Ik zie toch liever:quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:04 schreef GieJay het volgende:
En dan nu de perfecte opstelling:
Steek
Silva - van der Wiel - Vermaelen - Urby
Enoh - Vertonghen (sorry Gabri)
De Jong
Suarez - Hunt - Sulej (nu cvitanich)
Juist. En Gabri hoort wat mij betreft nog gewoon in de basis hoor, als hij weer fit is. Enoh krijgt vast nog wel een terugslag. Eerst maar eens zien hoe hij het zondag weer doet. Gabri kan dan hopelijk de wedstrijd thuis tegen Borac gebruiken om weer ritme te krijgen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 08:36 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik zie toch liever:
.........Sulejmani
Suerez - Hunt - Cvitanich
Ging het vorige keer ook maar zo makkelijk, had me een hoop gescheld en gedonder gescheeld zegquote:Op zaterdag 27 september 2008 09:59 schreef Noshiba het volgende:
nou nog maar een keertje proberen via die online verkoop
Verschuif je Cvitanich naar rechts en De Jong naar links. Het is de enige mogelijkheid om met Aissati, Cvitanich, Suarez, Huntelaar én Sulejmani (dus 5 aanvallende spelers) te spelen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:46 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kom op zeg Enoh rechtsback Urby centraal, Aissati/Cvitanich rechts op het middenveld en de Jong/Sarpong links?
Te weinig middenvelders.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:04 schreef GieJay het volgende:
En dan nu de perfecte opstelling:
Steek
Silva - van der Wiel - Vermaelen - Urby
Enoh - Vertonghen (sorry Gabri)
De Jong
Suarez - Hunt - Sulej (nu cvitanich)
Te defensief, te zwak middenveld.quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:28 schreef tha_dark het volgende:
Steek
Silva - van der Wiel - Vermaelen - Vertonghen
Enoh - Gabri
Sulej
Suarez - Hunt - Cvitanich
quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:30 schreef Barca het volgende:
[..]
Te defensief, te zwak middenveld.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:30 schreef Barca het volgende:
[..]
Te defensief, te zwak middenveld.
Ik ben het met je eens dat Gabri in de basis moet blijven. Het liefst zie ik ik een middenveld bestaande uit:quote:Op zaterdag 27 september 2008 09:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Juist. En Gabri hoort wat mij betreft nog gewoon in de basis hoor, als hij weer fit is. Enoh krijgt vast nog wel een terugslag. Eerst maar eens zien hoe hij het zondag weer doet. Gabri kan dan hopelijk de wedstrijd thuis tegen Borac gebruiken om weer ritme te krijgen.
Ja, 4 middenvelders i.p.v. 3. Waarvan 2 verdedigende middenvelders en 2 aanvallende middenvelders. Maar ... als Vertonghen op het middenveld speelt, wie moet er dan op de bank plaatsnemen? Gabri of Enoh? En wie moet er dan in de verdediging spelen? Toch geen Oleguer!?!quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:45 schreef avw1982 het volgende:
Vertonghen moet echt gewoon op het middenveld hoor. Hoe eerder Ajax de bal weer heeft, des te sneller weer kan worden aangevallen. Beter de bal afpakken op de middellijn dan op de rand van de 16.
Bij 4 verdedigers heb je te weinig personeel op het middenveld én daar moet je de oorlog winnen. 3 verdedigende middenvelders zorgt dat er te weinig aansluiting is tussen het middenveld en de voorhoede. Een aanvaller achter de voorhoede laten spelen heeft tot gevolg dat je voorin weer iemand mist.quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:51 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat Gabri in de basis moet blijven. Het liefst zie ik ik een middenveld bestaande uit:
Vertonghen - Enoh - Gabri of Vertonghen - Gabri - Enoh.
Vertonghen moet niet terug in de verdediging want hij komt veel beter tot zijn recht op het middenveld. Ja, het zijn drie verdedigende middenvelders maar maakt dat zoveel uit met zo'n voorhoede? Zeker als Sulejmani achter Huntelaar speelt. Daarnaast komt Vertonghen regelmatig op.
Edit: daarnaast heb je nog de opkomende backs Silva en Emanuelson.... dus te defensief is het dan niet imo.
Waarom moet zo'n scheidsrechter dat nou weer zeggen?quote:Suárez: 'Ik zou echt nooit wraak nemen'
Trainer Marco van Basten en Luis Suárez hebben verbaasd gereageerd op het vooronderzoek dat de aanklager betaald voetbal heeft ingesteld naar de Ajax-aanvaller. De Uruguayaan zou tijdens het bekerduel met FC Utrecht (2-0 zege) hebben nagetrapt naar Loďc Loval.
'Ik liep en kan hem per ongeluk geraakt hebben', reageert Suárez in De Telegraaf. 'Ik heb de schijn misschien tegen, omdat ik al een harde schop van Loval had gehad. Maar ik zou echt nooit wraak nemen.'
Van Basten vindt het vooronderzoek naar zijn pupil vergezocht, zo liet hij vrijdag tijdens een presconferentie weten. 'Luis wordt volgens mij licht uit balans gebracht, waardoor zijn been meer beweegt dan normaal. Ik kan me niet indenken dat hij het zo kan coördineren om hem in de maagstreek te raken. Dan ben je op een hoog niveau met vechtsport bezig.'
Het zou de Ajax-trainer slecht uitkomen als Suárez wordt geschorst. 'Luis is tijdens laatste wedstrijden beslissend geweest. Tegen Borac, Feyenoord en nu weer tegen FC Utrecht was hij bij bijna alle goals betrokken. Bij elk balcontact neemt hij de volle honderd procent risico. Lukt het niet, dan probeert hij het even later gewoon weer. De middenvelders worden er wel eens gek van, maar het is ongelooflijk spectaculair.'
Scheidsrechter Jan Wegereef, die tijdens de wedstrijd niets had waargenomen, meldt in De Telegraaf dat hij wel degelijk actie had moeten ondernemen. 'Ik heb de beelden later teruggezien op tv en had de actie, als ik die in het veld had waargenomen, wel bestraft met een kaart. Met rood? Het had geel of rood kunnen zijn.'
Moet je daar doen?quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:12 schreef Noshiba het volgende:
Morgen naar t geldredome!
Onder het mom van geef hem eens een kans?quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:41 schreef koningdavid het volgende:
Toch opvallend dat iedereen per se Cvitanich in de basis wilt, waar baseren jullie dat op?
En Sarpong niet echt bevalt....quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Onder het mom van geef hem eens een kans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |