+ cornersquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:50 schreef kevin6188 het volgende:
Enige negatieve van gisteren vond ik dat er vaak, na een goede actie op de vleugels, zo weinig mensen in de zestien klaarstonden om de voorzet af te maken...
Dat was ook niet nodig, want die voorzetten gingen gewoon aan de andere kant uitquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:50 schreef kevin6188 het volgende:
Enige negatieve van gisteren vond ik dat er vaak, na een goede actie op de vleugels, zo weinig mensen in de zestien klaarstonden om de voorzet af te maken...
Oh ja, die waren echt om te janken weer.quote:
jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat ik me nou afvraag, als een feyenoorder zo'n overtreding maakt, zijn er dan ook meteen allemaal Ajacieden die komen huilen dat die gozer geschorst moet worden?
Uefa cup al vergeten?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Inkoppertje.
Voorlopig doen wij het niet slechter.
Had je dan niet gemakkelijk ook van Heracles, Kalmar of TOP Oss moeten winnen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
[..]
Jij vind dat jullie meer klasse hebben. Dan is het niet gelijk ook zo. Klasse is geen meetbaar begrip. Afgelopen zondag stegen wij niet boven onszelf uit. Dan hadden we wel gewonnen. Feyenoord speelde niet best maar had wel heel veel meer inzet en strijd dan jullie.
Als voetbal zo simpel was...quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:18 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Had je dan niet gemakkelijk ook van Heracles, Kalmar of TOP Oss moeten winnen?
Mooi.quote:
Prachtigquote:
Ze moeten Urby de corners echt niet meer laten nemen, hoe moeilijk is het om de bal op een redelijke hoogte in de buurt van de penaltytip te krijgen?quote:
Niet te vroeg juichen. Vind hem er niet echt bijster goed uitzien nog.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Prachtig
Ook goed om te zien dat Bobby gelukkig niet in een ziekenbed ligt en het dus al iets beter gaat![]()
Hij ziet er anders wel behoorlijk slecht uit.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Prachtig
Ook goed om te zien dat Bobby gelukkig niet in een ziekenbed ligt en het dus al iets beter gaat![]()
Juichen doe ik nog zeker niet, maar ik zie hem liever zo in een stoel zitten dan dat je hem ziek in een bed zag liggenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen. Vind hem er niet echt bijster goed uitzien nog.
Dit zegt ook niet alles, hoe ziek mensen vaak ook zijn, niet iedereen blijft de hele dag in bedquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Juichen doe ik nog zeker niet, maar ik zie hem liever zo in een stoel zitten dan dat je hem ziek in een bed zag liggen
Ik wil wel even overvliegen om de corners te nemen. Zo veel slechter kan ik ze echt niet nemen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:37 schreef Riches het volgende:
[..]
Ze moeten Urby de corners echt niet meer laten nemen, hoe moeilijk is het om de bal op een redelijke hoogte in de buurt van de penaltytip te krijgen?
Maar wat als Gabri terugkomt?quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:07 schreef Silaz het volgende:
Idd goed gevoel over Enoh. zeker een aanwinst, stukken beter (van wat ik nu heb gezien) dan Sno![]()
1 2 3 4 5 6 7 | -------------------------------------------------------- Silva------Van der Wiel-------Vermaelen-------Emanuelson -------------------------------------------------------- -------------Enoh----Vertonghen----Gabri---------------- -------------------------------------------------------- Suárez----------------Huntelaar------------------Sarpong |
Tactisch gezien mis je een aanvallende impuls op het middenveld. Het is altijd handig om een aantal bikkelende voetballers op het middenveld te hebben die de bal veroveren maar je moet het spel ook kunnen verleggen naar de aanvallers. Een aanvallende middenvelder is daarom noodzakelijk; de Jong, Sulejmani, Aissati kunnen dat allemaal goed invullen. Enoh zal de concurrentiestrijd met Gabri aan moeten gaan als rechter defensieve middenvelder. Een middenveld met 3 defensieve middenvelders is voor mij ondenkbaar.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar wat als Gabri terugkomt?
[ code verwijderd ]
Zoiets? Je kan ook Van der Wiel vervangen voor Vertonghen (vind Van der Wiel namelijk niet heel goed spelen) en dan een aanvallende middenvelder neerzetten op het middenveld (Sulejmani als hij terug is, maar Aissati of Cvitanich kan ook).
Wat heb jij gisteravond gedaan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:28 schreef Dvm86 het volgende:
Ik vind dat Vertonghen nou niet echt superdefensief speelt op het middenveld...
Zeker niet. We hebben alleen wel heel erg veel spelers die op die positie uit de voeten kunnen: Gabri, Enoh, Lindgren, Sno, Donald, vd Heijden en Anita.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:33 schreef sjimz het volgende:
Concurrentie voor Gabri kan helemaal geen kwaad.
Misschien het einde voor Lindgren als basisspeler. Maar een speler als Lindgren kun je altijd goed gebruiken als je op meerdere fronten mee wilt doen voor de prijzen. Lindgren kan namelijk op meerdere posities uit de voeten en haalt altijd een constant niveau.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:34 schreef MaxC het volgende:
Vertonghen![]()
Laten we nog niet te enthousiast doen over Enoh na één goede wedstrijd. Een fitte Gabri moet gewoon in de basis en Enoh pakt wel genoeg wedstrijden mee
Ben wel bang dat een doorbraak van Enoh wel het einde kan zijn van Lindgren
Bij jou vliegen ze bij voorbaat al over de achterlijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik wil wel even overvliegen om de corners te nemen. Zo veel slechter kan ik ze echt niet nemen.
Ik heb jou één keer gezien, bij Sparta Praag uit. Maar als je ze in die toestand moet nemen, dan gaat dat ook niet goed komenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:57 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik wil wel even overvliegen om de corners te nemen. Zo veel slechter kan ik ze echt niet nemen.
Het viel mij ook meteen op, was erg mooi om te zienquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:28 schreef RayMania het volgende:
Ik krijg nog steeds kippenvel van het juichen van de spelers bij de 1-0. Gelijk armen in de lucht bij de goal, iedereen bij elkaar (zelfs de wisselspelers).
Sno drive naar voren? Hij staat voortdurend met z'n rug naar de aanval en kaatst alles terug naar de verdediging.. als 'm dat al lukt.quote:Wordt in de media inmiddels de discussie gevoerd over het opstellen van Eyong Enoh of Evander Sno, bij Van Basten leeft dat niet. 'Het zijn twee totaal verschillende spelers. Enoh is meer controlerend gericht, terwijl Sno toch de drive naar voren heeft.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:28 schreef RayMania het volgende:
Ik krijg nog steeds kippenvel van het juichen van de spelers bij de 1-0. Gelijk armen in de lucht bij de goal, iedereen bij elkaar (zelfs de wisselspelers).
Beetje vreemde uitspraak inderdaad. Als je een drive naar voren wilt hebben zal je een snelle handelingssnelheid moeten hebben, vind het meer een verdediger dan een aanvallende middenvelder.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:01 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Sno drive naar voren? Hij staat voortdurend met z'n rug naar de aanval en kaatst alles terug naar de verdediging.. als 'm dat al lukt.
Dat merkte ik op een gegeven moment ook op. Zeer goede zaak.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:34 schreef RayMania het volgende:
En trouwens; gisteren speelden er zeven (acht als je Enoh meetelt) uit de eigen jeugdopleiding.
Stekelenburg, Emanuelson, Vermaelen, (Enoh), Van der Wiel, Vertonghen, De Jong en Sarpong.
quote:
Elk team is een hecht team als het wint.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:01 schreef toma het volgende:
Zou van Basten (net als bij Oranje) weer een hechte groep aan het smeden zijn?
Als die actie van Suarez vervolgd gaat worden moet die elleboog van Cornelissen ook een staartje krijgen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Zou de eventuele schorsing voor Suarez trouwens nou alleen gevolgen hebben voor de bekerwedstrijd of ook de competitiewedstrijden? Nesu is in ieder geval voor een bekerwedstrijd geschorst (maar die kreeg dan ook twee keer geel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |