Spanennd hoor, wat ben je gaan doen?quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:47 schreef justmattie het volgende:
met mij goed CF. Ben begin van de maand gestopt met werken, en weer terug naar school gegaan. Nu best druk met school
Je kunt YSL Cinéma Festival d'Eté proberen. Een zomerse flanker, waarbij je wel die hele sterke mimosa/amandel-geur mist.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben ook aan het oefenen met bakken, mattie. Of deed je dat niet meer?
SHE, als we hier in het geurennichtentopic zaten, zou ik je vragen me een sample te sturenZit ook wel een beetje te twijfelen over YSL Cinema; ik vind het een geweldige geur, maar ik associeer het heel sterk met een bepaald persoon. Die ik overigens niet zo vaak zie... Twijfel.
Er is ruimte zat. Tussen ál mn familieleden, van zowel moeders- als vaderskant. Inclusief beide oma'squote:Op zaterdag 27 september 2008 23:09 schreef Den_Haag het volgende:
is er nog een plekje voor het eten morgen lein?
motorrijden was geweldig vandaag
Ja dat dacht ik alquote:Op zondag 28 september 2008 00:06 schreef Den_Haag het volgende:
geweldig
(dan heb ik het over het eten he)
Graag gedaan. Ik denk zelf eigenlijk dat YSL Rive Gauche pour Homme TARA wel zal aanspreken. Het is een soort luxe Old Spice geur.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:31 schreef freecell het volgende:
Dank je steer!
die eerste 2 klinken vooral goed (vond TARA zelf ook!)
yepquote:
quote:Op zondag 28 september 2008 00:38 schreef ColdFeet het volgende:
Wij hebben net toch een dieptepunt in de filmgeschiedenis zitten kijkenMade of honour, wat een pusfilm
Tis maar net wat je leuk vindt natuurlijkquote:Op zondag 28 september 2008 10:17 schreef Den_Haag het volgende:
veel plezier lein. ik mag straks in dit mooie weer gaan hockeyen
En daarna biertje drinken in de zonquote:Op zondag 28 september 2008 11:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tis maar net wat je leuk vindt natuurlijk
quote:Op zondag 28 september 2008 11:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tis maar net wat je leuk vindt natuurlijk
quote:Op zondag 28 september 2008 11:39 schreef MuadDib het volgende:
Wat een heerlijke zondagochtend. Zonnetje, het lome gevoel van precies genoeg gedronken te hebben zonder kater te hebben, Mart en MaartenWuyts & Vannieuwkerke op de achtergrond. Lekker niets doen tot er ergens in de middag bezoek komt
Hoe breed zal z'n prodent-smile nu zijn?quote:Op zondag 28 september 2008 12:08 schreef borisz het volgende:
Nieuw WR op de 42195 meter.
2.03.59 door Haile
Ledigheid is des duivels oorkussen!!quote:Op zondag 28 september 2008 11:30 schreef ColdFeet het volgende:
Ben ik echt de enige die vanalles gaat doen vandaag? Ik ga caponata siciliana maken en een taart versieren en een tekst schrijven en en en...
Juischt!!!quote:Op zondag 28 september 2008 12:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ledigheid is des duivels oorkussen!!
vonden wij ookquote:Op zondag 28 september 2008 12:39 schreef MissHobje het volgende:
Klinkt goed DE!
Tis ook een heerlijke dag ervoor..
Ik ga ook lekker koken vandaag, ff copy/paste...dit staat er voor vanaaf op het menu:quote:Op zondag 28 september 2008 11:30 schreef ColdFeet het volgende:
Ben ik echt de enige die vanalles gaat doen vandaag? Ik ga caponata siciliana maken en een taart versieren en een tekst schrijven en en en...
mmmm klinkt goed MK, maar waarom die biefstuk erbij?quote:Op zondag 28 september 2008 12:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga ook lekker koken vandaag, ff copy/paste...dit staat er voor vanaaf op het menu:
Vooraf
-pompoensoep met room
Hoofdgerecht
-aubergine-tomatentaartje met mozzarella en pecorino en ik denk een biefstukje
Dessert
-stoofvruchten in rode wijn en port met mascarpone
De pompoensoep heb ik gisteraaf al gemaakt, net als de stoofvruchten. Ben nu bezig met de tomatensaus...allemaal lekkere luchten hier in huis![]()
Vanochtend weer een heerlijk Champagne-ontbijtje voor cnk en moi gemaakt
Lol, zo wilde mijn bolide laatst ook ni starten, er zit een garage hier vlakbij en een monteur kwam meteen ff kijken. De startmotor draaide niet, maar de lampen brandden welquote:Op zondag 28 september 2008 13:24 schreef Anthraxx het volgende:
En toen stond de Kever ineens stil.... (gelukkig wel voor de deur waar we nu zitten). Met geen mogelijkheid aan de praat gekregen. Uiteindelijk vanmorgen de Wegenwacht gebeld Binnen 15 minuten stonden ze er en na 4 minuten was hij weer weg. Resultaat: de contactpuntjes waren vies en gaven geen enkele vonk meer door. Probleem is dan ook dat je motor technisch gezien gewoon prima werkt (alle mechanismes dus), maar de ontsteking vind niet plaats dus verzuip je je motor in bezine zonder een cm vooruit te komen
. Kosten: niets. En mocht het ding volgende week vervangen worden dan zou het een paar euro kosten. Maximaal
.
Wel leuk dat het net gebeurd voor je een grote beurt laat doen. Die vind volgende week plaats.
Had de biefstuk net van het menu geschraptquote:Op zondag 28 september 2008 13:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
mmmm klinkt goed MK, maar waarom die biefstuk erbij?ik zou er een frisse salade bijdoen ipv de biefstuk
Zeg ut maar wanneer je in de buurt bentquote:Op zondag 28 september 2008 13:15 schreef ColdFeet het volgende:
Mmm, SoL, ik kom binnenkort eens bij je eten
De komende weken zit ik ook propje vol, maar hebben een hoop bij te kleppen, ik mis alles hier in de SC dus ik ben zo erg niet op de hoogte van waar je nu mee bezig bentquote:Op zondag 28 september 2008 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
We moeten idd snel weer eens wat afspreken! Ik wacht even met plannen tot mijn eerste onderwijsweek erop zit en ik weet hoeveel tijd ik in het weekend nodig heb voor m'n werk.
Oeeehhh ik zou nu tekenen voor dodelijk saaiquote:Op zondag 28 september 2008 14:18 schreef Memento-Mori het volgende:
het gaat hier allemaal zijn gangetjeweinig spectaculairs dus, soms zelfs dodelijk saai maar ach ik mag niet klagen
en hoe ist met jou en Milou?
he bah maar dat wordt dus ijsjes inslaan voor jouquote:Op zondag 28 september 2008 14:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oeeehhh ik zou nu tekenen voor dodelijk saai![]()
Met Milou en mij gaat het bestwel erg goed. Madameke gaat woendag onder het mes voor haar keel en neusamandelen, dat is wat minder.
Ik wil ook roze fondant-taart makenquote:Op zondag 28 september 2008 14:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben trouwens drie tinten roze fondant aan het maken... Misschien lukt deze taart beter dan de vorige
roze fondantquote:Op zondag 28 september 2008 14:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil ook roze fondant-taart makenEn vooral genieten van het opeten. Zit er nu ff niet in denk ik
Toch niet echt hetzelfdequote:Op zondag 28 september 2008 15:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
roze fondantde roze koeken vroegah op school
Oehquote:Op zondag 28 september 2008 14:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben trouwens drie tinten roze fondant aan het maken... Misschien lukt deze taart beter dan de vorige
Mislukte koeken zie ik netquote:Op zondag 28 september 2008 16:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Toch niet echt hetzelfdezal zo een fotootje maken.
MK, wat voor koeken als dessert?
Nee. Maar wees welkomquote:
quote:Op zondag 28 september 2008 18:00 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, check mijn roze taart!
Taarten en cupcakes decoreren #2 - Met spacende cake!
Beetje citroensap erdoor?quote:Op zondag 28 september 2008 18:40 schreef ColdFeet het volgende:
Hij smaakt ongeveer hetzelfde als de vorige keerHet kapsel is gewoon heel erg lekker luchtig en met die jam ertussen goed te eten; zelf vind ik de fondant wat aan de zoete kant, maar ja, wat doe je eraan?
Mmm... alles wat je aan vocht erbij doet, moet er driedubbel aan suiker bij...quote:Op zondag 28 september 2008 19:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Beetje citroensap erdoor?
Er zijn hier spare ribs overOngeveer 1/3e deel
20 ongeveer. 4 ladingen kaaskoekjesquote:Op zondag 28 september 2008 20:03 schreef ColdFeet het volgende:
Mmm... alles wat je aan vocht erbij doet, moet er driedubbel aan suiker bij...
Hoeveel hongerige monden heb je gevoed?
Ik hoop dat ik dat zo ook kan zeggenquote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Woeiii ik kan zoooooo lekker koken![]()
Hij kan alleen niet koken.quote:Op zondag 28 september 2008 20:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dat zo ook kan zeggen
Ben benieuwd naar je foto's
Nynke, fijn dat je er zo van geniet, meid
niet echt gezienquote:Op zondag 28 september 2008 17:10 schreef MuadDib het volgende:
Hee Kaasplank, wat vond je van de finale?
wel leuke fotoquote:Op zondag 28 september 2008 21:56 schreef Stereotomy het volgende:
GROTE FOTO HOOR NYNKE
Oh jee, ik heb je toch niet gekwetst?quote:Op zondag 28 september 2008 21:45 schreef AKnynke het volgende:
Ook hier even spammen: (don't mind the puist! )
[ afbeelding ]
ah, maar nee joh. Die puist was ik mezelf ook wel vrij bewust van...quote:Op zondag 28 september 2008 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh jee, ik heb je toch niet gekwetst?
De kleuren van jullie ogen passen mooi bij elkaar
Zonde, was een leuk laatste half uurtjequote:
In de systembolaget, de winkel waar je alcohol moet kopen hier, moeten de kassieres verplicht iedereen die eruit ziet als onder de 30 om id vragen. Ik word dus (bijna) altijd gevraagd, maar hij dus nooit...quote:Op zondag 28 september 2008 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
Hij ziet wel wel ouder volwassener uit, vind je niet?
Ik ben ook positief op de 'als ik in de auto rijdt, wil ik hard tegen een boom aan rijden'-test. Ben vrij somber de afgelopen paar weken...quote:Op zondag 28 september 2008 22:41 schreef Den_Haag het volgende:
Helemaal niet. waarom Lein? je bent positief op alles behalve die ene test
alleen toch maar als ik mijn favoriete muziek op zetquote:Op zondag 28 september 2008 22:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben ook positief op de 'als ik in de auto rijdt, wil ik hard tegen een boom aan rijden'-test.
Mja ik loop al lang met de gedachten maar nu is het ineens zo zwaar. Ik hoopte dat t niet zo hoefde eigenlijk.quote:Op zondag 28 september 2008 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
Waarom is dat zo bweuh? Je loopt toch al langer met die gedachte rond? Of mis ik iets?
Dat soort dingen voelen altijd als grote stappen. En pas achteraf zie je dat het eigenlijk maar kleine stapjes zijn.quote:Op zondag 28 september 2008 22:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja ik loop al lang met de gedachten maar nu is het ineens zo zwaar. Ik hoopte dat t niet zo hoefde eigenlijk.
Ja dat klopt. Maar nu komt het dichtbij en krijg ik er de bibbers van...quote:Op zondag 28 september 2008 22:50 schreef DarkElf het volgende:en van de week praatte je daar toch nog, buiten dat je het niet wilt maar goed das logisch, veel positiever over?
Diep zuchten, even slikken en gewoon doen, meisquote:Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar nu komt het dichtbij en krijg ik er de bibbers van...
Zal meer dan even slikken worden, denk ikquote:Op zondag 28 september 2008 22:54 schreef ColdFeet het volgende:
Diep zuchten, even slikken en gewoon doen, meis
logisch maar tis een tijdelijk iets meestal en t helptquote:Op zondag 28 september 2008 22:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar nu komt het dichtbij en krijg ik er de bibbers van...
It sucks. Maar goeie kans dat het er beter van wordtquote:Op zondag 28 september 2008 22:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zal meer dan even slikken worden, denk ik![]()
Ik ga t maar doen denk ik.
Nou dan moet het wel lukken, zo niet, dan ligt het allicht aan het soort tofu.quote:Op zondag 28 september 2008 23:17 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb het nu in lange dunne plakken gesneden, halve cm/7 mm dik ofzo. Makkelijk met bakken, dacht ik. Vorige keer had ik kleine blokjes, maar dat is erg oonhandig als je ze een rijstbloem/kokoskorstje wilt geven. Vond ik.
Ok, spreken we dat bij deze dan af? dan plan ik 'm inquote:Op zondag 28 september 2008 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, dat kan wel, zegt de mister. Dat weekend, bedoel ik.
quote:Op zondag 28 september 2008 23:28 schreef Vork het volgende:
Hoe dan ook, ik ga zo maar eens slapen. Morgen weer vroeg op.
Vertel s, meid. Heb je iets naar ontdekt?quote:Op maandag 29 september 2008 00:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Tvp van een te nieuwsgierig meisje wat soms niet al te leuk is
ze heeft het in slank gepost en het is volgens mij wel dat laatste hoorqquote:Op maandag 29 september 2008 00:49 schreef ColdFeet het volgende:
Kweenie, het gaat niet zo hard hier tegenwoordig. Nou ja, Lein gaat morgen de huisarts bellen.
Iets echt naars? Of iets wat misschien in jouw hoofd groter wordt dan het daadwerkelijk is?
Ja ik schrok er van. Omdat ik alleen haar kant las. En toen zei ikquote:Op maandag 29 september 2008 00:49 schreef ColdFeet het volgende:
Kweenie, het gaat niet zo hard hier tegenwoordig. Nou ja, Lein gaat morgen de huisarts bellen.
Iets echt naars? Of iets wat misschien in jouw hoofd groter wordt dan het daadwerkelijk is?
Klinkt idd van haar kant als een vreselijk opzichtige en mislukte flirtpoging.quote:Op maandag 29 september 2008 00:57 schreef Memento-Mori het volgende:
klinkt mij insziens gewoon dat ze op eenfeestje waren waar een aantal mensen bleven slapen,zij moest waarschijnlijk vroeg(er) weg, mr pf lag nog in coma maar werd wakker door dat zij weg aan het gaan was, vandaar vroeg ze of die nog had geslapen. Zijn vindt m wel aardig en wil een keer op stap hij wimpelt dat netjes af. (ok hij zegt niet: ik heb een vriendin maar jij was in het begin ook niet zo dat je het vand e daken af schreeuwde) dus ik zeg no worries
Hoe weet je datquote:Op maandag 29 september 2008 00:57 schreef Memento-Mori het volgende:
klinkt mij insziens gewoon dat ze op eenfeestje waren waar een aantal mensen bleven slapen,zij moest waarschijnlijk vroeg(er) weg, mr pf lag nog in coma maar werd wakker door dat zij weg aan het gaan was, vandaar vroeg ze of die nog had geslapen. Zijn vindt m wel aardig en wil een keer op stap hij wimpelt dat netjes af. (ok hij zegt niet: ik heb een vriendin maar jij was in het begin ook niet zo dat je het vand e daken af schreeuwde) dus ik zeg no worries
nouja jij vond het ook wat eng om het bijv hier op fok echt officieel te noemen etcquote:Op maandag 29 september 2008 01:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hoe weet je dat
Ooo en zo stom ik had helemaal niet bedacht dat iedereen bleef crashen. Ik dacht aan een groot orgie feest!
Ego te absolvo a peccatis tuis in nomine Patris et Filii + et Spiritus Sancti. Amen.quote:Op maandag 29 september 2008 01:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zei toch al dat ik erg was
Ja ja, ik ben op de confessions tour
Die is gekquote:Op maandag 29 september 2008 07:17 schreef kaasplankje het volgende:
Ego te absolvo a peccatis tuis in nomine Patris et Filii + et Spiritus Sancti. Amen.
dus 10 weesgegroetjes en 10 onze vaders
Mogguhquote:Op maandag 29 september 2008 08:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die is gek![]()
Goeiemorgen trouwens!
Het was een succesquote:Op maandag 29 september 2008 08:19 schreef kaasplankje het volgende:
MogguhHow was joew mum´s feessie en je backsels & brouwsels afgelopen?
Ja hoorquote:
Ja ik had gelezen datquote:Op maandag 29 september 2008 09:07 schreef Anthraxx het volgende:
Ja hoor. Prima. Druk weekend gehad. Auto geneuzel (ja, echt geneuzel. Dit had ik zelf ook kunnen weten
). En nu weer fris en vrolijk op mijn werkplek.
Hoe is het met jou?.
Heldquote:Op maandag 29 september 2008 08:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, en ik heb om 10 voor 11 een afspraak bij de huisarts
Kever had wat start problemen (nou ja, startte helemaal niet meer) door een onderdeel dat regelmatig schoongeschuurd moet worden. Niet schokkend verder eigenlijk. Deze week waarschijnlijk wel dat deel laten vervangen door een elektronische regeling. Dan hoef je er nooit meer op te letten en krijg je ook geen andere rare problemenquote:Op maandag 29 september 2008 09:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja ik had gelezen datKever een probleem onder z'n achterklep had, maar het was zo opgelost toch? Hoe bevalt het op je werk?
Ik las het (deels). Veel sterkte ermee en hopelijk komt het snel weer erg goedquote:Met mij gaat het niet zo goed als ik hoopte, maar als het goed is komt daar binnen nu en een maand verandering in
Je neemt 100 gram geraspte oude kaas of cheddar, 25 gram boter, 50 gram bloem en 1/4 theelepel bakpoeder. Dat meng je door elkaar (keukenmachine FTWquote:Op maandag 29 september 2008 09:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Held
Vertel s kort hoe je die kaaskoekjes fabriekt?
Kever is zo cutequote:Op maandag 29 september 2008 09:26 schreef Anthraxx het volgende:
Kever had wat start problemen (nou ja, startte helemaal niet meer) door een onderdeel dat regelmatig schoongeschuurd moet worden. Niet schokkend verder eigenlijk. Deze week waarschijnlijk wel dat deel laten vervangen door een elektronische regeling. Dan hoef je er nooit meer op te letten en krijg je ook geen andere rare problemen.
Mijn werk bevalt uitstekend. Het is erg gezellig hier. Prettige mensen (het zijn idioten) en het werk is leuk. Ik vermaak mij echt uitstekend. En het loon van afgelopen maand viel ook erg mee
. Dus ik blijf hier nog wel even hangen
.
Lukt het afstuderen een beetje?
[..]
Ik las het (deels). Veel sterkte ermee en hopelijk komt het snel weer erg goed. Maar dat gaat vast wel goedkomen als ik het zo hoor
.
Tuurlijk, zal ik er alvast een roze hartjespost-it met je naam en telefoonnummer op plakken?quote:Op maandag 29 september 2008 09:38 schreef ColdFeet het volgende:
Dat ga ik vanavond proberen, Lein!
En mag ik dan je Yoga for Dummies II?
(ohhh, dit meen ik dus niet hè)
Is het zo erg?quote:Op maandag 29 september 2008 09:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tuurlijk, zal ik er alvast een roze hartjespost-it met je naam en telefoonnummer op plakken?
Ik heb nu het punt bereikt waarop ik in de auto m'n wilskracht in moet schakelen om de auto niet tegen een lantarenpaal, boom, betonnen brugpijler of in een sloot te rijden. En ik zou het helemaal niet erg vinden als ik morgen niet meer wakker zou worden. Of als er een grote meteoriet op het huis zou vallen. Ofzo. Zo gaat het dusquote:Op maandag 29 september 2008 09:45 schreef ColdFeet het volgende:
Is het zo erg?Ik wacht je bezoekje aan de huisarts wel af; over een maandje ben jij reuze blijmoedig, naief enzonnig
Zonnig is overrated hoorquote:Op maandag 29 september 2008 09:49 schreef ColdFeet het volgende:
Oh. Ja, daar kan ik niet over meepraten. Hoewel ik me verder niet erg zonnig voel op de vroege maandagmorgen
In dat geval: 's avonds een vent, 's ochtends een vent. Iets over billen branden en blaren!quote:Op maandag 29 september 2008 09:55 schreef ColdFeet het volgende:
... met driekwart fles wijn in m'n kop van gisteravond en zes uur slaap.... Nah.
Dankjequote:Op maandag 29 september 2008 10:24 schreef AKnynke het volgende:
succes zometeen Lein!
Ik heb al een uur flink geknald, en voor het eerst in dagen weer eens wat gestudeerd. Zometeen college, en daarna maar eens een rustig plaatsje in de zon opzoeken en nog wat studeren!
quote:Op maandag 29 september 2008 10:51 schreef MissHobje het volgende:
Ohnoes Leinemeis!!! maar denkend aan paard is dat misschien wel een fijne oplossing voor paard.
Altijd moeilijk
En jij ook ff volhouden hegoed dat je de stap hebt gezet naar de HA te gaan
JA en die zon wil ik ook want het is koud en nat na zo;n mooie dag van gisteren.
en oja.. Goodmorning
Nee, beloofdquote:Op maandag 29 september 2008 08:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en PF, je maakt storm in een glas water. Ik kan me volledig inleven in hoe verleidelijk het is om mobiele telefoons, emails, msn geschiedenis enzo van je lover door te spitten, ik deed t ook, maar je schiet er niks mee op, het verslechterd alleen de onderlinge verhoudingen. En nu je in z'n hyves geweest ben, weet je dat ie te vertrouwen is. Niet meer doen heh
Leintjequote:Op maandag 29 september 2008 11:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Babe!
Leinemeis is net terug van de dokter. De dokter vond dat ik zo jong was! Er moesten nog zoveel leuke mannen komen! Maar hij maakt zich wel dusdanig veel zorgen dat ik voorlopig Seroxat krijg en elke week terug moet komen voor een gesprek en recept. Oh, en ik mocht geen zelfmoordpogingen ondernemen. Vanavond eerste tablet innemen.
Goedzo Leinemeisquote:Op maandag 29 september 2008 11:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Babe!
Leinemeis is net terug van de dokter. De dokter vond dat ik zo jong was! Er moesten nog zoveel leuke mannen komen! Maar hij maakt zich wel dusdanig veel zorgen dat ik voorlopig Seroxat krijg en elke week terug moet komen voor een gesprek en recept. Oh, en ik mocht geen zelfmoordpogingen ondernemen. Vanavond eerste tablet innemen.
Seroxat heeft mijn zusje ook gehad. Ging heel goed bij haar. Ik vind je in ieder geval een held dat je je psychische problemen aanpakt.quote:Op maandag 29 september 2008 11:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Babe!
Ik dacht heel even dat ik weer weg zou lopen, maar het komt wel goed. Van de dokter moet ik m 's avonds nemen dus dan doe ik dat. Hopelijk krijg ik er geen slapeloosheid vanquote:Op maandag 29 september 2008 11:55 schreef MissHobje het volgende:
Goedzo Leinemeis![]()
Ben trots op je en je kunt het verdomme![]()
en ja je bent ook nog heel jong dus geniet nou maar lekker, is allemaal veel te leuk
Waarom neem je nu niet alvast dat ding in>?? of moet dat strak qua tijd?
Goed bezig Women!!!!!
Maar tis wel moeilijk...quote:Op maandag 29 september 2008 12:15 schreef DarkElf het volgende:goed zo lein, tis heel niet erg om hulp te accepteren...
Ik zoek altijd een reden om uit bed te komen. Tip van Flip: doe maar voor 1 dag boodschappen. Dan moet je elke dag voedsel halen!quote:Op maandag 29 september 2008 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
goed zo lein![]()
ik heb de laatste weken weer ik-wil-mijn-bed-niet-uit-komen-want-ik-doe-het-toch-nergens-voor dip met als gevolg dat ik me zo maar eens mn nest uit moet slepen
oh maar ik eet met gemak een dag (bijna) niks en boodschappen kunnen tot 20uur s avonds of ik eet op mn werk, want ik moet om 18uur werken,dus ik kom uiteindelijk mn bed wel uitquote:Op maandag 29 september 2008 12:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zoek altijd een reden om uit bed te komen. Tip van Flip: doe maar voor 1 dag boodschappen. Dan moet je elke dag voedsel halen!
Maar eet je dan niks de hele dag? Lijkt me ook niet helemaal goed!quote:Op maandag 29 september 2008 12:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, maar, ik denk dan, dat kan ook nog om 19:55
Als je slaapt merk je niets.quote:Op maandag 29 september 2008 12:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar eet je dan niks de hele dag? Lijkt me ook niet helemaal goed!
Elke dag IKEA gehaktballen?quote:Op maandag 29 september 2008 12:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh maar ik eet met gemak een dag (bijna) niks en boodschappen kunnen tot 20uur s avonds of ik eet op mn werk, want ik moet om 18uur werken,dus ik kom uiteindelijk mn bed wel uit
nee wij hebben als enige ikea in Nederland een personeelskokquote:
ik vind het niet zo belangrijk omdat ik toch niet weet waar ik het voor doe, dat leven enzoquote:Op maandag 29 september 2008 13:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh foei! Structuur en regelmaat zijn belangrijk!
sprak de gek
Ik slaap structureel door mijn wekker heen.quote:Op maandag 29 september 2008 13:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh foei! Structuur en regelmaat zijn belangrijk!
sprak de gek
Alleen als je achteraf goed zat en het uitmaakt. Niet als je een gebrek aan vertrouwen daarmee hebt laten zien.quote:Op maandag 29 september 2008 14:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O dus het was eigenlijk wel een goed idee
Daarom kom ik op fok altijd zo zelfverzekerd over, jeweets.quote:Lekker geurtje maakt mannen aantrekkelijker
Uitgegeven: 29 september 2008 15:09
Volgens Brits onderzoek zorgt een lekker geurtje ervoor dat mannen meer zelfvertrouwen krijgen. En dat valt vrouwen onbewust weer op.
Het onderzoek werd uitgevoerd door de universiteit van Liverpool in samenwerking met Unilever. Tijdens de test werd vrouwen gevraagd om foto's van mannen te beoordelen op basis van hun uiterlijk.
Daarna diende de helft van de mannen een geparfumeerde deodorant te gebruiken en de andere helft geen. Vervolgens werden de mannen op video opgenomen en vertelden ze wat over zichzelf.
Zelfvertrouwen
De groep vrouwen kregen de filmpjes te zien en dienden het uiterlijk van de mannen opnieuw te beoordelen. De mannen die een deo hadden gebruikt werden significant beter beoordeeld dan de geurloze proefpersonen. Volgens de onderzoekers zou dat komen doordat mannen met een lekker geurtje meer zelfvertrouwen uitstralen, en dat vrouwen dat oppikken.
quote:Op maandag 29 september 2008 16:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daarom kom ik op fok altijd zo zelfverzekerd over, jeweets.![]()
Mijn wereld draait ondersteboven.quote:Op maandag 29 september 2008 16:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nynke, Ben je geschokt als ik zeg dat ik spruiten en gember een buitengewoon vieze combi vind? Allebei een vrij penetrante geur en smaak. Afzonderlijk lust ik ze allebei wel, maar samen...
GMTA. En nee, het is echt een nare combi, vind ik. Mijn zus heeft het me weleens voorgezet. Maar die spoort dan ook voor geen meterquote:Op maandag 29 september 2008 16:48 schreef DarkElf het volgende:
gember is ook errug lekker in wortelsoep bijvoorbeeld hoor![]()
maar met spruitjes? Nou ja, ik lust ze niet dus misschien worden ze wel lekkerder erdoor
En dat ga ik vanavond eten, andijviestamp met een gehaktballetje erbij! Maar daar heb jij natuurlijk niets aan.quote:Op maandag 29 september 2008 18:33 schreef AKnynke het volgende:
nou. vanavond eet ik spruitjes!
Maar ik ben nog steeds opzoek naar andijvie. Volgens mij verkopen ze dat hier niet!
lekkerquote:Op maandag 29 september 2008 18:40 schreef Smallish het volgende:
[..]
En dat ga ik vanavond eten, andijviestamp met een gehaktballetje erbij! Maar daar heb jij natuurlijk niets aan.
quote:Op maandag 29 september 2008 19:25 schreef motorbloempje het volgende:
'deze keer'.
Alsof ik elk ritje pleur ofzo. Ben pas één keer onderuit gegaandus NEE
en ja, Hob, was erg leuk
Dan is het niet te eten vrees ik,quote:Op maandag 29 september 2008 19:25 schreef LastRequest het volgende:
Mag ik heel even een domme vraag stellen![]()
Ik ga er geen heel topic voor openen en jullie zijn vast slim genoeg...
Ik ben ont-zet-tend lui nu, en ik heb echt geen zin om naar de supermarkt te gaan..
Ik heb nog andijvie en alles wat erbij hoort voor stamppot, behalve aardappels.. wel zakjes aardappelpuree
Daar moet 1/4 liter melk bij staat op het pakje.. en ik heb geen melk in huis. Ik eet dat spul nooit, is er iemand die weet of ik het ook kan maken zonder melk?
Hmmm dankjewel! Dat vermoeden had ik dus ook.. toch wel zonde van de andijvie dan he?quote:Op maandag 29 september 2008 19:36 schreef ColdFeet het volgende:
Request, met water lukt het vast ook. Allicht een beetjee flauweer van smaak, misschien kun je er wat kaas ofzo doorheen doen om dat te compenseren?
Ik ook, maar ik ben vandaag extreem luiquote:Op maandag 29 september 2008 19:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan is het niet te eten vrees ik,zowiezo niet met pureepoeder vinnik
Ik neem aan een andere spelling, want ik post hier al een aantal maanden meequote:Op maandag 29 september 2008 20:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
LR
waarom post jij met mijn kloonOf heb ik een andere spelling
Leen het bij de buren waar je anders nooit komtquote:Op maandag 29 september 2008 20:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben vandaag extreem lui
En m'n huisgenoot had nog pureepoeder liggen.. helaas geen melk dus
Heb al 2 tosti's klaar nuquote:Op maandag 29 september 2008 20:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leen het bij de buren waar je anders nooit komtkan je meteen ff lullen
Same here!quote:Op maandag 29 september 2008 20:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha, ja ik heb hem ook best een tijdje geleden aangemaakt. Naar dat liedje van Paolo
Neequote:
Ik vind van niet, sowieso met drank op rijden is niet ok.. plus bij vrouwen is de verwerking slomer.. dan heb je alsnog teveel alcohol in je bloed rond die tijd.quote:Op maandag 29 september 2008 20:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oh maar maar
stel je drinkt twee rode wijntjes en twee witte wijntjes (gewoon normaal wijnglas)
de eerste neem je om 19:30 de laatste neem je om 23:00-23:30
Je gaat om 0:00 rijden. Is dit verantwoord?
quote:Op maandag 29 september 2008 20:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oke het is sowieso ONverantwoord
volgens mij duurt het 4 uur ofzoquote:Op maandag 29 september 2008 20:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ja bladiebla
maar is het wettelijk gezien toegestaan
Nee. Niet verantwoord en niet toegestaanquote:Op maandag 29 september 2008 20:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
oh maar maar
stel je drinkt twee rode wijntjes en twee witte wijntjes (gewoon normaal wijnglas)
de eerste neem je om 19:30 de laatste neem je om 23:00-23:30
Je gaat om 0:00 rijden. Is dit verantwoord?
Hmpf let me guess, teh mr rijdt met 4 glazen alco op en jij ernaast? Als je beginnend bestuurder bent kan je beter niet of max 1 glas drinken vinnik. 2 glazen max is voor mensen met 4 jaar rij-ervaring een goed uitgangspunt hoor. Teveel drinken en rijden is gewoon trickyquote:Op maandag 29 september 2008 20:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ja ik word zeg maar medeverantwoordelijk gehouden dat iemand zo is gaan rijden (en ja hij rijdt soms 180 en zo)
Maar, aan de ene kant ik wil niet dat hem iets gebeurd, maarr het is toch zijn verantwoordelijkheid, ik ben z'n mama niet of zo. Of is dat ook weer egoïstisch.
Ik dacht dat het 1 uur per glas duurde..
En dus, 4 is te veel wettelijk gezien.quote:Op maandag 29 september 2008 20:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja hij heeft vier jaar ervaring, of vijf?
Weet niet precies. Nee ik was er niet bij, dan ga ik niet mee.
true, maar das alleen bij ernstige zaken ofnie?quote:Op maandag 29 september 2008 20:47 schreef Den_Haag het volgende:
Beetje heel dom. Plus zwarte lijst autoverzekeringen (moet je bij Realto, 5-voudige premie is zo'n beetje standaard).
Rijden met alcohol op in het algemeen is NOT-done. Period.quote:Op maandag 29 september 2008 20:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik vind van niet, sowieso met drank op rijden is niet ok.. plus bij vrouwen is de verwerking slomer.. dan heb je alsnog teveel alcohol in je bloed rond die tijd.
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op maandag 29 september 2008 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
Mensen die moeite hebben om slechts 1 kutavondje van drank af te blijven, sheesh.
goed ideequote:Op maandag 29 september 2008 21:35 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb overigens besloten de vijgencompote met port te gaan nuttigen met een kaasplankje
dat is 3 uurtjes als je rustig aan doetquote:Op maandag 29 september 2008 21:48 schreef Vork het volgende:
Vanaf Maastricht is het maar 75 km fietsen naar Leuven. Dat valt eigenlijk best wel mee.
Ja bah, en zoon rare streep op je bovenbeen; wit-bruingrensquote:Op maandag 29 september 2008 21:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Van fietsen krijg je lelijke benen
Zo gaat dat toch met Belgen die fietsen?quote:Op maandag 29 september 2008 22:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ergens langs de weg bij een gezellig abdijtje een pintje doen, zeker
Dat komt er bij mij toch nooit zo uit te zien. daar ben ik veel te zwaar voor gebouwd.quote:Op maandag 29 september 2008 22:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik doelde op de gespierdheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |