Ook met twee reserveringsnummers?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Jammer.
Een collega van me krijgt trouwens twee bevestigingsmails als ze kaartjes per internet bestelt.
Voor de mannen: olijfgroen met paarse filmwielen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:30 schreef Aoristus het volgende:
O ja, de pas enzo. Verdorie, donderdag moet alles natuurlijk weer in 1x rond zijn.
Hoe ziet het T-shirt er uit, zoals op de posters zeker.. ?
Ik dacht 1 reserveringsnummer, maar dat kan ik straks wel even navragen. Het eerste mailtje kwam van idfa@..., de tweede van kassa@... Of zoiets.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:47 schreef marsterretje het volgende:
Ook met twee reserveringsnummers?
Ik zal het even onthouden, het systeem loopt redelijk goed dit jaar, maar kan het even doorgeven aan de makers.
Dat redde ik niet meer, vroege dienst vandaag hè..quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:14 schreef marsterretje het volgende:
Van 'The weekend that never dies' wilde ik vooral heel erg uitgaan en dansen (gaat over Soulwax/Too many dj's).
Niet spectaculair, maar vooral upbeat en humorvol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idem.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Niets gezien vandaag.
en dan in de middag weer m'n dienst draaien.
Voor de opera was er nog een film over de Nachtwacht. Première met 300 gasten van de producent, inclusief borrel. En voor die operabezoekers was er vooraf nog een glas champagne in de lobby. Dat was dus even lastig. De overgang van IDFA-vrijwilligers naar personeel liep ook niet vlekkeloos, als in wij stonden operapubliek tegen te houden en medewerkers van Tuschinski waren vooral druk met andere zaken.quote:Op zondag 23 november 2008 00:04 schreef Aoristus het volgende:
Ey, Uio, ga dan binnen staan man! Ik dacht trouwens dat er een opera of iets dergelijks in zaal 1 was dat buiten het idfa om was geplanned
Er heerst wel een soort vakantiesfeertje inderdaadquote:Op zondag 23 november 2008 08:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Die film over Pinuccio wil ik nog zien. Kennelijk een feelgood docu. Precies het soort waar ik voor ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |