A) Zoiets vraag je persoonlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:33 schreef estupendo het volgende:
Van diverse mensen hoorde ik dat ze me wss wel zag zitten en zelf zond ze ook de nodige signalen uit. Om diverse redenen ben ik hier een paar maanden niet serieus op ingegaan, maar omdat ik haar nu toch wel als meer dan een flirt ben gaan zien heb ik haar via e-mail mee uit eten gevraagd.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 28 september 2008 11:31 schreef heartz het volgende:
[..]
![]()
Mannen zijn ook niet altijd even duidelijk......
Dus dat!quote:Op zondag 28 september 2008 12:20 schreef Garisson72 het volgende:
Ah tofs, weer zo'n topic waar we de domme TS uitlachen om zijn domme daad en elkaar quoten en er dan 'dat dus' onder typen.
Heb je mijn mail nog ontvangen, waarin ik een dinnerdate voorstel, Cc?quote:
Bijvoorbeeld. Je hoort altijd dat mannen zo direct zijn en op hun doel af gaan enzo, terwijl de vrouw er wat meer om heen draait/ subtiel is, zoals je ook beschrijft. Dus dan ben ik wel benieuwd op welke manier de man onduidelijk is.quote:
Bijvoorbeeld:quote:Op zondag 28 september 2008 12:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Je hoort altijd dat mannen zo direct zijn en op hun doel af gaan enzo, terwijl de vrouw er wat meer om heen draait/ subtiel is, zoals je ook beschrijft. Dus dan ben ik wel benieuwd op welke manier de man onduidelijk is.
Nee!quote:Op zondag 28 september 2008 12:30 schreef Garisson72 het volgende:
Heb je mijn mail nog ontvangen, waarin ik een dinnerdate voorstel, Cc?
Na dit topic is het ook niet origineel meer.quote:
Homo.quote:Op zondag 28 september 2008 12:55 schreef Garisson72 het volgende:
En na al die reacties durf ik trouwens ook niet meer.
Tja, ik ga er vanuit dat hij het via de mail wel duidelijk gevraagd heeft, maar kennelijk kan dat nog niet duidelijk genoeg zijn. Ik zou trouwens ook niet per mail doen, het is veel te leuk om dit flirtend te 'vragen'. Toch wel opvallend dat 'echte' vrouwen van 'echte' mannen verwachten dat ze alles als een alfa-man doen. Geldt gelukkig dus niet voor alle vrouwen.quote:Op zondag 28 september 2008 12:39 schreef heartz het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
Zoals deze 'man' die een vrouw uitvraagt via de mail. Dat komt in mijn ogen onzeker over, maar van bepaalde mannen verwacht je dat niet (dat ze toch onzeker zijn). En als ze je dan toch via de mail uitvragen, kan dat in mijn ogen onduidelijk overkomen. Ik ben het er uiteraard mee eens dat een 'echte' man een vrouw gewoon direct mee uit moet vragen en dat juist niet subtiel moet doen, daarom kan het ook nog eens een afknapper zijn.
Gelukkig maar dat er ook daadkrachtige vrouwen zijnquote:FF vergeten: niet alle vrouwen draaien eromheen! Als een vrouw echt verlieft is, draait ze er meestal juist niet omheen. Helemaal als ze zeker weet dat die gevoelens wederzijds zijn. Maar voor sommige vrouwen is het moeilijk te bepalen of een man bijvoorbeeld alleen sex wil of meer (ik zeg niet dat ik er 1 van ben).
quote:
Pijpen ís toch het toetje?quote:Op zondag 28 september 2008 13:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Als je tijdens het eten zegt dat je pijpt krijg je misschien nog een toetje ook!
Altijd vermakelijke topics, zeg ik je!quote:Op zondag 28 september 2008 12:20 schreef Garisson72 het volgende:
Ah tofs, weer zo'n topic waar we de domme TS uitlachen om zijn domme daad en elkaar quoten en er dan 'dat dus' onder typen.
Dus dat ja......quote:Op zondag 28 september 2008 13:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Altijd vermakelijke topics, zeg ik je!
Daar ging je de mist in.quote:heb ik haar via e-mail mee uit eten gevraagd.
Zo hey...jij bent scherp. Dus topic is al enkele pagina's groot en jij denkt met een originele post te komenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |