huurmoordenaars op af gestuurd (door verschillende mensen) en das wel vet gedaan, die proberen allemaal tegelijk dat hotel door te komen om die vent te vermoorden.
met 50 - 80 kmpu richting Presikhaaf is alsnog een kuteindquote:Op maandag 29 september 2008 12:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
filerijden met de motor? doe je iets mis of niet
Je kan ook gewoon iets meer aantrekkenquote:Op maandag 29 september 2008 16:45 schreef LastRequest het volgende:
Ik denk dat ik m'n verwarming voor het eerst weer aan ga gooien
Ja inmiddels zit ik al dik ingepakt haha, dus ik ga er toch maar aan geloven.quote:Op maandag 29 september 2008 16:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon iets meer aantrekken.
Hoe krijg je dat voor elkaar? in januari gestart?quote:Op maandag 29 september 2008 17:06 schreef LastRequest het volgende:
Ik ook nog maar een maandje of 3 helaas
quote:Op maandag 29 september 2008 17:12 schreef LaGrive het volgende:
Recht op OV heb je toch 7 jaar?
Ik mis een PI of smileyquote:Op maandag 29 september 2008 17:11 schreef LastRequest het volgende:
Nouja ik hoopte eigenlijk dat oktober nog wel iets langer zou duren...
Lekker op tijd.quote:
Net als deze tvp.quote:
Hey BN'erquote:
Uhh mijn foto?quote:Op maandag 29 september 2008 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey BN'er, goed stuk in de krant laatst
. En heb je je foto al gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |