Ja en van 1 minuut 12 tot 1 minuut 19 is ie ook om optevreeeeeetenquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:19 schreef debuurvrouw het volgende:Monday morning feel so bad *ploing ploing* cute smile
![]()
Neequote:Op vrijdag 26 september 2008 12:45 schreef debuurvrouw het volgende:
ja![]()
ben je weer een beetje opgeknapt fraulein?
ja , zoiets kan weken duren,heel vervelend, sterktequote:Op vrijdag 26 september 2008 12:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee![]()
's Avonds gaat het allemaal wel maar vanmorgen had ik echt het idee dat ik flauw ging vallen.
Zo beroerd, ik kon niet meer staan en moest me echt vasthouden![]()
En dat misselijke heb ik nog steeds. En dat trekt dan straks wel weg, hoewel ik me dan nog niet 100% voel.
Eten hoef ik ook nog niet en kan me niet meer herinneren wanneer ik koffie gehad heb!
Ik wacht het weekend wel ff af en als ik het maandag nog heb bel ik de huisarts wel.
Voor een longfoto
Oh nee, want ik vind het nu wel leuk geweest eigenlijk.
als het zó goed werkt dan wil ik ook buikgriep!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:12 schreef Gert het volgende:
Dat duurt ook maar hè.![]()
Straks word je nog aantrekkelijk voor Cóós.
Blief gij noe maar jewoon lakkag tannisah en hagdloope.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als het zó goed werkt dan wil ik ook buikgriep!![]()
niet omdat ik persé in de gratie wil vallen bij Coos, maar mijzelf halveren
Nou dan mag ik nog wel een jaartje buikgriepquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:12 schreef Gert het volgende:
Dat duurt ook maar hè.![]()
Straks word je nog aantrekkelijk voor Cóós.
[ afbeelding ]
Wéken?quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:15 schreef hondjes het volgende:
[..]
ja , zoiets kan weken duren,heel vervelend, sterkte![]()
zag net filmpje douchescene,,wat walgelijk, nu ik het weer zag
Ik wal gawoen snal jesultaat.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Blief gij noe maar jewoon lakkag tannisah en hagdloope.
Bedankt voor de tip LS.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
De JetMan gaat nu werkelijk zijn poging doen. Gisteren was het afgelast wegens het weer.
National Geographic (live)
hey hey roevka!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:06 schreef akveor het volgende:
Goh die Amanda en Brian. Wie had dat nu ook gedacht.
http://www.telegraaf.nl/p(...)doet_aangifte__.html
http://www.telegraaf.nl/p(...)aloers___.html?p=4,2
Gelukkig zijn ze als vrienden uit elkaar gegaan.
Goedemiddag een ieder.
Touch downquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hier kan je JetMan ook live volgen op internet.
on it!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Touch down![]()
Ach Roevka, het was een kwestie van tijd hè?
Goed idee Ka.![]()
Hey hey.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
hey hey roevka!![]()
Misschien kunnen we een "Help Amanda Bij Haar Aangifte' topic openen waarin we filmpjes en uitspraken van Brian neerzetten, misschien wel handig, kan ze daar eens kijken wat wij hebben gezien......
Dit is wel een leuke voor je OP.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:25 schreef kahaarin het volgende:
on it!
Roevka, mag ik de foto en linkjes van jouw post gebruiken voor een OP? En als er iemand nog materiaal heeft, ik denk aan doecheslangen, onder de dekens rammen, dat creepy plaatje van brian e.d. Schroom niet!
Tuurlijk... er is niets van mezelf bij. Stelletje hyena's....quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
on it!
Roevka, mag ik de foto en linkjes van jouw post gebruiken voor een OP? En als er iemand nog materiaal heeft, ik denk aan doecheslangen, onder de dekens rammen, dat creepy plaatje van brian e.d. Schroom niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |