Aangezien je wel degelijk een aantal kenmerken vertoont blijf ik je zo noemen. Of je het wetenschappelijk/medisch gezien ook echt bent weet ik niet, maar dat interesseert me ook weinig.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:37 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Of je gebruikt gewoon niet het woord autist, waarmee je twee vliegen in één klap slaat: je schept geen verwarring èn je maakt je zelf niet onsterfelijk belachelijk.
Anders ga je ook eens een keer op m'n posts in, in plaats van alleen te roepen dat ik dom/simpel ben?quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:37 schreef bondgirl007 het volgende:
Ja, jullie kwamen eerst wel slim op me over.
Maar ik heb me bedacht.
Als ik het wetenschappelijk niet ben en je noemt mij wel een autist, dan ben je dus een onsterfelijke domoor.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:38 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Aangezien je wel degelijk een aantal kenmerken vertoont blijf ik je zo noemen. Of je het wetenschappelijk/medisch gezien ook echt bent weet ik niet, maar dat interesseert me ook weinig.
en how about yourself?quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:37 schreef bondgirl007 het volgende:
Ja, jullie kwamen eerst wel slim op me over.
Maar ik heb me bedacht.
Dat IS ingaan op jouw postsquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:40 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Anders ga je ook eens een keer op m'n posts in, in plaats van alleen te roepen dat ik dom/simpel ben?
Nou niet gaan janken, in een discussie is alles geoorloofd.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:39 schreef servus_universitas het volgende:
Wat zielig dat mensen opeens MSN gesprekken erbij gaan halen. Die zijn privé tussen twee personen. Erg zwak om daar naar te verwijzen.
Ik zeg toch dat ik dat niet ga doen? Bovendien is het over het algemeen nog een aardig persoon, voor zover ik d'r ken, dat zich op dit forum alleen soms nogal een beetje flauw over mij uitlaat.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:39 schreef servus_universitas het volgende:
Wat zielig dat mensen opeens MSN gesprekken erbij gaan halen. Die zijn privé tussen twee personen. Erg zwak om daar naar te verwijzen.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:40 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat IS ingaan op jouw posts. Meer valt er niet van te maken.
Ben jij de scheidsrechter vanavond?quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nou niet gaan janken, in een discussie is alles geoorloofd.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nou niet gaan janken, in een discussie is alles geoorloofd.
Nou vooruit, omdat jij nu weer wat aardiger doet tegen mij, neem ik die woorden weer terugquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:42 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Was overigens niet op jou gericht, jij gaat in elk geval nog inhoudelijk op m'n posts in, al doe je het soms wat té inhoudelijk.
Tip: neem niet alles wat iedereen zegt zo letterlijk. Mensen gebruiken wel eens overdreven termen om hun opmerkingen wat kracht bij te zetten.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:40 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Als ik het wetenschappelijk niet ben en je noemt mij wel een autist, dan ben je dus een onsterfelijke domoor.
servur is inderdaad wel een grappige rel(kloon?)user. Als je je verveelt is hij er altijd wel om ff te lollerenquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:42 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]Volgens mij kom jij hier écht alleen om te stoken he? Het is dat je niet 'aan mijn kant' staat in deze, anders had ik het nog wel grappig gevonden ook.
In principe geef je hier een goede tip. Maar jij gebruik het woord stelselmatig en om een bepaald punt duidelijk te maken. In dat geval komt het dus erg letterlijk en serieus over. Je moet dan goed beseffen hoe anderen dat interpreteren. Je kunt dan beter een meer algemeen woord gebruiken zoals 'sociaal gestoord' of 'contact gestoord' of 'sociaal zwak' enzovoort.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:44 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Tip: neem niet alles wat iedereen zegt zo letterlijk.
Nee, hij meent het wel en is oprecht in wat ie hier zegt. Maar over z'n 'medestanders' Bearedinges en Emimich heb ik nogal eens m'n twijfels.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
servur is inderdaad wel een grappige rel(kloon?)user. Als je je verveelt is hij er altijd wel om ff te lolleren
dat dusquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
servur is inderdaad wel een grappige rel(kloon?)user. Als je je verveelt is hij er altijd wel om ff te lolleren
Ik ben helemaal geen reluser, maar ik ben niet vies van een rel als dat noodzakelijk is. Ik zie het als mijn taak om mijn standpunten met hand en tand aan de man te brengen en dan ga ik een stevige discussie niet uit de weg. Bij rellen ben ik nooit de initiërende partij. Ik reageer enkel op hetgeen ik voorgeschoteld krijg.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Inderdaad, ik meen het in principe wel. Natuurlijk laat ik mij ook wat meeslepen door het relsfeertje en moet je ook niet letterlijk nemen wanneer ik zoiets zeg als dat jij een domoor bent. Het blijft natuurlijk wel gewoon FOK!quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:46 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee, hij meent het wel en is oprecht in wat ie hier zegt. Maar over z'n 'medestanders' Bearedinges en Emimich heb ik nogal eens m'n twijfels.
Daar hebben we het probleem al.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:49 schreef IJsbergsla het volgende:
Volgens mij is nergens gezegd dat uitgaan alleen voor VMBO'ers is. Iedereen die geregeld uitgaat heeft natuurlijk allang gezien dat opleiding niet uitmaakt.
Dat dus!quote:Uitgaan is voor mij gewoon een lekkere manier van ontspannen na een drukke week, sommige mensen zullen echter andere dingen leuk vinden, dat is hun keuze en dat interressert me verder ook weinig. Ik zou er niet tegen kunnen als ik achter mijn computer zit terwijl ik weet dat mijn vrienden op dat moment uitgaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |