Als ik jaloers op jullie was dan was ik wel voor ajax geweest toch?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:43 schreef _Mike_ het volgende:
Blijft grappig al die Feyenoorders met jaloezie richting Ajax.
quote:
Ik durf er best een kratje bier op te zetten dat wij boven jullie eindigen. Jij ook?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
[..]
Jij vind dat jullie meer klasse hebben. Dan is het niet gelijk ook zo. Klasse is geen meetbaar begrip. Afgelopen zondag stegen wij niet boven onszelf uit. Dan hadden we wel gewonnen. Feyenoord speelde niet best maar had wel heel veel meer inzet en strijd dan jullie.
Omdat jij het verschil tussen arrogantie en garantie niet kent, maken zij zich belachelijk? Leg eens uit.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als ik jaloers op jullie was dan was ik wel voor ajax geweest toch?
[..]
![]()
Jullie maken jezelf gewoon belachelijk
Ik wed niet op m'n eigen club.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik durf er best een kratje bier op te zetten dat wij boven jullie eindigen. Jij ook?
niet nodig helemaalquote:
Als je veel geld wilt verdienen, kun je het beste maar op de tegenstander van je eigen club wedden inderdaad.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:52 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik wed niet op m'n eigen club.
Ik vond 'm gewoon leuk: Joodse garantiequote:Op vrijdag 26 september 2008 14:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als ik jaloers op jullie was dan was ik wel voor ajax geweest toch?
[..]
![]()
Jullie maken jezelf gewoon belachelijk
De enige garantie die je heb in t leven is dat je doodgaat. Welke garantie hebben jullie dat ajax boven Feyenoord gaat eindigen?Waar baseer je dat op? Ik zie geen argumenten of feiten enkel een hoop geblaat. Als je zulke dingen gaat roepen zonder dat je daar zeker van kan zijn dan ben je in mijn ogen arrogant.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Omdat jij het verschil tussen arrogantie en garantie niet kent, maken zij zich belachelijk? Leg eens uit.
OLEGUER HOOLIGANquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat er een TT voor onze Catalaanse vriend moet komen.
Inkoppertje.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als je veel geld wilt verdienen, kun je het beste maar op de tegenstander van je eigen club wedden inderdaad.
Sno had hem naast gekopt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Inkoppertje.
Voorlopig doen wij het niet slechter.
Komt nog wel.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Inkoppertje.
Én Lindgren. Dus we zitten opeens goed in de controlerende middenvelders. Maar bij Ajax is de ziekenboeg toch altijd goed gevuld, dus iedereen komt wel aan spelen toe. Lindgren en Vertonghen zullen ook weleens moeten bij gaan springen in de verdediging.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:53 schreef BonJovi het volgende:
Wat gebeurd er als Gabri terug komt we hebben Vertonghen en Enoh toch al?
Arrogantquote:
Concurrentie is daarnaast ook alleen maar goed. Niemand is zeker van zijn plek.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:57 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Én Lindgren. Dus we zitten opeens goed in de controlerende middenvelders. Maar bij Ajax is de ziekenboeg toch altijd goed gevuld, dus iedereen komt wel aan spelen toe. Lindgren en Vertonghen zullen ook weleens moeten bij gaan springen in de verdediging.
quote:
Ik zit liever met een luxeprobleem dan in de situatie dat we alleen maar een stel incompetente sukkels op het middenveld hebben.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:57 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Én Lindgren. Dus we zitten opeens goed in de controlerende middenvelders. Maar bij Ajax is de ziekenboeg toch altijd goed gevuld, dus iedereen komt wel aan spelen toe. Lindgren en Vertonghen zullen ook weleens moeten bij gaan springen in de verdediging.
Groningen, Willem 2, Ado, Nac, de Graafschap en Heracles ook niet. Maar ze gaan net zoals feyenoord toch allemaal onder Ajax eindigen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Inkoppertje.
Moet je eens in de spiegel kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |