raad dan watquote:Op zondag 28 september 2008 11:08 schreef ItaloDancer het volgende:
Oh dan wil ik die eerste eigenlijk ook nog wel pakken.
klopt, maar in dit geval wilde ik echt uitrusten hebben. Dit vanwege het sleutelwoord. Het gaat dus echt om het woord uitrusten en niet om de rest van de woorden.quote:
deze ronde niet veel meerquote:Op zondag 28 september 2008 11:16 schreef kwiwi het volgende:
IDLaat je ook nog wat over voor de rest?
juist!quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 11:24 schreef kwiwi het volgende:
SW cirque du soleil?
(zal wel te makkelijk zijn maar wilde het toch even proberen)
ID had sowieso niet gedacht dat het spel zo snel zou gaan denk ik, kijk wat er in de OP staat:quote:Op zondag 28 september 2008 11:23 schreef Maringo het volgende:
Even tussendoor ook eh. Ik heb het nou al een paar keer gezien dat spellen onwijs lang duren. Is het misschien een idee om een tijdslimiet van 2 uur aan een spel te stellen? lijkt mij lang genoeg.
Na die twee uur kan de poster of de rest zelf beslissen of hij een nieuwe doet of dat ie een ander een nieuwe laat doen. Dit dan zonder puntverlies.
(en is deze opgave nou zo moeilijk voor de vroege zondagmorgen?)
ja preciesquote:Op zondag 28 september 2008 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ID had sowieso niet gedacht dat het spel zo snel zou gaan denk ik, kijk wat er in de OP staat:
Je kunt een hint geven als een afbeelding na een dag of twee nog niet geraden is.
Ja dat had ik overigens al aangepast op de Wiki, dat is nu "na een tijdje"quote:Op zondag 28 september 2008 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ID had sowieso niet gedacht dat het spel zo snel zou gaan denk ik, kijk wat er in de OP staat:
Je kunt een hint geven als een afbeelding na een dag of twee nog niet geraden is.
werksequote:Op zondag 28 september 2008 11:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik was wel blij dat ik het niet goed had want moet zo gaan werkenSucces nog ik haak vanavond wel weer aan
maar het is ook anders.quote:Op zondag 28 september 2008 11:28 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja dat had ik overigens al aangepast op de Wiki, dat is nu "na een tijdje"
of de rest beslist dan. en gaan dan met een nieuw spel verder. En mocht de maker terugkomen en zien dat iets goed geraden is, kunnen de punten alsnog verdeelt worden (Er zal dan geen drie punten aftrek zijn voor als de verkeerde een nieuwe gepost heeft). Of als het niet goed geraden is, is dat spel gewoon klaar.quote:Op zondag 28 september 2008 11:29 schreef ItaloDancer het volgende:
Misschien is 2 uur wel goed ja, al moet de maker dan wel 2 uur beschikbaar zijn...
Nu kan ie zeggen, ik ben even weg, veel succes en ik zie later wel of het wat is geworden.
Of je moet een hele makkelijke doen dan![]()
Ja dat klopt wel.quote:Op zondag 28 september 2008 11:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
maar het is ook anders.
Bij wat er nu in de OP staat kan het spel nog steeds oneindig duren. Als je het na twee uur niet weet, weet je het daarna ook niet meer. Tenzij er volop leuke hints worden gegeven of gewoon het spel word gekapt en met een nieuwe wordt verder gegaan. Na twee uur verlies je toch intresse in een spel (althans, ik wel, en soms eerder ook)
mja, maar de enige die dit spel verder kan helpen is de poster zelf. Er wordt hier niet echt hardop gedacht. En dus is er ook geen activiteit.quote:Op zondag 28 september 2008 11:34 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel.
(Al kan er na 2 uur iemand anders komen die het spel weer verder kan helpen enz., bij atlas duurde het uren [met activiteit] maar ik vond het iig wel leuk).
Maar ja je hebt wel gelijk.
Maar #1 dan toch ookquote:Op zondag 28 september 2008 11:40 schreef Maringo het volgende:
Sleutelwoord hintjes:
Cirque du Soleil is de link van nummer 5 naar het sleutelwoord
Van mijn Frans is niet veel meer over, maar zo dramatisch is het nu ook weer nietquote:Op zondag 28 september 2008 11:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Pak anders het frans-nederlands woordenboek erbij
gebruik het dan ookquote:Op zondag 28 september 2008 11:50 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Van mijn Frans is niet veel meer over, maar zo dramatisch is het nu ook weer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |