abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61952785
Het is al weer een tijdje geleden dat z'n naam viel in het Ajax-topic, maar hier is 'ie weer:
quote:
Middlesbrough bereidt bod voor op Steven Defour

Volgens de Engelse pers bereidt FC Middlesbrough een bod voor op Steven Defour. De Engelse club zou de middenvelder in januari naar Engeland willen halen. Dat schrijven Het Belang van Limburg en Gazet van Antwerpen.

Paul Stefani, manager van Defour: “Steven is een van de spelers die op dit moment gevolgd worden door Middlesbrough. Meer is er nog niet. In Engeland is het zo dat de manager van de club eerst informeert naar de transferprijs en de persoonlijke eisen van de speler. Pas als hij die kent en er daarover binnen de club een akkoord is, krijgt de technisch directeur, in dit geval Gareth Southgate, groen licht om de transfer af te ronden. Zo ver is het nog niet”, aldus Stefani.

Of Middlesbrough concurrentie van Ajax moet vrezen is niet zeker. “Ajax was vorige winter nog zeer geïnteresseerd. Ze wilden tot 8 miljoen euro geven. Maar Steven voelde zich goed bij Standard. Of Ajax nu nog interesse heeft, weten we niet. Van Geel is er weg als technisch directeur, Van Basten werd de nieuwe trainer. Mogelijk leggen ze andere accenten. Maar het is duidelijk dat die 8 miljoen van Ajax de richtprijs is. De transferprijs zal hoger liggen.”

Of Defour deze winter wil verkassen, is niet duidelijk. “Op dit moment is een transfer niet aan de orde, is Steven ook geen vragende partij”, zegt Stefani. “Ook bij de directie van Standard is het op dit moment windstil. Ik vermoed dat na de match tegen Everton duidelijk zal worden wat de plannen van de club zijn.”
pi_61953012
Lijkt me niet dat Ajax nog geinteresseerd zou zijn nu ze Sulejmani, Cvitanich en Aissati voor die plek hebben en ook nog eens Sarpong die tegen Feyenoord goed speelde toen hij op 10 stond.
pi_61953073
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:30 schreef Wooldoor het volgende:
Lijkt me niet dat Ajax nog geinteresseerd zou zijn nu ze Sulejmani, Cvitanich en Aissati voor die plek hebben en ook nog eens Sarpong die tegen Feyenoord goed speelde toen hij op 10 stond.
Plus Siem de Jong
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61953111
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:30 schreef Wooldoor het volgende:
Defour is geen 10. Maar ik denk idd ook dat we hem nooit in een Ajax-shirt gaan zien, jammer genoeg.
pi_61953353
Kaart voor Heerenveen gewoon binnen via de ticketbox
pi_61953866
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:41 schreef koningdavid het volgende:
Toch opvallend dat iedereen per se Cvitanich in de basis wilt, waar baseren jullie dat op?
Omdat hij in die drie minuten tegen Utrecht gevaarlijker was dan Sarpong. Die was iedere bal kwijt. Ofwel aan een tegenstander, keeper of achterbal ofzo. Schoot niet op.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61953899
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:46 schreef Jasza het volgende:
Kaart voor Heerenveen gewoon binnen via de ticketbox
Heb jij nou voorrang of niet?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_61953937
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:10 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Omdat hij in die drie minuten tegen Utrecht gevaarlijker was dan Sarpong. Die was iedere bal kwijt. Ofwel aan een tegenstander, keeper of achterbal ofzo. Schoot niet op.
Sarpong had anders ook een gevaarlijk schot tegen Utrecht (gered door Vorm) en speelde okay tegen Feyenoord.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61953973
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:14 schreef RayMania het volgende:

[..]

Sarpong had anders ook een gevaarlijk schot tegen Utrecht (gered door Vorm) en speelde okay tegen Feyenoord.
Een gevaarlijk schot tegen Utrecht is niet voldoende in zo'n wedstrijd.
pi_61953998
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:14 schreef RayMania het volgende:

[..]

Toch was hij tegen Utrecht de zwakste aan de kant van Ajax. Hij zocht te vaak te makkelijke oplossingen, iets wat tegen jeugdspelers misschien wel lukt maar niet op eredivisie niveau. Daardoor leed hij vaak balverlies, maar ik zag ook mooie lange passes van hem en een goed schot
pi_61954188
Vanavond gaat Volendam een puntje pakken
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_61954200
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:27 schreef Ruiseart het volgende:
Vanavond gaat Volendam een puntje pakken
Ga er maar niet van uit
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61954254
De handelingssnelheid van Sarpong is een drama. Hij werkt ook heel vertragend in de opbouw.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_61954460
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:10 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Utrecht toen veel ruimte weg gaf en dat de wedstrijd al gespeeld was.
pi_61954544
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:42 schreef sjimz het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Utrecht toen veel ruimte weg gaf en dat de wedstrijd al gespeeld was.
inderdaad. De wedstrijd was toen toch al gespeeld en Utrecht geloofde er niet meer in.
pi_61954605
Neemt niet weg dat Sarpong veel te veel balverlies had.
pi_61955212
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:11 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Heb jij nou voorrang of niet?
Nee 2 duels te weinig vorig jaar, dit jaar ga ik hem wel halen als het zo doorgaat
  zaterdag 27 september 2008 @ 18:44:33 #293
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61955614
quote:
Vanmorgen startte voor uitkaarthouders de voorverkoop van de wedstrijd SC Heerenveen-Ajax. Ditmaal (refererend aan de storing omtrent de kaartverkoop van Feyenoord-Ajax) verliep de online kaartverkoop zonder problemen, maar vond er bij Ticketbox opnieuw een storing plaats. Alle kaarten die voor online-verkoop beschikbaar waren zijn reeds uitverkocht. Vooralsnog is de oorzaak van de Ticketbox-storing onbekend. Waarschijnlijk volgt er op Ajax.nl maandag(middag) meer informatie.

Ajax-website
Houd de officiele clubwebsite dus goed in de gaten; daarop zal namelijk duidelijk worden hoe en wanneer de verkoop opnieuw gestart wordt.
Goed systeem!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 27 september 2008 @ 18:45:45 #294
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61955635
quote:
Büttner denkt niet meer na over Ajax

Alexander Büttner maakt zondag zijn debuut in de ArenA. De creatieve speler, die zes jaar in de jeugd van Ajax speelde, doet dit wel in het shirt van Vitesse. Vanwege de lange reistijden besloot Büttner te vertrekken bij Ajax.

"Ik stond elke dag om zes uur op en was om elf uur 's avonds thuis", zegt Büttner over zijn periode bij Ajax. "Om negen uur begon de school in Amersfoort, mijn vader bracht mij weg. Daarna met het busje naar Ajax, trainen, eten, verplicht huiswerk maken en dan kwam mijn vader mij weer halen."

"Ik werd een beetje moe van dat reizen. Niet dat ik daar last van had, want ik heb altijd zin om te voetballen. Maar toen ik zestien werd, moest ik van Ajax intern. Dat wilde ik niet, ik vond mezelf nog te jong voor een gastgezin", aldus het negentienjarige talent.

"Ik werd op een internationaal toernooi van vv Doetinchem verkozen tot beste speler en kon naar HSV en Glasgow Rangers'', vervolgt Büttner. ''Ik kon toen ook naar PSV, FC Twente, Newcastle United en Schalke '04. En ik mocht bij Ajax blijven, maar ik had de behoefte dichterbij te gaan spelen. En als ik het goed doe bij Vitesse, kan ik later altijd nog wel een keer naar het buitenland."

Zondag maakt de Doetinchemer alsnog zijn debuut in het stadion van Ajax; de Amsterdam ArenA. "Ik heb er wel eens aan gedacht dat ik daar kon staan, maar ik ben nu met Vitesse bezig. We moeten zo snel mogelijk van die plek af. Punten halen en dat kan ook in de ArenA. Met zijn allen strijden en alles geven wat je hebt. Achteraf mag je nooit zeggen dat je er niet alles aan hebt gedaan."
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_61955730
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 18:45 schreef Houniet het volgende:

[..]
Tsja, sommigen hebben het er voor over, anderen niet.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 27 september 2008 @ 18:53:15 #296
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61955758
Je kan namens Ajax toch bij een gastgezin terecht?
pi_61956126
Buttner echt wat een naam
pi_61956510
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 18:53 schreef Houniet het volgende:
Je kan namens Ajax toch bij een gastgezin terecht?
Ja maar daar vond hij zich dus te jong voor.
Tsja dat moet je dr toch wel voor over hebben
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 19:16 schreef Jasza het volgende:
Buttner echt wat een naam
Ja echt een butt naam idd

Ben benieuwd of we morgen de kansen wel afmaken dan wordt het genieten
  zaterdag 27 september 2008 @ 19:37:17 #299
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61956607
quote:
Westerhof verwacht goede partij tegen Ajax

Hans Westerhof was donderdagavond in de Amsterdam Arena getuige van de 2-0 overwinning van Ajax op FC Utrecht. Op 'bekend terrein', zoals de trainer de Arena zelf omschrijft, zag hij een uitstekend Ajax en mede daardoor machteloos Utrecht.

Paul Verhaegh duelleert met Luis Suarez

"Ik vond Ajax bij vlagen wervelend spelen. Luis Suarez was natuurlijk uitstekend, maar het middenveld zag er eveneens sterk uit. Ze missen dan Sulejmani, maar Siem de Jong vulde die positie erg goed in. Ook Enoh, een voor mij onbekende speler, deed het prima. Hij doet mij denken aan een jonge Yakubu"

Westerhof mist zondag tegen Ajax de geblesseerden Mads Junker, Haim Megrelishvili en Frank van der Struijk. Paul Verhaegh trainde donderdag anderhalf uur mee en zijn meespelen lijkt geen probleem te worden. Verder zijn ook Nicky Hofs en Sébastien Sansoni fit genoeg om te starten.

"Ajax en dan vooral de Arena is voor mij natuurlijk bekend terrein. Ik kan niet ontkennen dat de club mij nog wel wat doet, maar zondag kom ik er als trainer van Vitesse. Ik vind het belangrijk dat wij, los van het resultaat, een goede partij spelen", aldus Westerhof.

Vermoedelijke opstelling
Velthuizen, Verhaegh, Sprockel, Sansoni, Drost, Claudemir, Molhoek, Jenner, Hofs, Büttner, Van Wolfswinkel.
pi_61956644
Te jong voor een gastgezin wtf? Denkt hij dat je in een gastgezin terecht komt als 25 bent ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')