Zei m'n vriendin ook al.quote:
quote:
Zeker, Blawh heeft het prima gedaan. Niets meer dan lof voor zijn tijd hier.quote:Maar zag een Med voorbij komen, jammer dat Blawh stopt!
Ik dacht dat ie er was.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:10 schreef sjimz het volgende:
Tong, Gordon is er zelf nog niet.
Hij weet vast niet eens dat hij mod is!
Dus wacht nog maar even met ontgroenen
Ja die kan mooi jou in de gaten houden met je gebralquote:
er is ( of was ) toch nog weleens gezeur van hij is een ajax mod etcquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Bedankt Blawh, en de overige users voor de succeswensen
@vitessezuid: Vitesse mod?
Maar hoe kom je erbij dat ik voor Vitesse benquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
er is ( of was ) toch nog weleens gezeur van hij is een ajax mod etc
Dus dit is een goede keuze![]()
Waardoor dan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:16 schreef RayMania het volgende:
Ik dacht dat je ook voor Vitesse was.
Eensch.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het ontgroenen lijkt me nu wel leuk geweest
quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het ontgroenen lijkt me nu wel leuk geweest
Daardoor zal het idd wel komenquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waardoor dan?
Doordat ik zo fanatiek post in dat topic?
Ik post daar niet zo vaak meer toch?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Daardoor zal het idd wel komen![]()
Of is het meer dat je als Arnhemmer ( want dat ben je toch wel ?) Vitesse volgt ?
Het laatste topic heb je nog niet gepost nee ( had er even naar gekeken omdat ik zelf ook begon te twijfelen )quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik post daar niet zo vaak meer toch?
Maar ik kom inderdaad uit de omgeving Arnhem ja
Maar heb ook gewoon sympathie voor NEC
NEC is cool iedereen vindt hun shirt lelijk. Ik vind het geweldig.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik post daar niet zo vaak meer toch?
Maar ik kom inderdaad uit de omgeving Arnhem ja
Maar heb ook gewoon sympathie voor NEC
Dan ben ik ook een goede mod volgens jouquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
NEC is cool iedereen vindt hun shirt lelijk. Ik vind het geweldig.
Ajax, FC Den Bosch Sparta en dan komt NEC.
Kortom goeie mod.
Zelfs TerroRobbie zou dan een goede mod zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan ben ik ook een goede mod volgens jou
Scherp!quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zelfs TerroRobbie zou dan een goede mod zijn.
blijkbaar betaalt Danny niet meer zo goedquote:
Deze is wél mooi. Well donequote:
Heel erg gaaf, heb 'm in FB gezetquote:Op zondag 28 september 2008 22:23 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom Gordon!
Bedankt Blawh
sjimz staat er al op, die kabouterquote:
Nou de vorige vond ik niet mooi, nee. Kwestie van smaak wellicht.quote:
Heb er ongeveer net zo lang over gedaan als de vorige, dat betekent dus dat ik progressie maak?quote:Op zondag 28 september 2008 22:47 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nou de vorige vond ik niet mooi, nee. Kwestie van smaak wellicht.
quote:Op zondag 28 september 2008 22:23 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom Gordon!
Bedankt Blawh
Sjimz ziet er erg goed uit en ik wist niet dat Vaduz een meisjeskonijn wasquote:Op zondag 28 september 2008 22:23 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom Gordon!
Bedankt Blawh
Nadat Vaduz voor me had geposeerd bleek dat ie niet zo fors geschapen is.quote:Op zondag 28 september 2008 23:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Sjimz ziet er erg goed uit en ik wist niet dat Vaduz een meisjeskonijn was
quote:Op zondag 28 september 2008 22:23 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom Gordon!
Bedankt Blawh
Je kwam niet door de spellingstoetsquote:Op maandag 29 september 2008 00:40 schreef Adothehague het volgende:
Het verbaasd me dat ik niet benaderd ben om moderator te worden in VBL.
Ik weet zeker dat ik een directe aanwinst zal zijn.
Adothehague als VBL mod is net zo'n directe aanwinst als Messi voor Omniworld.
Toch succes Gordon, ik zal je moeten gaan ontgroenen.
Oke helaas voor mijquote:Op maandag 29 september 2008 00:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kwam niet door de spellingstoets
Anders was je een goede kanshebber.
De ontgroening is trouwens al geweest dus daar ben je te laat voor.
Dan moet je RayMania even een PM sturen!quote:Op maandag 29 september 2008 00:48 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Oke helaas voor mij![]()
Ik ga bij de LOI een cursus Nederlands volgen en kunnen we afspreken dat als ik die heb afgerond ik dan hier moderator wordt?
@ Robbie: Hulpmoderator ben ik alleen in UVT
Ik ben voorquote:Op maandag 29 september 2008 00:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien kun je hulpmod worden, Ado.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
daar kwam ik ook niet doorheenquote:Op maandag 29 september 2008 00:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kwam niet door de spellingstoets
Je drukte je gewicht er wel doorheen hoor.quote:Op maandag 29 september 2008 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar kwam ik ook niet doorheen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |