abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63350843
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:35 schreef Irrem het volgende:

[..]

Dat hele gedoe van het work and travel visa ging ook via Berlijn. Snap niet wat ze hier in NL doen hoor.
Ja, maar op de site van Canada.nl stond een emailadres. En ik had een vrij eenvoudige vraag, maar zelfs daarvoor werd ik doorverwezen naar de ambassade in Berlijn.
Dat ze die in NL maar sluiten dan Maar ik heb echt geen idee wat ik moet doen met school
pi_63350852
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:32 schreef Irrem het volgende:

[..]

Geen ervaring met Europa, maar degene die ervaring hebben zeggen dat het in Canada veel rustiger is op de piste, zelfs in Whistler (apart van de weekenden).

Revelstoke moet inderdaad het tweede Whistler gaan worden, veel lokale mensen zijn daar niet echt blij mee. Het dorpje zelf is niet heel erg veel, geen grote hotels of iets. Je moet toch echt wel voor het skien gaan en niet veel daar om heen. Maar het skien is echt heel goed Ik verbleef in het samesun hostel, en dat is vrij goedkoop.

Golden ben ik niet geweest maar ook daar gaan de verhalen dat het erg goed skien is daar.

Whistler is de bekendste van alle skioorden. Het heeft de uitgaans/eetmogelijkheden die Revelstoke niet heeft. Het is leuk om te kijken waar een groot deel van de OS winterspelen gehouden gaan worden.

Ik heb mijn beste ervaring in Revelstoke gehad maar Whistler is goede tweede
Het zal uiteindelijk wel Whistler worden als we gaan denk ik. Inderdaad leuk met de aankomende winterspelen en het is een aansprekende plek. En wat ook niet onbelangrijk is: Nederlandse touroperators gaan er naartoe Mn vader gaat echt niet in een hostel zitten trouwens
pi_63351072
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:39 schreef dill het volgende:

[..]

Het zal uiteindelijk wel Whistler worden als we gaan denk ik. Inderdaad leuk met de aankomende winterspelen en het is een aansprekende plek. En wat ook niet onbelangrijk is: Nederlandse touroperators gaan er naartoe Mn vader gaat echt niet in een hostel zitten trouwens
Tja, je weet nooit

Ook gewoon een goede keus om naar Whistler te gaan. Als je even het skien zat ben is daar nog genoeg te doen!
pi_63351560
quote:

[..]

ga dan voor Chateau Whistler.

Verder is er niet zoveel in whistler tijdens de olympische spelen, alleen het skiee:en en bobsleeen volgens mij.

Boarden is op cypress, alles op schaatsen in vancouver.

Waar zou het schansspringen zijn, ook in Fluiter?
pi_63353947
quote:
Op woensdag 19 november 2008 18:12 schreef WooZ het volgende:

[..]

ga dan voor Chateau Whistler.

Verder is er niet zoveel in whistler tijdens de olympische spelen, alleen het skiee:en en bobsleeen volgens mij.

Boarden is op cypress, alles op schaatsen in vancouver.

Waar zou het schansspringen zijn, ook in Fluiter?

Het skien (alle onderdelen), cross-country, biathlon, ski springen en inderdaad het bobsleeen. Volgens mij is dat het merendeel van de spelen. Toch wel de belangrijkste onderdelen.

Waarschijnlijk denken de hockey gekke canadezen daar anders over

[ Bericht 21% gewijzigd door Irrem op 19-11-2008 19:44:53 ]
pi_63387080
Ik heb geen werk meer en als ik niet snel ander werk vind kan ik een streep door Canada zetten
pi_63388737
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:51 schreef tevebe het volgende:
Ik heb geen werk meer en als ik niet snel ander werk vind kan ik een streep door Canada zetten
Geef nooit op! Je bent nog jong toch

Of bedoel je om op vakantie te gaan?
pi_63394942
quote:
Op donderdag 20 november 2008 22:33 schreef Irrem het volgende:

[..]

Geef nooit op! Je bent nog jong toch

Of bedoel je om op vakantie te gaan?
Ik zat er serieus aan te denken om te gaan studeren daar in september, maar dan moet ik wel werk hebben om het te betalen. Ik ben pas 21 hoor
pi_63398274
quote:

[..]

Whistler is inderdaad top, Revelstoke ben ik nooit geweest. Vorige kerst ben ik in drie weken van Calgary naar San Francisco gereden, supermooie trip en volledig off-season, dus heerlijk rustige plekjes onderweg. Anyway, ook een tijdje in Canada gewoond en ondertussen het een en ander qua skien gedaan. Ik denk dat je Whistler altijd een keer moet doen, geweldig gebied. Een klein gebied wat voor de gevorderde skier erg mooi is, is Kicking Horse, vrij nieuw en vooral off-piste. Nou ja, ook een verkapte TVP...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_63416231
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 07:36 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ik zat er serieus aan te denken om te gaan studeren daar in september, maar dan moet ik wel werk hebben om het te betalen. Ik ben pas 21 hoor
Dat zou inderdaad jammer zijn als dat niet doorgaat Hopen dat het toch nog lukt
pi_63421169
Vorig jaar ben ik met mijn opleiding ook 2 weken in BC en Alberta geweest. Op een van de vrije dagen gingen een aantal mensen skiën/boarden in Banff. Schijnt ook een aanrader te zijn. In Revelstoke zijn we ook geweest. Heb daar toen alleen een paar dudes gezien met sneeuwscooters. Revelstoke is inderdaad in opkomst, maar daar merk je nu nog vrij weinig van (in het plaatsje zelf). De bewoners zelf overigens wel, huizenprijzen gaan meerdere malen over de kop etc. dus er komt wel iets aan.
pi_63463156
Net ook in een ander topic gepost, maar hier passen ze uiteraard ook. Van afgelopen maart.

Icefield Parkway

Sulhpur Mountain, Banff op ong. 2300 meter hoogte, uitzicht Rockies

Vrij pittige tocht nog naar boven met die besneeuwde paden, maar voor het uitzicht doe je het dus. Ook best spectaculair omdat je op vrij smalle paden loopt en er geen hekjes staan. Je kan zo een heel stuk naar beneden flikkeren. Gelukkig mocht je gratis naar beneden met de gondel en daarna kunnen bijkomen in de Hot Springs.
pi_63463476
Impressie Sulphur Mountain Hike

pi_63479932
Banff
pi_63487526
quote:
Shit! Echt gaaf!
pi_63567714

pi_63571742
quote:
Op donderdag 27 november 2008 15:41 schreef tevebe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Niks is beter dan dit te zien na een dag hard werken!
pi_63572254
quote:
Op donderdag 27 november 2008 18:29 schreef Irrem het volgende:

[..]

Niks is beter dan dit te zien na een dag hard werken!
Bovenste staat op mn dekstop
pi_63583351
Mooie schilderijtjes
pi_63599730
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 00:08 schreef MCH het volgende:
Mooie schilderijtjes
Er staan soms op Flickr echt hele mooie.
pi_63599771
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_63599803
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 17:36 schreef Koploperkopper het volgende:

Nuttige post.

topic volspammen?
pi_63609884
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 17:37 schreef tevebe het volgende:

[..]

Nuttige post.

topic volspammen?
Wilde ff laten weten dat ik ook nog leefde.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_63610014
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 23:18 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Wilde ff laten weten dat ik ook nog leefde.
Had je weer een ban?Hoe gaat t met t werk?

Whehe jij mag een nieuw topic openen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')