Komt door mijn collega, ik zei toch dat ik niet verder kan werkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:52 schreef appelsjap het volgende:
ga maar eerst nederlands leren met je TT.
Nou ja, je bent ook niet de enige Amerikaan die geen Engels spreekt, dus wat dat betreft valt het allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:55 schreef Vampier het volgende:
[..]
Ik speek ook geen engels... en doe mijn baan uitstekend.
Idd, jouw verstand heeft nooit gewerkt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:53 schreef beelz het volgende:
[..]
Komt door mijn collega, ik zei toch dat ik niet verder kan werken
Inderdaad, een dergelijke fout maakt dit topic direct waardeloos. Zonder die fout was het overigens ook waardeloos. Waarschijnlijk is TS gewoon een waardeloos zeikwijf.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:00 schreef RemcoDelft het volgende:
Tokkies die een spelfout maken in het eerste woord van de titel van hun topic, en daarna zeiken over anderen...
Het is zijn klant...quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoezo spreek jij dan niet even met die klant?
Ey bolle, ik heb mooi wel een A voor mn Cambridge examens gehaald ya, dus niet zo stoerquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:51 schreef bondgirl007 het volgende:
Hier schijnen veel Nederlanders last van te hebben.
Nooit een Nederlander accentloos engels horen spreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |