Ik geloof niet dat ik AC/DC... Waar is die gebleven? Was vorige week nog Freakandel Speciaal.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:23 schreef -Hans- het volgende:
Voor de liefhebbers de nieuwste FREAK 11 lijst
[..]
ja, is echt een heerlijk plaat, en onze oudste vindt het dus ook geweldig.:quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, tijdens MetMichiel was dat. Echt, wat een heerlijke plaat blijft het.
als je het over de duvel hebtquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Another way to die is ineens de speciaal?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die heeft het inderdaad niet echt heel lang volgehouden. Vind trouwens de nieuwe Freakandel Speciaal niet heel erg bijzonder. Er zit sfeer in de plaat maar het nummer wil maar niet echt loskomen. Ik zet die plaat ook telkens tegenover You know my name en dan raak ik nog minder enthousiast.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik AC/DC... Waar is die gebleven? Was vorige week nog Freakandel Speciaal.
Ah wat sweetquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, is echt een heerlijk plaat, en onze oudste vindt het dus ook geweldig.:
"Wie aaar joor vrends"
ach ja, toen hij net 1 jaar was was hij al op de radio, dus zal wel door z'n opvoeding komenquote:
Goede opvoedingquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach ja, toen hij net 1 jaar was was hij al op de radio, dus zal wel door z'n opvoeding komen
quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nieuwe Hot Chip single is fijn!
Doen jullie goed.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:30 schreef Againzender het volgende:
ach ja, toen hij net 1 jaar was was hij al op de radio, dus zal wel door z'n opvoeding komen
Nou dat dus.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
Kon deze niet nog 'n weekje extra MH blijven ipv Snoop? Wow!!
Jup..quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:31 schreef Sanneke3FM het volgende:
Is Snoop de nieuwe megahit?
Muh..![]()
Om precies te zijn probeerde Axel mijn telefoon af te pakken terwijl ik bij Gerard in de uitzending was, was best grappigquote:
Eensquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nieuwe Hot Chip single is fijn!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:34 schreef moveyourass-kevin het volgende:
cute zou ik niet zeggen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |