Ja, hier ook last van buikpijn. (2 soorten overigens, 1 door de crohn en 1 door baarmoeder o.i.d.) Heb inderdaad onderin de buik echt een raar gevoel, alsof ik gigantisch ongesteld moet worden ofzoquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:10 schreef texelonia het volgende:
Zijn er hier meer mensen die wel last hebben van buikpijn? Ik heb het nu sinds een ruime week. Beetje zeurend gevoel onderaan de buik.
Ik heb ook al last van harde buiken volgens mij. Ik las dat je meer harde buiken kunt hebben als je baarmoeder groeit. Ik heb nu nog vakantie, dus denk niet dat ik te druk ben geweest.
Zou die buikpijn dan ook door het groeien van de baarmoeder kunnen komen? Ik moet zeggen dat mn buik ook wel zichtbaar is gegroeid deze week
Een week of 2, 3. Kan niet zeggen dat ik er echt last van heb, ik voel het wel maar word er niet door belemmerd in mijn doen ofzo. (Behalve als ik nies of hoest en er zo'n fikse pijnscheut onderin mijn buik trekt)quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:16 schreef texelonia het volgende:
Oh duurt dat al lang bij jou? Ik ging ervan uit dat het een groeispurt is, en het binnenkort wel over zou gaan. En het is niet echt heel pijnlijk, maar wel gewoon vervelend gevoel.
Ook van jeuk heb ik nu (of eigenlijk al een poosje) lastquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:11 schreef Dakota het volgende:
ik heb ontzettend veel jeuk op buik en rug
dat is ook zwaar irritant
En laat ik maar niet over dat schattige Candida virus beginnen
Ik begin ook aardig jeukerig te worden, dacht eerst dat ik teveel bodylotion had gebruikt, omdat ik best snel last van eczeem heb, maar dit is wel op erg veel plaatsen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:22 schreef Raissa het volgende:
Ook van jeuk heb ik nu (of eigenlijk al een poosje) lastOp mn buik, oksels, borsten... Hou er hele schrale rode plekken aan over en mijn tepelhof lijkt door die schrale plek drie keer zo groot
![]()
Bron: http://www.eva-verloskund(...)abid/68/Default.aspxquote:Blaasontstekingen treden veelvuldig op, omdat de blaas als het ware verdrukt wordt door de groeiende baarmoeder. Hierdoor blijft er na het plassen urine achter in de blaas. Hierin groeien bacteriën die een blaasontsteking veroorzaken. Meestal zijn de klachten van een blaasontsteking in de zwangerschap niet zo duidelijk. Veel harde buiken, vaak plassen en soms wat bloed bij de urine kunnen op een blaasontsteking duiden. Wanneer u vermoedt dat u een blaasontsteking heeft, moet u uw ochtendurine laten controleren bij de huisarts. Indien nodig zal uw huisarts u medicijnen geven. Het is noodzakelijk om een blaasontsteking tijdens de zwangerschap te behandelen.
Als je blaasontsteking hebt moet je absoluut naar de huisarts!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:03 schreef Carmella het volgende:
[..]
Ik begin ook aardig jeukerig te worden, dacht eerst dat ik teveel bodylotion had gebruikt, omdat ik best snel last van eczeem heb, maar dit is wel op erg veel plaatsen.![]()
En Tex; ook hier buikpijnen![]()
Eerste 8 weken echt idioot veel krampen gehad, de echte bandenpijn.
En nu ook af en toe wat Raissa zegt; alsof je ongesteld moet worden.
Ik plas de laatste week echt idioot veel, bij een klein glas moet ik al snel plassen en voelt het alsof ik al uren de boel ophoud.
Maar het werd wel echt érg pijnlijk en vanochtend wakker geworden, denk echt dat ik een blaasontsteking heb, het doet echt ongelofelijk veel pijn![]()
Ik lees dat met een zwangerschap aangeraden wordt om langs de huisarts te gaan, maar is het echt een must dat je dat doet (antibiotica) of mag je het gewoon ook "uitzitten" (veel drinken en echt continu plassen). Weet iemand dat misschien?
Ik heb de huisartsenpost gebeld, want vermoedelijk loop ik er nu al een dag of 3 mee rond en Maandag bij de huisarts zou dan alweer dag 5 zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:22 schreef Raissa het volgende:
Als je blaasontsteking hebt moet je absoluut naar de huisarts!!
Jee Carmella, dat is niet zo bestquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:53 schreef Carmella het volgende:
Ik ben weer thuis, wel bloedcellen in m'n urine, maar geen blaasontsteking.
M'n nier is gewoon weer aan het opspelen. Toen ik de deur uit ging begon de pijn in m'n nier ook alweer. Eerst had ik alleen pijn in m'n blaas.
Ik heb nu medicatie voor een dag gekregen, dat ik tijdens m'n ziekenhuisopname in m'n infuus had.
Als ik morgenmiddag nog steeds de pijn in m'n nier en blaas heb moet ik weer terug en ik gok dat ze dan alsnog een buisje in m'n nier gaan plaatsen, wat ze al eerder van plan waren.
Heb m'n fiets bij de bus moeten laten staan en heb een taxi gepakt door de enorme pijn. Fijn om weer thuis te zijn, nu is het weer afwachten
Dat had ik ook idd.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:16 schreef Dakota het volgende:
plassen, idd.
Ik hoefde er nooit uit..nu ongeveer 3 keer per nacht en ik ben idd ook al wat verder (27 wk + )
Dus de jeuk zal ook nog wel even aanhouden
Verder heb ik ook 3 striae lijnen sinds een week ofzo.
jeej
Ja dat dan weer wel, maar echt heel mooi zijn ze niet, daarom had ik ze terug gezet.quote:Op zaterdag 27 september 2008 09:57 schreef Webkim het volgende:
Die Isa toch!![]()
Was het wel haar maat?
Ik twijfelde ook alquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:50 schreef DJMO het volgende:
die jeuk sta ik dus niet alleen in .. ik dacht dat het aan mij lag, of aan het wasmiddel wat ik gebruik, maar niet dus.
Ja het is even afwachten hoe het gaat, die medicijnen slaan sowieso niet zo snel aan, met het infuus heeft het ook aardig wat uren geduurd. Maar een dag moet voldoende zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:33 schreef Raissa het volgende:
Jee Carmella, dat is niet zo bestMorgenmiddag weet je dus meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |