Ik zal je ook ff adden op PSN, ff fok wipeout tournooitje houdenquote:
Krijg je nog iets wanneer je alles in elite goud haalt? Zoals dat je de Piranha kreeg bij 2097..quote:Op woensdag 24 december 2008 15:31 schreef Agiath het volgende:
Ik moet trouwens nog 1 goude elite medaille nu. Het tournooi van de 8 tracks in melddown
Net al wel brons gehaald, al had ik 4 van de races niet eens uitgereden
Een Trophyquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:14 schreef Odin83 het volgende:
[..]
Krijg je nog iets wanneer je alles in elite goud haalt? Zoals dat je de Piranha kreeg bij 2097..
Ik kan het je nu wel vertellen, je krijgt dus niksquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:18 schreef Agiath het volgende:
[..]
Een Trophy
Voorderest weet ik dat niet.
En ik kan het je nog steeds niet vertellen
Prima! Pm maar een tijd door. Ben toch de hele week vrijquote:Op zondag 4 januari 2009 19:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Van de week ergens met 8 man die silver-skin 8 player online match trophy halen? ik zie dat er veel mensen aan het WOHD-en zijn de laatste tijd
Hoe krijg je die silver skin? Als ik m ook heb doe ik ook meequote:Op zondag 4 januari 2009 20:18 schreef Agiath het volgende:
[..]
Prima! Pm maar een tijd door. Ben toch de hele week vrij
Ik ook!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:18 schreef Agiath het volgende:
[..]
Prima! Pm maar een tijd door. Ben toch de hele week vrij
Door career mode (heet dat zo?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:35 schreef robbolo het volgende:
[..]
Hoe krijg je die silver skin? Als ik m ook heb doe ik ook mee
Kee dan, ben bij het laatste gedeelte, dus zal niet meer al te lang durenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Door career mode (heet dat zo?) allemaal op gold te halen (maakt niet uit welke moeilijkheidsgraad)
Hoeft niet eens goud te zijn, brons minimaal is voldoendequote:Op zondag 4 januari 2009 20:35 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Door career mode (heet dat zo?) allemaal op gold te halen (maakt niet uit welke moeilijkheidsgraad)
Gisteraaf gehaaldquote:Op zondag 4 januari 2009 20:35 schreef robbolo het volgende:
[..]
Hoe krijg je die silver skin? Als ik m ook heb doe ik ook mee
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:49 schreef -Techno- het volgende:
Hoe doe je een barrel roll op Moa Therma?
Op goud bedoel ik dan.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:14 schreef Mrakz0r het volgende:
Wie wil op mijn account die laatste tournament battle halen?
Hehe, dat kan denk ik niet, dat is gewoon een savegame.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |