TS is grappigquote:In TS's zijn supermarkt zijn artikelen gesorteerd op kleur
quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:37 schreef Dodecahedron het volgende:
Ja ja. Stomme huisvrouw. Maar ondertussen wel aan haar haar ruiken!
Neej hebben ze nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:31 schreef Adelante het volgende:
Hebben ze geen snelkassa daar (max. 5 artikelen)
quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:40 schreef boskameel het volgende:
verkapt-ik-koop-b-artikelen-want-ik-pak-spullen-van-de-bovenste-en-onderste-plank
Zoiets hoor je aan te biedenquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:33 schreef DaFan het volgende:
Dan vráág je toch even?
Lolquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:34 schreef DaFan het volgende:
En dan snel je vrienden wenken met nog 3 karren vol.
Lolquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:37 schreef Dodecahedron het volgende:
Ja dat laatste is heel irritant. Volgens mij doen sommige dat expres, alvast hun karretje neerzetten en dan de laatste paar boodschappen halenquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:38 schreef VatosLoco het volgende:
lol @ paint![]()
Daarbij, wel begrijpelijk. Als ik mijn zaterdags boodschappen doe, met een volle kar in de rij sta, laat ik ook de mensen voor die maar 1 of 2 dingen moeten afrekenen. En ik ben iemand van 26 jaar, maar als ik dan de oudere "huisvrouwen" zie, die zijn zo asociaal, het meeste erger ik me altijd als ze in de rij staan en besluiten toch nog even iets aan de andere kant van de winkel te halen, waardoor ik nog langer sta te wachten.
Lol niet eens op geletquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:40 schreef boskameel het volgende:
verkapt-ik-koop-b-artikelen-want-ik-pak-spullen-van-de-bovenste-en-onderste-plank
Misschien is de supermarkt groter dan dat ene rekquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:50 schreef DeX090 het volgende:
Waarom rekent die huisvrouw artikelen af die je niet eens in die supermarkt kan halen?
Hij heeft z,n *artikelen* beet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Staat TS in die 2e paint nou te rukken?
Omdat ik dat kanquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:52 schreef boskameel het volgende:
En waarom ga je op die blauwe dingen staan ts?
Dat had je er wel even bij kunnen painten wat mij betreft...quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien is de supermarkt groter dan dat ene rek
Eens.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:38 schreef VatosLoco het volgende:
lol @ paint![]()
Daarbij, wel begrijpelijk. Als ik mijn zaterdags boodschappen doe, met een volle kar in de rij sta, laat ik ook de mensen voor die maar 1 of 2 dingen moeten afrekenen. En ik ben iemand van 26 jaar, maar als ik dan de oudere "huisvrouwen" zie, die zijn zo asociaal, het meeste erger ik me altijd als ze in de rij staan en besluiten toch nog even iets aan de andere kant van de winkel te halen, waardoor ik nog langer sta te wachten.
Tjah inderdaar, ben vergeten het karretje te draaienquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:47 schreef mime_negert het volgende:
Wel een beetje raar om met haar karretje dwars door de winkel te lopen...
Maar ik durfde nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:50 schreef wijsneus het volgende:
Je had ook even kunnen vragen of je voor mocht.
TS is sociaal zwak.
ofquote:
Zeker geen mbo gedaan. Dan had je nog eens een goede les gekrgen in "het netjes vragen of je ergens langs mag omdat er mensen in de weg staan".quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of
"OPTYFEN OUWE GRAFKUT VOOR IK JE REET VOLSPUIT!"
maar ik denk dat die van Scherpkoekje ook kan werken
Ga me nou geen schuldgevoel inpraten okequote:Op vrijdag 26 september 2008 15:54 schreef boskameel het volgende:
[..]
Ik vind het maar zonde van de spullen. Zoiets doe je toch niet? Op de brandstapel jij.
Tjah je hebt gelijkquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:56 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Dat had je er wel even bij kunnen painten wat mij betreft...
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
of
"OPTYFEN OUWE GRAFKUT VOOR IK JE REET VOLSPUIT!"
maar ik denk dat die van Scherpkoekje ook kan werken
Vroeger toen ik nog op school zat, was het normaal dat de mensjes voor mij dat ging aanbieden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:07 schreef boskameel het volgende:
[..]
Zeker geen mbo gedaan. Dan had je nog eens een goede les gekrgen in "het netjes vragen of je ergens langs mag omdat er mensen in de weg staan".
Ik ben niet zo'n bedel typequote:Op vrijdag 26 september 2008 16:02 schreef Scherpkoekje het volgende:
''mag ik even voor mevrouw''
ja dat zal ik proberen wanneer eekhoorns in autos rijden!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:07 schreef boskameel het volgende:
[..]
Zeker geen mbo gedaan. Dan had je nog eens een goede les gekrgen in "het netjes vragen of je ergens langs mag omdat er mensen in de weg staan".
Ik maak toch alleen maar goeie topicsquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goedzo moozzie!
Mooi topic!
puik verhaal!
tip voor de volgende keer...
gooi een 3de art. bij haar op de band om haar te jennen!
Maar daar durf ik niet om te vragenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:57 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Goed topic !
Ik denk dat een assertiviteitscursus wel iets voor jou is TS !!
Dude ..quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Trouwens, als je je fantasie gebruikt kan je in het eerste plaatje een vrouw die haar broek opentrekt en over zich zelf tubgirlt zien.
Ja dus? Wat is daar mis meequote:Op vrijdag 26 september 2008 17:47 schreef afcajos het volgende:
TS is een potentiële verkrachter aan die paint te zien![]()
Verder een vermakelijke klacht
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:39 schreef DarkDream het volgende:
Dat wijf heeft een brandende kerstboom in d'r wagentje.
:lol:quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:37 schreef Dodecahedron het volgende:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:40 schreef boskameel het volgende:
Die herinner ik me nogquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:07 schreef boskameel het volgende:
[..]
Thxquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:59 schreef Isegrim het volgende:
Mooie paint, maar waarom zou je voor mogen gaan als je minder artikelen hebt?
Dat neem ik maar op als een heel mooi complimentquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
:lol:
Maar joh..je zou striptekenaar moeten worden.
![]()
Overigens, volgende keer dat wijf gewoon keihard op de rolband neuken.
Ja, nou en? Relaxxx, zennnn, het leven heeft geen haast.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Thx
Nou dat is sociaal omdat ik dan binnen 10 seconde klaar ben terwijl ik minuten lang op haar moet wachten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |