Ja echt sommige lui denken dat ze God zelf zijn oidquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:57 schreef Wiebeldak het volgende:
Jij bepaald voor iedereen wanneer ze mogen lachen?
De 1 lacht om een scheet, de ander om een scheikundig rekensom.
Daar moet ik dan weer om lachenquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:55 schreef Intellectual het volgende:
Ik vroeg mezelf af hoe dat mens tekeer zou gaan bij een voorstelling van Najib Amhali als ze om zulke normale opmerkingen al zo hard moet lachen...
mensen die zichzelf "lekker gek" noemenquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:00 schreef Emimich het volgende:
Inhakend op de thema's die TS aansnijdt; mensen die zichzelf ''prettig gestoord' noemen!
o ik dacht van welquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:55 schreef Intellectual het volgende:
terwijl ze niet eens een microfoon had.
ik wil net zeggen, anders heb je een platte eikelquote:Op zaterdag 27 september 2008 01:04 schreef Abject het volgende:
Zit zo'n (picloos) meisje in m'n klas die al hysterisch moet giechelen wanneer haar kauwgum moet worden uitgespuugd.
Werkelijke IEDERE HANDELING die ze uitvoert gaat gepaard met giechelen.
Uitzonderingen zijn waarschijnlijk de handelingen waar de mond bij wordt volgepropt.
Breezahs ja, sorry, geen pics, schoolsite ligt eruitquote:
Inderdaad raar, ik neem aan dat de man gewoon serieus was.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:55 schreef Intellectual het volgende:
Meneer de docent zei bijvoorbeeld dat 'vrouwen horen te koken' en opeens hoor je die gek als een achterlijke lachen.
En dat wanneer je echt prettig gestoord gedrag vertoond bij dat soort mensen die zichzelf zo beschrijven ze jankend ergens in een hoekje zitten.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:00 schreef Emimich het volgende:
Inhakend op de thema's die TS aansnijdt; mensen die zichzelf ''prettig gestoord' noemen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |