quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:42 schreef Ruiseart het volgende:
Volgens mij gaan studenten inderdaad eerder door de week uit hoor.
Wel vaker ja. Doordeweeks zijn er overigens weinig goede feesten.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:42 schreef Ruiseart het volgende:
Volgens mij gaan studenten inderdaad eerder door de week uit hoor.
Het gros van de VMBO'ers mag nog niet eens uitgaanquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:54 schreef Hagelkaas het volgende:
Hoe dan ook, of het nou door de week is of in het weekend, het blijft een feit dat mensen die menen dat uitgaan voor VMBO'ers en onderontwikkelden is, gewoon gestoord zijn.
true, edoch doordeweeks zijn er minder paupers die de goede sfeer verzieken wat in het weekend regelmatig gebeurtquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:54 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Wel vaker ja. Doordeweeks zijn er overigens weinig goede feesten.
Mee eens, dat is het grote nadeel.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:00 schreef Verstreujem het volgende:
[..]
true, edoch doordeweeks zijn er minder paupers die de goede sfeer verzieken wat in het weekend regelmatig gebeurt
dat zijn dus die MVBO-ers!quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:02 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Mee eens, dat is het grote nadeel.
Kan jij die bullshit over vmb/hbo/etc niet eens een keer met rust laten of. 't Is echt te sneu voor woorden =/ Ook altijd hoe jij je posts opbouwt: eerst een verontschuldigende noot en dan maar weer het oude liedje. Over and over againquote:
als ik jou tijdens uitgaan zag trapte ik je zkr van je fietsquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:59 schreef afcajos het volgende:
Mensen die niet uitgaan omdat ze bang zijn dat ze ruzie krijgenIk ben nu bijna 6 jaar actief in het uitgaans circuit en ben pas één keer op mijn bek gemept
En dat was wel een mooi avontuur trouwens, van je fiets gemept worden
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:02 schreef seto het volgende:
[..]
als ik jou tijdens uitgaan zag trapte ik je zkr van je fiets
Ja, meestal ga ik de club naar binnen met m'n fiets aan de hand.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:02 schreef seto het volgende:
[..]
als ik jou tijdens uitgaan zag trapte ik je zkr van je fiets
Uh gast, ik ben juist degene die zich NIET constant druk maakt over opleidingsniveau. Dan moet je bij anderen zijn, maar zoek daar maar een ander topic voor.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:44 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Kan jij die bullshit over vmb/hbo/etc niet eens een keer met rust laten of. 't Is echt te sneu voor woorden =/ Ook altijd hoe jij je posts opbouwt: eerst een verontschuldigende noot en dan maar weer het oude liedje. Over and over again
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:03 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ja, meestal ga ik de club naar binnen met m'n fiets aan de hand.
uitgaan ≠ in de club zijn, LOLquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:03 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:03 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |