abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61932030
Waarom mag je niet in het halflege Venserpolder je auto parkeren als Ajax speelt?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61932067
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:43 schreef _Mike_ het volgende:
Blijft grappig al die Feyenoorders met jaloezie richting Ajax.
Als ik jaloers op jullie was dan was ik wel voor ajax geweest toch?
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:44 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

Garantie

Jullie maken jezelf gewoon belachelijk
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_61932092
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

[..]

Jij vind dat jullie meer klasse hebben. Dan is het niet gelijk ook zo. Klasse is geen meetbaar begrip. Afgelopen zondag stegen wij niet boven onszelf uit. Dan hadden we wel gewonnen. Feyenoord speelde niet best maar had wel heel veel meer inzet en strijd dan jullie.
Ik durf er best een kratje bier op te zetten dat wij boven jullie eindigen. Jij ook?
pi_61932104
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

[..]

Omdat jij het verschil tussen arrogantie en garantie niet kent, maken zij zich belachelijk? Leg eens uit.
pi_61932118
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik durf er best een kratje bier op te zetten dat wij boven jullie eindigen. Jij ook?
Ik wed niet op m'n eigen club.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:52:37 #56
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_61932121
nieuwe OP wordt tijd voor een
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_61932140
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:52 schreef Fortitudo het volgende:
nieuwe OP wordt tijd voor een
niet nodig helemaal
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61932148
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:52 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Ik wed niet op m'n eigen club.
Als je veel geld wilt verdienen, kun je het beste maar op de tegenstander van je eigen club wedden inderdaad.
pi_61932153
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

[..]

Ik vond 'm gewoon leuk: Joodse garantie
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_61932156
Wat gebeurd er als Gabri terug komt we hebben Vertonghen en Enoh toch al?
AFC AJAX
pi_61932168
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Omdat jij het verschil tussen arrogantie en garantie niet kent, maken zij zich belachelijk? Leg eens uit.
De enige garantie die je heb in t leven is dat je doodgaat. Welke garantie hebben jullie dat ajax boven Feyenoord gaat eindigen?Waar baseer je dat op? Ik zie geen argumenten of feiten enkel een hoop geblaat. Als je zulke dingen gaat roepen zonder dat je daar zeker van kan zijn dan ben je in mijn ogen arrogant.
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:56:00 #62
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_61932202
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik vind trouwens dat er een TT voor onze Catalaanse vriend moet komen.
OLEGUER HOOLIGAN
#FreeHat
pi_61932209
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Als je veel geld wilt verdienen, kun je het beste maar op de tegenstander van je eigen club wedden inderdaad.
Inkoppertje.
Voorlopig doen wij het niet slechter.
pi_61932235
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Inkoppertje.
Sno had hem naast gekopt.
pi_61932236
quote:

[..]

Inkoppertje.
Komt nog wel.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61932243
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:53 schreef BonJovi het volgende:
Wat gebeurd er als Gabri terug komt we hebben Vertonghen en Enoh toch al?
Én Lindgren. Dus we zitten opeens goed in de controlerende middenvelders. Maar bij Ajax is de ziekenboeg toch altijd goed gevuld, dus iedereen komt wel aan spelen toe. Lindgren en Vertonghen zullen ook weleens moeten bij gaan springen in de verdediging.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_61932267
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:57 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Komt nog wel.
Arrogant
pi_61932302
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:57 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

Én Lindgren. Dus we zitten opeens goed in de controlerende middenvelders. Maar bij Ajax is de ziekenboeg toch altijd goed gevuld, dus iedereen komt wel aan spelen toe. Lindgren en Vertonghen zullen ook weleens moeten bij gaan springen in de verdediging.
Concurrentie is daarnaast ook alleen maar goed. Niemand is zeker van zijn plek.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61932305
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:58 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Arrogant
Jij bent lachwekkend.
pi_61932321
Lekker gebald gisteren
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  vrijdag 26 september 2008 @ 15:01:09 #71
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61932336
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:57 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

Ik zit liever met een luxeprobleem dan in de situatie dat we alleen maar een stel incompetente sukkels op het middenveld hebben.
Gourmetten of steengrillen?
pi_61932358
quote:

[..]

Inkoppertje.
Groningen, Willem 2, Ado, Nac, de Graafschap en Heracles ook niet. Maar ze gaan net zoals feyenoord toch allemaal onder Ajax eindigen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_61932359
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:00 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Jij bent lachwekkend.
Moet je eens in de spiegel kijken
pi_61932364
Van Basten verrast over vooronderzoek Suárez
Marco van Basten is verrast door het vooronderzoek dat de aanklager van de KNVB naar Luis Suárez is geopend. Van Basten: "Ik heb de beelden teruggezien en mijn reactie was: wat gebeurt er? Je ziet dat Luis uit balans wordt gebracht. Het lijkt me niet dat hij bewust het been in de buik van Loval zette, qua coordinatie is zoiets zelfs lastig, anders zou hij een gevorderde vechtsporter moeten zijn."

San Marco snapt het.
pi_61932366
Precies, kan geen kwaad een paar mensen extra ipv te weinig .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')