Ik heb er nog niet van gehoord, maar ik ben ze al wel voor, want ik drink in de kroeg van het naburige Poeldijkquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:07 schreef ItaloDancer het volgende:
![]()
Is er in Loosduinen een alcoholverbod?
Preview dan alvorens te posten...quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:19 schreef Rumille het volgende:
Ik was nog niet eens klaar.
1. Persoon
2. Sportteam
3. Locatie
4. Persoon
5. Dier
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:16 schreef ItaloDancer het volgende:
1. indiaan
maar je moet omschrijvingen plaatsen en 3 afbeeldingen doen het niet
quote:
quote:
Wou ik doen, maar ik drukte per ongeluk op invoerenquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:20 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Preview dan alvorens te posten...
okquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:22 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wou ik doen, maar ik drukte per ongeluk op invoeren.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:24 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
ok
sleutelwoord: cowboy? (ik gok maar wat raak)
zoek het dan ff opquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:30 schreef ItaloDancer het volgende:
Sleutelwoord: Buffalo Bulls? [zijn niet bekend bij mij, en het zal wel niet, maar Buffalo en Bull + New York, toch proberen)
quote:
Ja leek mij ook. Volgens mij denken we te moeilijk. Dat zit er nou eenmaal in na al die moeilijke spellenquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:58 schreef ItaloDancer het volgende:
Deze moet toch heel simpel zijn eigenlijk?
hint?quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:59 schreef Rumille het volgende:
Hij is volgens mij echt niet moeilijk
Heul niet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
pikachu moest al naar bed van z'n mama denk ik
Niet huilen, je mama komt snel weer thuisquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:45 schreef Rumille het volgende:
[..]
Heul niet.
Ze is weg![]()
Hint: American Football
He he.quote:
Die hint was voor vraag 2quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:13 schreef ItaloDancer het volgende:
Dan geef ik het toch op en wens ik de volgende veel succes.
Het is een makkelijke opgave, het heeft met American Football te maken, maar de logische American Football-termen en -teams zitten niet in de buurt van het goede antwoord... ik ->![]()
Ik ga de Lama's kijken, tot straks
Ik geef het ook op.. Lama'squote:Op vrijdag 26 september 2008 21:13 schreef ItaloDancer het volgende:
Dan geef ik het toch op en wens ik de volgende veel succes.
Het is een makkelijke opgave, het heeft met American Football te maken, maar de logische American Football-termen en -teams zitten niet in de buurt van het goede antwoord... ik ->![]()
Ik ga de Lama's kijken, tot straks
dan al o_O *kijkt rond*quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:42 schreef ItaloDancer het volgende:
Om 22:50 een nieuwe(ja dan al
)
Yep.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:18 schreef kwiwi het volgende:
de voornaam van die lelijkerd hebben we nog niet he? is dat niet ton?
is dit een hint of gewoon een ID-ig antwoord?quote:
+1quote:
pm het me anders even, dan kan ik wel kijken of het wordt geraden.. ik kom er toch niet opquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:02 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
+1
Ik ben nu weg, tot een uur of 16, dus als iemand een kloppende link kan vinden met ALLE vijf de woorden, dan mag ie de volgende wel posten. Het woord is niet moeilijk overigens. Zeer simpel zelfs.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:23 schreef kwiwi het volgende:
ik ben er weer, zal er eentje gaan maken
om 16.00 moet ie af zijn
Gelukkig maar anders was er niemand om de puzzel op te lossenquote:
ben ondertussen gewend dat de rest zich erg stil houdt....quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig maar anders was er niemand om de puzzel op te lossenWordt trouwens geen moeilijke deze keer
Neem je tijd, ik geloof dat iedereen weg isquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
bedrijf kan ik ff niet opkomen....
SW ook nog niet..
diekomen pas om 16.00 hier kijkenquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Neem je tijd, ik geloof dat iedereen weg is
quote:
maar j e kan al wel zeggen dat om een bepaalde tijd een update geeft hoe het ervoor staat. bv om 17.15quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:02 schreef Rijpie het volgende:
ik ben druk bezig om foto's bij elkaar te sprokkelendus een tijdsindicatie kan ik nog niet echt geven, maar verwacht een nieuwe in het half uur, dus voor 17:30, ik geef het aan van tevoren.
ik merk het al. Dit worden PS hoogstandjesquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:18 schreef Rijpie het volgende:
5 foto's bij elkaar, ben nu bezig om de afbeelding klaar te krijgen met PS
/strijkquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:24 schreef kwiwi het volgende:
ik doe het altijd in paint.. bij PS heb je teveel knopjes
dat gaat snel! +3quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:36 schreef Maringo het volgende:
3. ceasar
4. harley davidson
5. ku klux klan
zal toch zeker welquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:15 schreef kwiwi het volgende:Je gaat goed maringo, het goed zit er vast wel bij
Dat is mij ook nog nooit gelukt hoor (ook als ik een goed antwoord had gegeven)quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
zal toch zeker wel
maar ik kan ze geen van alle linken aan alle vijf
das mooiquote:Op zaterdag 27 september 2008 18:51 schreef Rijpie het volgende:
helaas, helaas, het goede antwoord staat er nog niet bij![]()
dat het een ferrari is weet ik ook nog welquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:05 schreef kwiwi het volgende:
ik dacht aan ferrari bij het plaatje maar kan het niet linken met de 5 woorden![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:10 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
dat het een ferrari is weet ik ook nog wel
We hebben een winnaarquote:Op zaterdag 27 september 2008 23:41 schreef ItaloDancer het volgende:
Marlboro lijkt me het sleutelwoordal kan ik het alleen linken aan Neuchatel en cowboy
maar ja leg maar uit
zaterdag/zondagnacht?quote:Op zondag 28 september 2008 04:41 schreef Maringo het volgende:
* Maringo pokes ID.... nog een nieuwe?
4:41 vind ik niet echt avond meerquote:Op zondag 28 september 2008 10:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
eh zaterdagavond?
* Maringo meldt zich
ik denk het welquote:Op zondag 28 september 2008 10:53 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
is het record nu verbroken? 2 minuten is wel heel scherp
raad dan watquote:Op zondag 28 september 2008 11:08 schreef ItaloDancer het volgende:
Oh dan wil ik die eerste eigenlijk ook nog wel pakken.
klopt, maar in dit geval wilde ik echt uitrusten hebben. Dit vanwege het sleutelwoord. Het gaat dus echt om het woord uitrusten en niet om de rest van de woorden.quote:
deze ronde niet veel meerquote:Op zondag 28 september 2008 11:16 schreef kwiwi het volgende:
IDLaat je ook nog wat over voor de rest?
juist!quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 11:24 schreef kwiwi het volgende:
SW cirque du soleil?
(zal wel te makkelijk zijn maar wilde het toch even proberen)
ID had sowieso niet gedacht dat het spel zo snel zou gaan denk ik, kijk wat er in de OP staat:quote:Op zondag 28 september 2008 11:23 schreef Maringo het volgende:
Even tussendoor ook eh. Ik heb het nou al een paar keer gezien dat spellen onwijs lang duren. Is het misschien een idee om een tijdslimiet van 2 uur aan een spel te stellen? lijkt mij lang genoeg.
Na die twee uur kan de poster of de rest zelf beslissen of hij een nieuwe doet of dat ie een ander een nieuwe laat doen. Dit dan zonder puntverlies.
(en is deze opgave nou zo moeilijk voor de vroege zondagmorgen?)
ja preciesquote:Op zondag 28 september 2008 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ID had sowieso niet gedacht dat het spel zo snel zou gaan denk ik, kijk wat er in de OP staat:
Je kunt een hint geven als een afbeelding na een dag of twee nog niet geraden is.
Ja dat had ik overigens al aangepast op de Wiki, dat is nu "na een tijdje"quote:Op zondag 28 september 2008 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ID had sowieso niet gedacht dat het spel zo snel zou gaan denk ik, kijk wat er in de OP staat:
Je kunt een hint geven als een afbeelding na een dag of twee nog niet geraden is.
werksequote:Op zondag 28 september 2008 11:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik was wel blij dat ik het niet goed had want moet zo gaan werkenSucces nog ik haak vanavond wel weer aan
maar het is ook anders.quote:Op zondag 28 september 2008 11:28 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja dat had ik overigens al aangepast op de Wiki, dat is nu "na een tijdje"
of de rest beslist dan. en gaan dan met een nieuw spel verder. En mocht de maker terugkomen en zien dat iets goed geraden is, kunnen de punten alsnog verdeelt worden (Er zal dan geen drie punten aftrek zijn voor als de verkeerde een nieuwe gepost heeft). Of als het niet goed geraden is, is dat spel gewoon klaar.quote:Op zondag 28 september 2008 11:29 schreef ItaloDancer het volgende:
Misschien is 2 uur wel goed ja, al moet de maker dan wel 2 uur beschikbaar zijn...
Nu kan ie zeggen, ik ben even weg, veel succes en ik zie later wel of het wat is geworden.
Of je moet een hele makkelijke doen dan![]()
Ja dat klopt wel.quote:Op zondag 28 september 2008 11:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
maar het is ook anders.
Bij wat er nu in de OP staat kan het spel nog steeds oneindig duren. Als je het na twee uur niet weet, weet je het daarna ook niet meer. Tenzij er volop leuke hints worden gegeven of gewoon het spel word gekapt en met een nieuwe wordt verder gegaan. Na twee uur verlies je toch intresse in een spel (althans, ik wel, en soms eerder ook)
mja, maar de enige die dit spel verder kan helpen is de poster zelf. Er wordt hier niet echt hardop gedacht. En dus is er ook geen activiteit.quote:Op zondag 28 september 2008 11:34 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel.
(Al kan er na 2 uur iemand anders komen die het spel weer verder kan helpen enz., bij atlas duurde het uren [met activiteit] maar ik vond het iig wel leuk).
Maar ja je hebt wel gelijk.
Maar #1 dan toch ookquote:Op zondag 28 september 2008 11:40 schreef Maringo het volgende:
Sleutelwoord hintjes:
Cirque du Soleil is de link van nummer 5 naar het sleutelwoord
Van mijn Frans is niet veel meer over, maar zo dramatisch is het nu ook weer nietquote:Op zondag 28 september 2008 11:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Pak anders het frans-nederlands woordenboek erbij
gebruik het dan ookquote:Op zondag 28 september 2008 11:50 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Van mijn Frans is niet veel meer over, maar zo dramatisch is het nu ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |