kouwe Grolsch ookquote:
Idd, Novastar is bijna net zo mooi als Annemiekequote:Op zaterdag 27 september 2008 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Novastar![]()
Wat Annemieke dus zegt.. Gruwelijk mooi.
Absoluut.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Idd, Novastar is bijna net zo mooi als Annemieke
OMdat die plaat toch al door elke DJ gedraaid wordt, soort schaduw-MHquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nog zo'n heerlijke plaat!!![]()
Waarom, waarom, waarom is dit geen MH..?![]()
Je moet ook geen film kijken op 'n saturday night.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
lol mn zusje wil geen film kijken...ze wil ook '90s liedjes horen
Oh, net zoals KoL?quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
OMdat die plaat toch al door elke DJ gedraaid wordt, soort schaduw-MH
kans is dat borisz gelijk krijgt, en hij over twee of drie weken MH wordtquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:18 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Je moet ook geen film kijken op 'n saturday night.![]()
Schaduw-MH.
Ik schat dat de kans zo'n 99,9% is.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
kans is dat borisz gelijk krijgt, en hij over twee of drie weken MH wordt
Stukken minder. Toen was het nog fris, rammelde het lekker, hoop humor ook. Nu zijn ze zo serieus, donker.quote:
Download even tropic thunder, heb mij een scheur gelachenquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza doet nu aan *de 90 beste hits van de '90s*
quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Download even tropic thunder, heb mij een scheur gelachen
Dat dusquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Stukken minder. Toen was het nog fris, rammelde het lekker, hoop humor ook. Nu zijn ze zo serieus, donker.
Dat wordt morgen dus weer even Koefnoen kijken (via Uitzending Gemist)...quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
Beelen op Koefnoen!!!
Straks Have I got news for you en Mock the Week (quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:49 schreef borisz het volgende:
Ik kijk naar de BBC, who dares wins. Simpel concept maar wel leuk
Oh, nog echt ook?quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:35 schreef muisje-eliza het volgende:
Ekdom bij Stenders Late vermaak
Meen je niet?! Super request !quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:46 schreef on_air het volgende:
Hans, die Novastar request, dat was ik.
En 2 minuten later wordt 'ie dan ook echt ingestartquote:22:46| Kooks - Ooh La
Hell ya. Lekker bij Corton achter de microfoon.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je niet?! Super request !
[..]
Én Henk Westbroek.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:35 schreef muisje-eliza het volgende:
Ekdom bij Stenders Late vermaak
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |