quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:02 schreef EstupendoTambien het volgende:Heb maar even een nieuw account aangemaakt, die andere lijkt wel een permban te hebben.
Mijn excuus als ik een tere ziel heb beschadigd met tubgirl..
Heb na 5 dagen antwoord gehad.. Ze wou weten wat m'n achterliggende bedoeling was.
Na een mail terug (jawel, ik leer het niet) met de melding dat ik haar graag beter wil leren kennen kreeg ik te horen dat ze nu druk met school is maar over een paar weken misschien

wel tijd heeft.
Zal morgen dan maar 'ns een nummer proberen te scoren.
Pff.... Geen genoegen mee nemen natuurlijk!
Mail terug dat het door wetenschappers is aangetoond dat het slecht is om wekenlang maar met één ding bezig te zijn. Niemand kan urenlang achter elkaar aan één stuk door effectief aan school werken. Als ze dat wekenlang vol zou houden zou haar school er ontzettend onder lijden. Wat zij nodig heeft is de nodige afleiding. Iets dat haar hoofd weer even helemaal leeg maakt. Dat ze daarna weer fris aan school kan beginnen. Jij hebt de perfecte afleiding gevonden voor haar. Seks !
Het lijkt weliswaar op een afwijzing, maar dat is het natuurlijk helemaal niet. Dit is een test ! Ze wil gewoon horen dat je op seks uit bent. Draai er niet meer omheen, maar overdonder haar. Druk die mailbox eens weg en sta op van die bureaustoel. Waar wacht je nog op ! Ga met grote stappen naar haar werkplek toe en bied haar de nodige afleiding aan. Geef aan dat je haar over 5 minuten in de toiletten of in het magazijn verwacht.
Loop dan direct weer weg. Ze zal beduust achterblijven. Al snel zal ze zich smachtend een weg banen naar de afgesproken plek. Ze zal haar haren los gooien en zich nog snel even helemaal klaarmaken voor de daad. Dat kan niet missen. Zorg er natuurlijk altijd voor dat je condooms bij je hebt.
Niemand heeft er natuurlijk wat aan als je zo halfzacht blijft doen of als je er bij voorbaat al vanuit gaat dat ze je niet moet. Dus doe er eens wat aan en vergeet vooral ook niet achteraf je bevindinngen te posten.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."