abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61986317
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:47 schreef Brighteyes het volgende:
Marit, je staat nu echt bovenaan hoor!

Leana is al 2mnd niet meer op FOK! geweest, dus ik vond het wel leuk om Marit gewoon bovenaan te laten staan. Ik ben benieuwd of we ooit nog iets horen over de tweeling.
Oh jezus...staan wij opeens in de top drie Deze moet blijven zitten tot eind oktober, we moeten eerst nog 'even snel' verhuizen.

Marit succes! En de rest met haar kwaaltjes ook
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_61988291
Pfff ik heb een verschrikkelijke nacht achter de rug.
Ik heb zo ontzettende pijn in mijn blaas ineens, ik wist niet hoe ik het houden moest. Ik heb de hele nacht opgelopen, van pure ellende onder de douche gaan zitten. Heb op het punt gestaan om naar het ziekenhuis te gaan, maar durfde niet. En nu is het zo goed als weg.. raar!! Ik kon niet staan, liggen, zitten, wat een pijn! En om het kwartier naar de plee, 2 druppels plassen. Gaf iets verlichting, maar de pijn kwam snel weer terug.

Weet iemand wat dit kan zijn? Ik ben doodop, maar moet wel gaan werken. Heb mij net gisteren beter gemeld, heb griep gehad. Bij die ziekmelding werd boos de telefoon opgehangen door mijn baas. Dus durf het niet meer.

Maar ik zal zo wel bellen met het ziekenhuis, ben zo bang dat de pijn terug komt. Ohja, ben 23 weken zwanger
pi_61988712
quote:
Hee leuk Koningin! Ik heb ook over 2 daagjes m'n 20 weken echo!
Vind jij het ook zo spannend?! En willen jullie weten wat het wordt?
Wij hebben besloten om het een verrassing te laten blijven
Dat is toevallig, we liggen ook erg dicht bij elkaar!
Als alles goed is met het kindje, dan willen we wel weten wat het wordt.

Shaienne, dat klinkt niet goed. Ik zou zeker even bellen.
Kan misschien ook blaasontsteking zijn ofzo....
pi_61988784
goedemorgen

ik heb gewoon tussen de harde buiken door geslapen
wel zodra ik weer even wakker was gemerkt dat het nog niet weg was, maar niet meer pijnlijk...om vervolgens weer in coma te vallen.
Nu toch fris opgestaan !
Dus Sjeen, kom maar snel koffie drinken.. je mag niet weg voor het doorzet !
  maandag 29 september 2008 @ 08:49:58 #105
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61989109
Marit, jammer dat het niet doorgezet heeft maar nu eerst een bakkie

Meiden met beroerde nachten... ik doe vrolijk met jullie mee! Ik had elke keer het idee dat ik een hele tijd wakker lag, maar was het toch 'inene' een uurtje later... Ik zit nu brak op de bank met zere knieeën, die zijn gewoon stijf van het liggen... hopelijk trekt het weg zometeen...
'k Denk dat ik vanmiddag nog wel even probeer te slapen!
18-11-2008 Maarten Alexander
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 29 september 2008 @ 08:54:02 #106
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61989182
shaienne, even schijt hebben aan je baas, jij gaat voor. gewoon de dokter bellen wat koningin zegt; het klinkt wel als een blaasontsteking

marit wel prettig dat je wat geslapen hebt

ik ben zeker vijf keer wakker geweest en rugpijn is iets gezakt, maar ik heb het benauwd door het hoesten en een dichtzittende neus.. ben nu al drie weken verkouden blegh
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_61989217
wel even gaan bellen nu he DJMO !?
  maandag 29 september 2008 @ 08:59:43 #108
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_61989276
Hey Marit, jammer dat het niet doorzet. Je bent het ondertussen vast ook goed zat af en toe.

Hier totaal geen last van enig voorwerk. Eigenlijk voel ik me kiplekker en slaap ook als een roosje. (wordt 1 keer wakker om te plassen) Jesper maakt de laatste twee weken aldoor nachten van 19.00 tot 07.30. Dus hij gunt me mijn rust denk ik :-) Stilte voor de storm? Pfff.... ben bang dat het een teken is dat de baby zich nog prima voelt in me buik voorlopig.
Ik voel wel weinig beweging hoor, zo tegen het eind. Maarja.... zoveel ruimte heeft ie ook niet natuurlijk.

Succes en sterkte iedereen met de kwaaltjes!
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 29 september 2008 @ 08:59:43 #109
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61989277
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:55 schreef marit1978 het volgende:
wel even gaan bellen nu he DJMO !?
ja, ik ben express opgestaan die kuur van drie weken geleden heeft licht geholpen tegen de oorpijn, maar voor de rest nada.. dus de huisarts mag vrolijk verder zoeken nu, gelukkig is het een aardige vrouw, voor wie, voor haar patienten, vaak niets te veel is, en zeker als het om zwangere vrouwen gaat.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_61989329
goed zo !
dat is erg fijn, zo'n huisarts

Miffy, bewegingen zijn hier ook veel minder inderdaad
en dat wat er bewogen wordt veel gevoeliger. Merk ook heel duidelijk dat het vooral aan het eind van de middag weer toeneemt, toch al soort ritme blijkbaar!

Tja, 'zat' zijn soms wel ja
hoewel dat vooral is omdat ik zó vreselijk nieuwsgierig ben en zin heb in komende periode
en dus nieteens echt omdat het niet meer te doen is ofzo. Gelukkig !
  maandag 29 september 2008 @ 09:18:10 #111
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61989548
Marit wat jammer dat het niet doorgezet heeft.... maar hopelijk is het wel ergens goed voor.

DJMO en Ingrid wat balen dat jullie zo'n last blijven houden.

Ik slaap nog steeds erg goed... gelukkig.... maar ik weet dat ik bij Twan ook altijd goed heb geslapen. Vannacht wel vroeger wakker om te plassen maar daarna weer kunnen slapen. En ik heb spierpijn van het schilderen gisteren en heb ook gemerkt dat het schilderen niet goed voor mn bekken is. Gelukkig morgen naar de bekkentherapeut.

DJMO, 1e kerstdag bevallen?? Ik hoop het niet voor juliie, dat lijkt me dus echt verschrikkelijk: bevallen op 1 van de kerstdagen of met oud&nieuw. Ik wil ook graag na de 10e van januari bevallen en niet daarvoor maar ja daar heb je niets over te beslissen.

Wat betreft die ploffende navel: heb ik met Twan niet gehad en ik hoop nu ook niet. Ik vind het zelf nl. helemaal niet mooi staan....
Make love, not war ☮
pi_61989779
Onze kat komt ook steeds tegen mijn buik aanliggen, voorheen ging ze nog wel eens bij mijn man liggen maar nu is het alleen bij mij of anders niks, haha. Ze schijnen dat toch wel aan te voelen dat je zwanger bent.
Komend weekend de kamers leeg halen en dan eindelijk aan de babykamer beginnen!
Ik wil ook echt niet met de kerstdagen bevallen, Opa, papa en baby jarig op dezelfde dag zou gewoon echt niet heel grappig zijn. Mijn man zegt ook dat het helemaal niet leuk is om met kerst jarig te zijn.

Diaan ben benieuwd naar wat de bekkentherapeut te zeggen heeft. Succes!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_61990092
He wat jammer Marit!
Diaan, succes bij de bekkentherapeut!

Ik sta in de top10 zie ik net ! Jeetje, wat gaat het snel!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 29 september 2008 @ 09:53:31 #114
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_61990130
Marlieske Kaith en Eva schelen ook 20 maanden en wij hebben een kiddyboard voor de Quinny gekocht en moet daarbij vermelden dat hij alleen bij uitzondering gebruikt wordt. Kaith loopt liever dan dat ze mee mag rijden. Eerst hebben wij ook getwijfeld om een duowagen te nemen maar Kaith zat al niet meer graag in de Quinny en als we ver wandelen dan was het alleen voor het laatste stukje als ze moe werd en dan zijn papa's of mama's schouders veel leuker.
pi_61990172
Marit, jammer dat het niet heeft doorgezet!

En hier zag de vervangende ha nieteens dat ik zwanger ben. Nou weet ik dat ik neit zo'n grote buik heb, maar je kunt best wel wat zien vind ik.
Iig kan ze niks doen, als ik neit zwanger was kon ik van alles en nog wat krijgen voor de pijn. Nu moet ik een week lang, 3 x per dag 2 paracetamollen nemen. Rust houden, maar wel in beweging blijven.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 29 september 2008 @ 10:16:03 #116
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61990548
nou ja ingrid, wat een boer(in) is het dan zeg ik hoop dat je het redt met paracetamol, dat moest ik eerst ook, maar bij mij werkte dat ook amper meer vandaar dat ik weer gebeld heb. ik heb vanmiddag om 16:20 een afspraak, en draai dan gelijk een hele riedel af: rugklachten, slecht slapen en benauwdheid door het hoesten, jeuk over heel mijn lichaam en ze zoekt maar een oplossing want om zo nog twaalf weken door te lopen heb ik ook geen zin in

ik kreeg net mail, en de kinderwagen die ik wil hebben is er nog, en we kunnen bellen voor een kijk-afspraak wat ik dus zo gelijk ga doen

pi_61990900
Ik kom me hier voorzichtig melden, maar hoef nog niet in de OP.
pi_61990989
Zo.. m'n baas weet het (heb het uiteindelijk zondag pas tegen hem gezegd).. dus nu kan ik hier ook wel onder mijn eigen naam gaan posten.
Klonelin = Zweefvliegje
pi_61991042
Welkom Ienieniemie!

Ingrid, da's niet leuk! Ook al heeft het misschien meer voor- dan nadelen om een kleine buik te hebben. Althans, dat vind ik wel. Helemaal onzichtbaar zwanger zijn is nou ook weer niet de bedoeling!

Ik mag (lees: moet) twee dagen op de bank en in bed blijven wegens toch wel erg veel harde buiken vrij plotseling de laatste paar dagen.
Baby is wel al een stuk ingedaald, met het koppie naar beneden dus dat is fijn. Verder steun gekregen in mijn wens om géén pethidine te krijgen mocht ik weer in het ziekenhuis belanden. Dat wordt nu aangetekend in mijn dossier en dan hoef ik er hopelijk geen strijd over te voeren straks.
Maar het mooiste zou zijn als het gewoon thuis zou lukken!
  maandag 29 september 2008 @ 10:51:16 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61991178
Welkom dan maar toch, Zweefvliegje!

En ook voor Ieniemienie.
  maandag 29 september 2008 @ 11:06:57 #121
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61991552
Welkom Ienieniemie ben ook erg nieuwsgierig wie je nou bent 'k stuur je wel een pm
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_61991672
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:16 schreef DJMO het volgende:
nou ja ingrid, wat een boer(in) is het dan zeg ik hoop dat je het redt met paracetamol, dat moest ik eerst ook, maar bij mij werkte dat ook amper meer vandaar dat ik weer gebeld heb. ik heb vanmiddag om 16:20 een afspraak, en draai dan gelijk een hele riedel af: rugklachten, slecht slapen en benauwdheid door het hoesten, jeuk over heel mijn lichaam en ze zoekt maar een oplossing want om zo nog twaalf weken door te lopen heb ik ook geen zin in

ik kreeg net mail, en de kinderwagen die ik wil hebben is er nog, en we kunnen bellen voor een kijk-afspraak wat ik dus zo gelijk ga doen
Tja, het zal wel moeten he. Dat is het nadeel van de zwangerschap, dat je qua medicijnen weinig kan hebben.
Ik ga er maar vanuit dat de paracetamol gaat helpen! Om nog 3 maanden zo door te gaan, zie ik ook niet zitten.
Positief denken dus! Scheelt dat Djeez thuis is (nog steeds vanwege de operatie, hij is zeker nog 2,5 week thuis, met pech moet hij nog een operatie)
Kan hij ook aandacht aan Kim besteden en ik doe het huishouden gewoon rustig aan, in etappes. Hij kan niet veel helpen, maar doet zoveel hij kan.
  maandag 29 september 2008 @ 11:15:09 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61991718
Ingrid, zou je kunnen gaan zwemmen? Mss dat een beetje beweging wel heel veel goed doet. De boel wat losser maken ofzo.
pi_61991758
Al die klonen zijn wel ingewikkeld zeg! Ienieminie welkom, maar jij bent dus ook een kloon?

He, Owlet, naar van die harde buiken. Ik heb ook het hele weekend harde buiken gehad, afgewiisseld met buikpijn. Morgen weer naar de VK, ga ik het wel even aankaarten. Tenzij ik vandaag weer zoveel harde buiken krijg, dan ga ik vandaag nog even bellen.
pi_61991997
Reinhilde, kan me indenken dat dat niet lekker voelt. Gewoon de VK bellen als je het niet vertrouwt he?

Ieniemienie, ik ben ook wel heel benieuwd nu Welkom trouwens
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')