ik zal het doorgeven iddquote:Op zondag 28 september 2008 20:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Enige recht wat ze heeft is het aanrecht!
idd beetje jammer maarjaquote:Op zondag 28 september 2008 20:38 schreef Mikkie het volgende:
Het is hier rustig geweest vanmiddag.
jewel n film via mn laptopquote:Op zondag 28 september 2008 20:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, dus kan je toch sowieso niet kijken op je beamer, dus wat doe je moeilijk dan
Zonder jou zijn ze nergensquote:Op zondag 28 september 2008 20:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ja 17 posts in de 8 uur die ik ben weggeweest
Het is hier dan ook alleen tof als LWW er is!quote:Op zondag 28 september 2008 20:38 schreef Mikkie het volgende:
Het is hier rustig geweest vanmiddag.
wiequote:Op zondag 28 september 2008 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is hier dan ook alleen tof als LWW er is!
Ik denk dat daar de meningen over verschillenquote:Op zondag 28 september 2008 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is hier dan ook alleen tof als LWW er is!
LR is hier sowieso weinig te laatste tijd...?quote:
quote voor in de opquote:Op zondag 28 september 2008 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een biosmelding zonder film is als een fipo zonder tieten.
teefquote:Op zondag 28 september 2008 20:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
En jij je pilletjes wél geslikt hebt
Leuke filmquote:Op zondag 28 september 2008 22:26 schreef swarmahoer het volgende:
eindelijk film kijkenuntreacable ofzo spelling zal wel weer fout zijn
Mario Kart op een Xbox?quote:Op zondag 28 september 2008 23:35 schreef swarmahoer het volgende:
mn neefje heeft mario kart op de xbox telt dat ook?
Tropic Thunder, de nieuwste van Ben Stiller. Ik ben geen fan van 'm, maar liet me overhalen om toch te gaan, deze zou weer een stuk beter zijn. En inderdaad: hij is beter dan een hoop andere misbaksels die hij gemaakt heeft, maar echt enthousiast werd ik er nog niet van.quote:Op zondag 28 september 2008 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een biosmelding zonder film is als een fipo zonder tieten.
weet ik veel of t een xbox is zon ding waar je minicdtjes in doet iigquote:
Zal wel een GameCube zijnquote:Op zondag 28 september 2008 23:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weet ik veel of t een xbox is zon ding waar je minicdtjes in doet iig
ik geloof je meteenquote:
Weet jij trouwens wat er met de Drie Gezusters gaat gebeuren?quote:
Die plannen waren er jaren geleden ook. Wat zijn ze nu weer van plan dan...?quote:Op maandag 29 september 2008 00:03 schreef swarmahoer het volgende:
geen idee... bij vb zijn er wel grote plannen om te verbouwen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |