abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:45:27 #1
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_61931941
Zoals iedereen wel bekend zal zijn inmiddels heeft Amanda eindelijk besloten aangifte te doen tegen Brian, beter laat dan nooit.

http://www.telegraaf.nl/p(...)doet_aangifte__.html
quote:
Na vermeende mishandeling...

Gouden Kooi-Amanda doet aangifte

AMSTERDAM - Amanda zegt dat ze in elkaar geslagen is door haar ex-Gouden Kooi-geliefde Brian. „Hij heeft me ook bedreigd en mijn keel dichtgeknepen”, vertelt de voormalig bewoonster van de miljonairsvilla.

Vervolgt: „En eigenlijk begon dat al tijdens het programma. Maar ik heb er nooit met iemand over gesproken. Ik hoopte dat alles anders zou worden als we eenmaal uit het huis zouden zijn. Niet dus. Brian is nog erger dan ik dacht.”

Amanda zit er helemaal doorheen. „Ik slaap slecht en eet nauwelijks meer. Ik snap nu opeens waar de uitdrukking ’ik kots van je’ vandaan komt. Ik heb werkelijk gespuugd van ellende. Maar nu ben ik strijdbaar. Ik heb aangifte gedaan. Iedereen mag weten hoe de echte Brian is!”

„Had ik na die eerste klap maar meteen een punt achter onze relatie gezet”, zegt Amanda. „Ik weet het nog goed. Brian en ik zaten in De Gouden Kooi en lagen in bed. Op een zeker moment was ik het ergens niet mee eens. Hierop greep hij me bij de keel. Ik kon geen adem meer halen. Ik ben de badkamer ingevlucht en ging vervolgens over mijn nek.” Amanda zucht. „Zelfs het productieteam zette vraagtekens bij de manier waarop Brian met me omging, maar ik heb hem nooit verraden. In De kooi waren we immers allemaal concurrenten van elkaar, en ik wilde me niet zwak tonen.” 'Verontschuldigend: „Ik was smoorverliefd op die jongen. Nam zijn commanderende manier van praten en agressieve buien voor lief. Ik was er heilig van overtuigd dat Brian, als we eenmaal ’buiten’ waren, heel anders zou zijn.”

Na de finale gingen de twee samenwonen in Almere. „En al in de eerste week ging het mis. Bij het minste of geringste vloog Brian me aan of begon hij met meubels te* gooien. En er zijn nog wel ergere dingen gebeurd, zoals een kussen op mijn gezicht duwen of keihard aan mijn haren trekken. Eén keer ben ik zelfs in shock geraakt. Ik liep blauw aan en begon te klappertanden. Toen wist ik: ik moet bij je weg… Ik heb nu alleen mijn paspoort en wat andere papieren meegenomen. Meubels, schilderijen, alles staat er nog. 'Ik hoef níéts meer van hem.”

http://www.telegraaf.nl/p(...)aloers___.html?p=4,2
quote:
Gouden Kooi-Brian reageert: 'Amanda is jaloers'
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - „Ik weet helemaal niets van een aangifte. Wel kan ik zeggen dat ik het jammer vind dat Amanda haar dreigementen nu echt uit gaat voeren. Toen ik haar vertelde van het hernieuwde contact tussen mij en Tamara was me meteen duidelijk dat Amanda zich afgewezen voelde. Ze zei dat ze alles in het werk zou stellen om mij in een kwaad daglicht te zetten."

"Of Tamara en ik samen een kindje verwachten? Nee! Ik begrijp dat het zuur voor Amanda is dat ik mijn leven heb opgepakt, maar het is beter zo. Toen we er vorige maand een punt achter zetten, hebben we samen een enorme huilbui gehad. Maar het werkt tussen ons gewoon niet.

Nee, ik ben niet bang voor haar aangifte tegen mij, want ik heb niets te verbergen. Ik heb Amanda nooit geslagen of kwaad gedaan. Ze is een heel lief, aardig en trouw meisje. Ze maakt nu alleen heel handig gebruik van het imago dat ik aan De Gouden Kooi heb overgehouden. Als ik boos ben, ontplof ik inderdaad. En dan sla ik bijvoorbeeld een deur kapot. Maar dan is de druk van de ketel en is het klaar. Net zoals Jaap nooit meer van het kotsincident afkomt, zo zal aan mij altijd blijven kleven dat ik soms flink uit de hoek kan komen. Maar ik ben beslist geen monster.”

Met name dat artikel van Brian vind ik een beetje dubieus, we hebben allemaal kunnen zien dat hij niet echt een heel rustig, kalm en uitgebalanceerd mannetje is.

Als je nog een plaatje/quote/gif/filmpje hebt, zet hem hier dan neer.

Op 7.12 begint hij te slaan, daarvoor oplopende irritatie.

Ik weet dat Amanda dom is geweest dat ze dit allemaal toe heeft gelaten en dat het voor een heleboel mensen al wel duidelijk was dat hij het irl echt niet zou kunnen laten haar hardhandig aan te pakken.
maar goed, bedenk dan wel dat ze 19 was toen ze de kooi inkwam en thuis ook niet echt een stabiele situatie heeft meegemaakt, je zusje van de trap zien zeilen omdat een agressief vriendje zijn klauwen niet thuis kon houden en een vader die op jonge leeftijd om het leven komt op dubieuze manier is nu niet echt bevordelijk voor je kijk op de wereld en in dit geval op mannen.

[ Bericht 5% gewijzigd door kahaarin op 26-09-2008 15:01:28 ]
be nice or go away
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:48:16 #2
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_61932015
Brian was toch altijd degene die helemaal over de rooie ging als Huub een vrouw aanviel?
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:50:31 #3
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_61932072
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:45 schreef kahaarin het volgende:
een agressief vriendje zijn klauwen niet thuis kon gouden
dit is de gouden kooi
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:53:24 #4
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_61932139
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:50 schreef Suikeroom het volgende:

dit is de gouden kooi
Die lijpe paranoia zooi..
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:54:50 #5
145755 kahaarin
pi_61932177
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:50 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

dit is de gouden kooi
Toen het zusje van Amanda door haar vriend de trap af werd gesmeten?
be nice or go away
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:56:53 #6
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_61932220
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
  vrijdag 26 september 2008 @ 15:02:38 #7
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_61932375
2 jaar geleden heb ik besloten
om tiener meisjes te molesteren, ik geef ze heel graag stoten
voor dat ik het wist zat Amanda opgesloten
Ik gaf haar 2 blauwe ogen, ze had er zelf voor gekozen
om haar leven te leven als gangster in Almere
onbekend terrein voor die hoer met al die dure kleren
velen hoeren zijn gekomen met zulke mooie dromen
ze zijn weer weg gegaan want al die sletten zou ik slaan!
pi_61932393
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:26 schreef akveor het volgende:

[..]

Hey hey.
Meer dan een jaar hebben we tegen dat stel aan moeten kijken. Toen al was het voor de meesten hier wel duidelijk hoe dit zou aflopen. Des te irritanter is het dat hen toen zo de hand boven het hoofd gehouden werd.
Op een of andere manier voel ik weinig behoefte om Amanda te helpen. Het spel is voorbij. Ze wou gebruikt worden als een goedkope hoer. Netty kan trots zijn op d'r zoon.
Ja, mee eens.
  vrijdag 26 september 2008 @ 15:03:41 #9
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_61932399
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:54 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Toen het zusje van Amanda door haar vriend de trap af werd gesmeten?
ik doelde op je freudiaanse spelfout
  vrijdag 26 september 2008 @ 15:04:42 #10
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_61932423
Ís er al een pro Brian Topic...? Die lieve, zachtaardige Antilliaan moet in bescherming genomen worden tegen die Amsterdamse sloerie....

Oww and tnx voor de OP Kahaarin.
  vrijdag 26 september 2008 @ 15:05:58 #11
145755 kahaarin
pi_61932454
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:03 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ik doelde op je freudiaanse spelfout
Ik zag het, is inmiddels verbeterd.
be nice or go away
  vrijdag 26 september 2008 @ 15:07:20 #12
145755 kahaarin
pi_61932480
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:04 schreef akveor het volgende:
Ís er al een pro Brian Topic...? Die lieve, zachtaardige Antilliaan moet in bescherming genomen worden tegen die Amsterdamse sloerie....
leef je uit!
be nice or go away
  Moderator vrijdag 26 september 2008 @ 15:10:16 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_61932529
Ik kick deze naar SHO.
Misschien willen ze 'm daar hebben. Dit is het CBL-forum, en we hebben afgesproken om hier verder geen DGK-topics meer toe te laten.

Overigens is de aangifte van Amanda vanmorgen ook besproken in deze topics:

DGK Brian en Amanda uit elkaar
De ex-Gouden Kooi bewoners in de media #5
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 15:30:55 #14
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61932900
Zou ze al een advocaat hebben?
Some memories are best forgotten
Room 23
  vrijdag 26 september 2008 @ 15:33:45 #15
145755 kahaarin
pi_61932983
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:10 schreef Gert het volgende:
Ik kick deze naar SHO.
Misschien willen ze 'm daar hebben. Dit is het CBL-forum, en we hebben afgesproken om hier verder geen DGK-topics meer toe te laten.

Overigens is de aangifte van Amanda vanmorgen ook besproken in deze topics:

DGK Brian en Amanda uit elkaar
De ex-Gouden Kooi bewoners in de media #5
Oh, ook goed, maakt niet uit denk ik, er was toch nog geen topic over verder?
be nice or go away
  Moderator vrijdag 26 september 2008 @ 15:35:03 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_61933017
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:33 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Oh, ook goed, maakt niet uit denk ik, er was toch nog geen topic over verder?
Deze specifieke insteek was er nog niet nee.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 26 september 2008 @ 15:42:48 #17
226422 dgklieke
[IMG]http://i41.tinypic.com/2q
pi_61933217
Jaaa eindelijk weer eens een echte rel van eigen bodem. Brian en Amanda, je weet wel dat stel dat absoluut niet van elkaar kon afblijven in de Gouden Kooi, hebben nu geleerd hoe ze dat wel moeten doen. De twee zijn uit elkaar en de oorlog is begonnen. Amanda beschuldigt Brian van mishandeling, Brian beschuldigt Amanda van jaloezie. Vorige maand besloten de twee als vrienden uit elkaar te gaan en toen had Cowabunga! Al voor je voorspeld dat er ‘ain’t no such thing’. En wat is het toch vervelend om altijd gelijk te hebben.

Het probleem begon nadat Brian na de breuk zijn oude liefde Tamara, ook uit de Gouden Kooi weer opzocht, toen voelde Amanda zich aan de kant gezet en begon volgens Brian met modder te gooien. Amanda beweert nu namelijk dat Brian haar keel heeft dichtgeknepen, maar Brian lacht dat weg. “Ik begrijp dat het zuur voor Amanda is dat ik mijn leven heb opgepakt, maar het is beter zo. Toen we er vorige maand een punt achter hebben gezet hebben we alletwee enorm gehuild, het werkte gewoon niet. Ik ben niet bang voor de aangifte tegen mij, want ik heb niets te verbergen. Amanda maakt gewoon handig gebruik van het imago dat ik door de Gouden Kooi heb overgehouden.” Aldus Brian

De Gouden Kooi was een Nederlands televisieprogramma waarin een groep kandidaten langdurig in een luxevilla worden opgesloten, waarbij de laatst overgebleven kandidaat die villa kan winnen. Deelnemers kunnen afvallen doordat ze worden weggepest of om persoonlijke reden opgeven, of doordat ze worden weggestemd door hun medespelers of door het publiek. Het programma is ontwikkeld door John de Mol in 1997. Het televisieprogramma liep van 2006 tot mei 2008. Het was oorspronkelijk te zien op de Nederlandse zender Tien (voorheen Talpa). Na het opheffen van Tien werd het programma op RTL 5 uitgezonden. Op 22 mei 2008 werd de finale van het programma uitgezonden. Deze werd gewonnen door Jaap Amesz
bron
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=j_IIe5QPJss[/youtube]
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 15:43:19 #18
135305 beequeen
Lost.
pi_61933224
Dit is ook een pareltje. Om nooit te vergeten.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 26 september 2008 @ 15:49:44 #19
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_61933414
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:43 schreef beequeen het volgende:
Dit is ook een pareltje. Om nooit te vergeten.

Ze hebben met z'n tweeen zoveel vergald in DGK dat ik deze affaire maar onder de noemer 'achterstallig vermaak' plaats.
  vrijdag 26 september 2008 @ 15:57:28 #20
145755 kahaarin
pi_61933596
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:49 schreef akveor het volgende:

[..]

Ze hebben met z'n tweeen zoveel vergald in DGK dat ik deze affaire maar onder de noemer 'achterstallig vermaak' plaats.
Hmm, ergens wel, alleen dat hij haar heeft mishandeld vind ik iets minder, dat mag natuurlijk nooit.
be nice or go away
  vrijdag 26 september 2008 @ 16:00:17 #21
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_61933672
Ja, doei. Kijk eens: DGK Brian en Amanda uit elkaar
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')