SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But, it gets worse. In deze gefuckte hierarchie zit er een vrouwmensch in een powerpositie. Boven mij dus. Vrouwmensch in kwestie is langer dan ik, wat knap is aangezien ik 1.88m ben. Zegt dus eigenlijk al genoeg. Maar vrouwmensch gaat mij dan ook nog eens bruut afzeiken en als ik haar erop wijs dat haar 'manier van conflicthantering erg polariserend is' kijkt ze me met 2 gigantische schaapachtige ogen aan.
Well, I can take you far away, with my mind
TS heeft zijn ziel verkocht, helaas.quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:59 schreef Juicyhil het volgende:
Ik hoef hier geen 'TS is callslet' te plaatsen, volgens mij weet ie het zelf al.
Ook 'elke maand een nieuwe ziel' voor slechts 8,95 euro?quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
TS heeft zijn ziel verkocht, helaas.
Meer vanquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ook 'elke maand een nieuwe ziel' voor slechts 8,95 euro?
Serieus? Wow, wat jammer.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:02 schreef Locusta het volgende:
[..]
Dit bestaat al heeeel wat jaartjes
Deze vond ik trouwens schitterendquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:47 schreef Armoed het volgende:
[..] Maar vrouwmensch gaat mij dan ook nog eens bruut afzeiken en als ik haar erop wijs dat haar 'manier van conflicthantering erg polariserend is' kijkt ze me met 2 gigantische schaapachtige ogen aan.
......yesquote:Callcenter: Kom nu bij ons werken, wij vragen jouw ziel, en jij krijgt geld!
TS: okay
Dat komt nog nadat ik morgen om 10:00 een heel pakket met analyse en verbetering inlever bij bovengenoemd boerenwijf.quote:Was er laatst niet een soortgelijk topic waarin de TS werd ontslagen?
Blij dat ik hier al gepost heb, houd ons op de hoogte!quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:20 schreef Armoed het volgende:
[..]
Dat komt nog nadat ik morgen om 10:00 een heel pakket met analyse en verbetering inlever bij bovengenoemd boerenwijf.
Of ruim het dubbele ervan en niet eens afgezeken worden. Je moet gewoon het juiste callcenter treffenquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:39 schreef edcetera het volgende:
Callcenterwerk: Een minimumloon krijgen om de hele dag afgezeken te worden.
Ik werk nog steeds bij dat callcenter.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:17 schreef baNEEL het volgende:
Was er laatst niet een soortgelijk topic waarin de TS werd ontslagen?
Maar dan verkoop je ook geen Disney boeken/DVD's. Waarschijnlijk zijn je klanten geen huisvrouwen / Jan-met-de-pet thuis maar business partners van een serieus bedrijf waar je professionele ondersteuning aan geeft en waar enige kennis van je wordt vereist!quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:49 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Of ruim het dubbele ervan en niet eens afgezeken worden. Je moet gewoon het juiste callcenter treffen
Dat klopt inderdaad wel.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:46 schreef edcetera het volgende:
[..]
Maar dan verkoop je ook geen Disney boeken/DVD's. Waarschijnlijk zijn je klanten geen huisvrouwen / Jan-met-de-pet thuis maar business partners van een serieus bedrijf waar je professionele ondersteuning aan geeft en waar enige kennis van je wordt vereist!
en dat zeg je nuquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |