Alsof dat vreemd is.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:42 schreef postmortum het volgende:
[..]
partijdige clubgrensrechters wat voor niveau voetbal je dan ?
komt er een gast aan mijn loket en vraagt: mag ik je wat vragen? dus ik zeg: dat is dan bij deze gedaan! hij snapte het niet en liep maar weg! sukkel!quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Laatst kwam er een gast op me aflopen. Hij zegt: moet ik je een klap verkopen? Dus ik zeg: 5 euro. Toen zei hij: Heb'k nie.. en liep huilend weg..
een bromnazi, die zijn pas erg hee!quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:53 schreef GasTurbine het volgende:
jordeeeh is een nazi! Een nazi dat ik je brom!
Mijn nichtje van 13 biedt zich aanquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:06 schreef RickoKun het volgende:
WTF IK HEB BIER IK WIL NEUKEN WELKE KANKERHOER WIL>!?!??!?!?!
Als ze begint met masturberen dan mag het van mij hoor want dan is het gewillig!!!!!!!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mijn nichtje van 13 biedt zich aan
en anders gaat ze gewoon terug in de wieg, want als ze niet kunnen schommelen kunnen ze ook niet wippen!!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als ze begint met masturberen dan mag het van mij hoor want dan is het gewillig!!!!!!!!
Hoezoquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:53 schreef GasTurbine het volgende:
jordeeeh is een nazi! Een nazi dat ik je brom!
Ik moet mij zo nog ff klaarmaken. Donderdag naar de kapper geweest dus ik zie er weer stylo uit. Vanavond een lekker strak zwart shirtje aan om de chicks gek te makenquote:
Ik iets met kraagje om superieure klasse uit te stralen, maar zó zodat het niet kakkerig is. Gewoon stijl jeweetsquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik moet mij zo nog ff klaarmaken. Donderdag naar de kapper geweest dus ik zie er weer stylo uit. Vanavond een lekker strak zwart shirtje aan om de chicks gek te maken
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik moet mij zo nog ff klaarmaken. Donderdag naar de kapper geweest dus ik zie er weer stylo uit. Vanavond een lekker strak zwart shirtje aan om de chicks gek te maken
wat doe jij vanavond jordyquote:
quote:
14.gifquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:32 schreef RickoKun het volgende:
YO kankergasten,
Ik ben nu zwaar gechilled. Eindelijk heeft de kapster mij een keertje zo goed geknipt precies zoals ik het wil hebben. Mijn sikje is goed aangegroeid en nu heb ik ook nog es de beste gel die dr is.
Dus what the fuck lopen jullie hier te negeren als nerds. Ik zie jullie morgen wel, als een playende swa zoals altijd
Dan moet je vooraan gaan staan, daar zijn al die fans die bij gebrek aan mogelijk Jan te neuken gewillig wordenquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:30 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
![]()
al zal ik dit vanavond niet veel horen. Ik ga namelijk naar jan en monique smit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:36 schreef CraniuM het volgende:
oh ja ik heb megaman 2 ook al uitgespeeld, op naar de 3de deel
jeweetquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zo kom jij je zaterdag wel door!!!!
dat is toch ook zoquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:43 schreef afcajos het volgende:
RELLEN!!!!!![]()
Mensen op FOK! die denken dat uitgaan voor VMBO'ers is
GA DAN ZUIPENquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:59 schreef afcajos het volgende:
Ik heb nog helemaal geen zin om de hort op te gaan en ik word over een uur al opgehaaldheb meer bier nodig!
mooi werkquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:02 schreef Maisnon het volgende:
Kheb weer een hoofd getekend, deze keer van onbekende rapneger Jeru the Damaja
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:59 schreef afcajos het volgende:
Ik heb nog helemaal geen zin om de hort op te gaan en ik word over een uur al opgehaaldheb meer bier nodig!
quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:02 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent skillatquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:02 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
met slagroomquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:07 schreef Maisnon het volgende:
dank u, dank u
Ik ga ook aan de zware drank, warme chocomel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |