quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:29 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik eet mijn pizza altijd met een lepel.
Wat zij zegt.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:29 schreef MLI het volgende:
Slice. In een Italiaans restaurant wel met mes en vork.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan een slice ook niet normaal eten
quote:
Dat heb ik hem gedaan, en om zijn punt kracht bij te zetten opent hij een poll-topic op fok!.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:53 schreef TNA het volgende:
En dit ook niet persoonlijk tegen hem zeggen hè
Die van Domino's kun je zelfs nog met je voeten eten zonder dat er shoarma af valt.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:54 schreef Sanderrrr het volgende:
Ligt eraan wat voor een pizza hè, een shoarma pizza bijvoorbeeld met mes en vork maar een margaritha gewoon uit de hand omdat er toch geen troep af kan vallen.
Ook zoiets unieks, ja. Dat ze in Nederland massaal diepvriespizza's vretenquote:
Ik vind een pizzasnijder eigenlijk een stuk handiger.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:02 schreef lesley het volgende:
even een tip: een pizza snijden, zelfs met pizzaroller is lastig voor de onervarene en niet nodig!! neem gewoon een schone schaar, stukken sneller en je verbrand je vingers niet zo snel.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:02 schreef lesley het volgende:
even een tip: een pizza snijden, zelfs met pizzaroller is lastig voor de onervarene en niet nodig!! neem gewoon een schone schaar, stukken sneller en je verbrand je vingers niet zo snel.
Eensquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:02 schreef lesley het volgende:
whehehquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:00 schreef MazigeWafkees het volgende:
In dit geval vlogen de slierten kaas en tomatensaus letterlijk in de rondte.Letterlijk.
Om nog maar niet te spreken over de bijgaande eetgeluiden
En wtf is daar mis mee?quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:07 schreef Mugger het volgende:
[..]
Ook zoiets unieks, ja. Dat ze in Nederland massaal diepvriespizza's vreten
Hilarisch, die laatste zin. Wérkelijk.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:08 schreef moonmovies het volgende:
[..]
wheheh![]()
jij bent goed in overdrijven, maar wij zijn ook goed, met kip
Psies.quote:Op zondag 28 september 2008 02:32 schreef Sicstus het volgende:
Een pizza hoor je te vouwen en dan met je handen te eten. Slices zijn een uitvinding van de amerikanen die pizza's met een dikke bodem maakten zodat je hem niet meer kan vouwen, en met mes en vork een pizza eten is misplaatst snobisme, zoals mensen die een sandwich met mes en vork eten.
Als je in de randstad woont is er vast nog wel pizzaturk openquote:Op zondag 28 september 2008 02:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Psies.
Dubbeklappen en happen. Of netjes vouwen, zoals ik doe
Overigens eet ik Calzone ook zo. Ik scheur gewoon stukken af en prop die in mijn snuit. Wel oppassen, want caliente.
Ik heb zin in pizza
Jup. Vouwen rulesquote:Op zondag 28 september 2008 02:32 schreef Sicstus het volgende:
Een pizza hoor je te vouwen en dan met je handen te eten. Slices zijn een uitvinding van de amerikanen die pizza's met een dikke bodem maakten zodat je hem niet meer kan vouwen, en met mes en vork een pizza eten is misplaatst snobisme, zoals mensen die een sandwich met mes en vork eten.
Ook als je niet in de randstad woont is de pizzeria nog open rond 3 uur hoor.quote:Op zondag 28 september 2008 02:41 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Als je in de randstad woont is er vast nog wel pizzaturk open
Als je alle sliertjes netjes naast elkaar legt kan je het best vouwen hoorquote:Op zondag 28 september 2008 09:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ook als je niet in de randstad woont is de pizzeria nog open rond 3 uur hoor.
Hier sluiten ze in ieder geval pas om 5 uur.
De pizza (spaghetti) die ik altijd neem, kun je trouwens ook niet vouwen.
Dan is het nog steeds te dikquote:Op zondag 28 september 2008 10:22 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Als je alle sliertjes netjes naast elkaar legt kan je het best vouwen hoor
Mensen die dikke plakken meel volgestouwd met de hele schijf van vijf pizza'z noemenquote:Op zondag 28 september 2008 10:44 schreef veldmuis het volgende:
Met mes en vork. Vuilakken die het met hun handen eten.
Begrijp ik hieruit dat jij een pizza met spaghetti erop bestelt?quote:Op zondag 28 september 2008 10:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds te dik. Bodem, saus, spaghetti, bolognese-saus en dan nog een flinke laag kaas.
.
Ik denk dat ik weet wat ik vanavond ga eten.
Ik heb sneller een pizadeeg in elkaar gedraaid dan jij zo'n geval in de winkel kooptquote:
Naar de winkel gaan is voor arbeiders. Voor mensen als ik is er Albert.quote:Op zondag 28 september 2008 11:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik heb sneller een pizadeeg in elkaar gedraaid dan jij zo'n geval in de winkel koopt![]()
![]()
Dus ik ben sneller en eet ook nog eens lekkerder
En voor culinair gestoorden als ik gaat er niets boven zelf de voorpoten in de bloem plantenquote:Op zondag 28 september 2008 11:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Naar de winkel gaan is voor arbeiders. Voor mensen als ik is er Albert.
Dat begrijp jij goed.quote:Op zondag 28 september 2008 10:58 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat jij een pizza met spaghetti erop bestelt?
Het blijft soms een pervers volkje, die Britten....quote:Op zondag 28 september 2008 12:21 schreef ColdFeet het volgende:
Spaghetti met rooie saus en friet erbij kun je volgens mij ook wel bestellen in pubs
Jakjakjak, heiligschennis!quote:Op zondag 28 september 2008 19:54 schreef SHE het volgende:
Overigens een mooie pizza om te zien, weinig vet ook op de doos ondanks de shitload aan kaas.
Als ie niet zo smaakt als ie eruit ziet dan ben ik jaloers! Mooie dunne bodem ook.
krijg je em ook altijd op? Lijkt me heel machtig!quote:Op zondag 28 september 2008 20:14 schreef ijsmeis het volgende:
Neuh, de bolognese-saus die er overheen/onder (het is maar hoe je het bekijkt) zit maakt ook nog veel goed.
Neequote:Op zondag 28 september 2008 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
krijg je em ook altijd op? Lijkt me heel machtig!
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:28 schreef TNA het volgende:
Thuis je pizza met mes en vork etenAls je in een fucking restaurant woont ja
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:29 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik eet mijn pizza altijd met een lepel.
Het wisselt. Bij mij hier in de buurt zit er eentje die een hele fijne Napolitana maakt én tot 5 uur 's ochtends open is. Ik ken eigenlijk maar één tent die wezenlijk betere pizza's maakt hier, en dat is dan meteen best een fancy restaurantje. Ik dacht dat ik daarmee ontzettende mazzel had, maar laatst was ik notabene in een dorpje in de achterhoek, bleek daar niet alleen een Turk te zijn doorgedrongen, die kon ook prima pizza's maken.quote:Op zondag 28 september 2008 20:00 schreef ijsmeis het volgende:
Hij is dan ook gemaakt door een wat ouder italiaans stel.
Niet van die Nederlandse turken. (niet dat ik wat tegen Nederlandse Turken heb, maar pizza's maken kunnen ze niet, sorry).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |