8 mensen moeten online 1 race eindigen, allemaal met een zilveren skin, die je dus krijgt door bij elk evenement een medaille te halen.quote:
Dan heb je ook met al je andere schepen een zilveren skinquote:
Denk wel dat 't mogelijk is als je mijn savestate kopieert. Tis ook beter voor mijn bloeddruk dat ik dat tournament niet meer ga proberenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hehe, dat kan denk ik niet, dat is gewoon een savegame.
Als ik op jouw account ga heb ik gewoon 0 medailles
Gewoon blijven oefenen, ik heb em zelfs op elite gehaaldOp easy is het echt wel te doen, goed anticiperen in de bochten en zo snel mogelijk vooraan komen te liggen, dan win je races wel
Mag ik dan gelijk street fighter van je downloaden? Dan wil ik het best proberenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:35 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Denk wel dat 't mogelijk is als je mijn savestate kopieert. Tis ook beter voor mijn bloeddruk dat ik dat tournament niet meer ga proberenWat een frustraties.
Niet dat je denkt dat jijj street fighter moet inleveren hoor. Je kunt die games gewoon sharen met elkaarquote:Op maandag 5 januari 2009 14:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mag ik dan gelijk street fighter van je downloaden? Dan wil ik het best proberen
mm jammerquote:Op maandag 5 januari 2009 15:26 schreef Mrakz0r het volgende:
Die heb ik helaas van iemand anders account gedownload. Als je mijn downloadlist bekijkt staat ie er dus niet tussen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:42 schreef Remake het volgende:
Ik doe mee ( wat is de bedoeling nou? ;') *
TheDutchNelson
Dus heb je de zilveren skin? Dan zet ik je erbijquote:Op maandag 5 januari 2009 14:28 schreef Agiath het volgende:
[..]
8 mensen moeten online 1 race eindigen, allemaal met een zilveren skin, die je dus krijgt door bij elk evenement een medaille te halen.
TECHNO_82quote:Op maandag 5 januari 2009 19:34 schreef Agiath het volgende:
Update lijstje
PSN (Foknaam)
Superfruitig
Mrakz0r
FrenkyV (Agiath)
Wegwerpaansteker (OuiOui)
Nog 4
Ja brons is voldoendequote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:32 schreef Remake het volgende:
Moet ik overal bronze halen voor silver skin?
Want moet nog maar 4 races op gold halen die ik nog niet heb gedaan dus das zo gebeurt
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:05 schreef robbolo het volgende:
Ik hoef nog maar een medaille, maar heb nu al 4 keer dat godverkuttyfus toernooi gedaan, en telkens word ik door die random kut itams verslagenWin ik de eerste paar, word ik in de laatste 4 of op een na laatste, of ik word door een barrage aan tyfuspleuris items neergemaaid
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:35 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
... ook beter voor mijn bloeddruk dat ik dat tournament niet meer ga proberenWat een frustraties.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:05 schreef robbolo het volgende:
Ik hoef nog maar een medaille, maar heb nu al 4 keer dat godverkuttyfus toernooi gedaan, en telkens word ik door die random kut itams verslagenWin ik de eerste paar, word ik in de laatste 4 of op een na laatste, of ik word door een barrage aan tyfuspleuris items neergemaaid
Edit:
Ik heb m ookAdd me voor de trophy!
Ik had je al een invite gestuurd, je moet me alleen nog ff accepterenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:49 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik ga proberen een poging te wagen om er aan te denken julie vanavond toe te voegen.
Het is nu ook gelukt, en op 2 na 1e geworden. Uiteindelijk viel t wel mee, maar als je inderdaad niet eerste ligt krijg je zoveel random items om je oren. En t lijkt alsof die gasten veel sneller recoveren, maar dat kan ik ook hebben gezien door de waas voor mijn ogenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet? Ik werd op novice gewoon 8x 1e na een middagje proberen. De key is denk ik om meteen van al het geweld weg te vliegen. Pak de harimau als je problemen hebt met het bochtenwerk en de icarus als je alles onder controle hebt. Key is om meteen te power-starten en 1e blijven rijden.
In Cruijfiaanse termen:
Als je constant eerste blijft rijden, kun je in feite nooit verliezen
Zijn er nog meer mensen actief geweest in deze thread? Anders word t lang wachten ben ik bang...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:45 schreef Agiath het volgende:
Lijstje
Update lijstje
PSN (Foknaam)
Superfruitig
Mrakz0r
FrenkyV (Agiath)
Wegwerpaansteker (OuiOui)
TECHNO_82 (TECHNO_82)
TheDutchNelson (Remake)
RobbelBobbel (robbolo)
Nog 1!
| Forum Opties | |