quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:08 schreef Miffy1984 het volgende:
Als jij vannacht gaat bevallen wil ik ook hoor Marit!!!!
Maar aangezien ik me prima voel... niks merk.... pfff ik weet zeker dat ik de 7 oktober voorbij zal gaan.
Morgen waag ik een dagje artis met zoon en familie. Hopelijk kan ik het een beetje bijbenen allemaal.
(en anders kan je daar ook rolstoelen pakken toch? ;-))
Over rood vlees gesproken; ik ben daar echt aan verslaafd! Ik eet normaal gesproken veels te veel rood vlees (schijnt normaal gesproken ook al niet gezond te zijn) Ik mis het zo nu. Ik weet nog dat ik in de kraamweek van me zoontje destijds me scheel heb gegeten aan bolletjes filet american.. hmmmm. Maar een biefstukje mag je trouwens tijdens de zwangerschap naar mijn mening wel eten als je hem goed doorbakt. Ik heb dat tijdens deze zwangerschap 2 x gedaan ofzo. Maar echt lekker worden ze er niet van...
Ik trakteer mezelf wel zo af en toe op 1 glaasje wijn. (al moet ik de strenge blik van manlief daar bij nemen :-) )
Gewoon vertellen! (je kan het moeilijk nog 20 weken verborgen houden denk ikquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:55 schreef klonelin het volgende:
Pff het gaat altijd ZO ontzettend snel met deze topicreeks!
Marit, je mag al bevallen toch? Dus toch maar even:![]()
![]()
![]()
Vandaag precies 19 weken, volgende week dinsdag heb ik mijn "20 weken echo", spannenddddd!
Gisteravond dacht ik dat ik de kleine voor het eerst heb gevoeld, maar omdat ik niet weet wat ik moet voelen ben ik er nog niet helemaal zeker van, wie helpt mij en kan uitleggen wat ik moet voelen?
Verder gaat alles z'n gangetje en ga ik het morgen denk ik aan m'n baas vertellen (iedereen weet het behalve hij, maar ik durf niet)
Waar heb je dat gevonden Cattie? Er zijn nl. mensen bij mij op het werk die nu van alles regelen {stopzetten spaarloon, levensloop aanvragen, een heel gedoe} dan kan ik dat verder uitzoeken op mn werk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:59 schreef cattie het volgende:
Floria, voor zover ik weet zijn het alleen nog plannen en staat het nog niet vast.
Ik vond ook nog dit trouwens:
[..]
Goed nieuws vind ik!
Als m'n baas het weet, dan weet namelijk "iedereen" het.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:03 schreef Reinhilde het volgende:
En wanneer kom je uit de kast, klonelin?![]()
Hmm bij mij op het werk trakteert nooit iemand... Zelfs niet met verjaardagen. En chocolaatjes hebben we natuurlijk al gratis op het werkquote:Op zaterdag 27 september 2008 08:59 schreef Vicky het volgende:
Tex, waarom haal je geen blauwe/roze chocolaatjes ofzo en trakteer je dat bij de thee...
De site van het ministerie van SZW, onder aan de pagina!quote:Op zaterdag 27 september 2008 07:41 schreef Diaan73 het volgende:
Even heel snel... ben gisteren de hele dag weggeweest, dagje teambuildiing van het werk, was heel erg gezellig weer, maar wel laat thuis..... Zometeen naar de voetbal van Twan... en vanmiddag maar even goed bijlezen.
Ik zag dit nog staanL
[..]
Waar heb je dat gevonden Cattie? Er zijn nl. mensen bij mij op het werk die nu van alles regelen {stopzetten spaarloon, levensloop aanvragen, een heel gedoe} dan kan ik dat verder uitzoeken op mn werk.
Als het zo is, is het echt supernieuws. De levensloopregeling gekoppeld aan ouderschapsverlof is in mijn een belachelijke regeling.
Done!quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:06 schreef Dakota het volgende:
tvp
Ik had mijn teller in t vorige topic geplaatst maar zie mijn naam nog niet blauw..
kandatnogmisschien?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:02 schreef cattie het volgende:
[..]
De site van het ministerie van SZW, onder aan de pagina!
Het is wel fijn dat je even geslapen hebt marit! Ik hoop ook voor je dat het effectief voorwerk is geweest en dat je snel je babietje in je armen kunt houden!quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:05 schreef marit1978 het volgende:
ik meld me gewoon weer hoor .. helaas !
rotavond met krampen gehad, alleen harde tegendruk tegen onderrug door Vin leek wat te verlichten.
Uiteindelijk toch maar naar bed gegaan en zo gaan liggen dat zijn knie daar voor kon zorgen...en uiteindelijk ook nog geslapen ook !
Tot nu toe nauwelijks last, dus we houden het op hopelijk effectief voorwerk... wat ook zéér welkom is natuurlijk ! Mits het dan ook maar wat doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |