abonnement Unibet Coolblue
pi_61984935
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
Tshibamba wat een held
Gaan we inderdaad nog een hoop plezier aan beleven.
  zondag 28 september 2008 @ 23:40:46 #52
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_61985394
Tishibama heeft vergeleken met Saidi een betere afronding en is fysiek ook sterker.

Saidi is technisch vaardig en hij is snel maar zijn voorzetten en afronding zijn echt (nog) onder de maat als je het mij vraagt.
pi_61987090
Ik hoor iedereen roepen technisch vaardig maar dat vind ik ook wel meevallen.. soms met dribbels en bewegingen heeft hij duidelijk een slechte balcontrole.. vind het iig heel wisselvallig ogen tot dusver..

Tshibamba is ook een compleet andere speler natuurlijk, daar zie ik meer toekomst in dan in Saidi
Brett Holman
pi_61987369
Maar Saïdi is een held.

Hoe hij snel Tshibamba zijn shirt weer wilde laten aantrekken en angstig naar de scheids omkeek
pi_61989991
Tjonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge!
Wat een dramatische wedstrijd!

Ik kon door verplichtingen slechts de eerste helft in het stadion zijn. Maar het is er daarna niet beter op geworden. En wat een ongelofelijke lutser ben je als je Tshibamba bent en je shirtje uit trekt!
Vanaf nu moet NEC spelen met twee shirtjes over elkaar. Dan kunnen ze shirtje uittrekken bij een doelpunt, en hebben ze gewoon hun wedstrijd shirt er nog onder aan
lekkere scheids trouwens
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 29 september 2008 @ 09:53:07 #56
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61990124
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:44 schreef BasNijmegen het volgende:
Vanaf nu moet NEC spelen met twee shirtjes over elkaar. Dan kunnen ze shirtje uittrekken bij een doelpunt, en hebben ze gewoon hun wedstrijd shirt er nog onder aan
Dat is al eens geprobeerd dacht ik, krijg je ook geel voor.
pi_61991048
Shirtje gewoon vastnieten aan de speler..

Frustrerende wedstrijd. Scheidsrechter hielp niet mee om er een leuke wedstrijd van te maken. Heracles speelde verdedigend, maar daar is niets op tegen, stond goed bij hun.
Snap alleen niet dat Been dan zolang wacht met het brengen van Schöne. Met Davids, Radomski en Sibum heb je gewoon veel te weinig voetbal op het middenveld. Geen creativiteit. En dat heb je juist nodig tegen een ploeg die achterover hangt.

Maargoed, Tshibambi, wat een zot
I don't really come from outer space || Last.fm
  maandag 29 september 2008 @ 12:08:05 #58
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_61992756
El-Ak:
quote:
„ Op een schaal van 1 tot 10? Doe maar vijftien”, gaf de Marokkaan met een cijfer aan hoe kwaad hij was. „Voetbal is niet alleen emotie. Voetbal is juist ook een denksport. Je hebt het voorbeeld van Rutger Worm. Die overkwam het vier we­ken geleden tegen De Graafschap. Dan moet je dubbel zo hard na­denken. Helemaal als je een jonkie bent en in feite nog niks gepres­teerd hebt. Ik noem het pure arro­gantie. Egootjes zijn het. De loop­actie was goed. De goal ook. Maar die rode kaart zette alles in de scha­duw.”
http://www.detrouwehonden.nl/dbid=7188/tpl=1901/shortmenu=1
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_61992975
Waar ik me kapot aan heb lopen ergeren, is het feit dat het publiek niet achter NEC stond. Iedereen zat maar beetje te keuvelen (zittend) op de stoeltjes. Heel af en toe werd er een lied in gezet, die nog sneller werd afgebroken dan normaal. Spelers hebben ons supporters ook nodig! En dit lag niet aan het feit dat het tempo erg laag lag, want voor aanvang van de wedstrijd hing die 'tamme' sfeer er al.

Tja en die aktie van Tshibamba moet natuurlijk niet kunnen. Been weet er vast wel raad mee. En laten wij als supporters niet vergeten dat hij wel de overwinning heeft bezorgd met een prima doelpunt.

Beetje vreemd dat er na het eindigen van de ongeklopte reeks afgelopen week in Friesland en nu een gelijkspel, mensen beginnen te zeuren dat Been een slechte coach is.......
Website: Sneaker-forum.nl
pi_61993196
Wie zeurt er dan over dat Been een slechte coach is?
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_61993498

  maandag 29 september 2008 @ 12:54:37 #62
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_61993763
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:17 schreef BasNijmegen het volgende:
Waar ik me kapot aan heb lopen ergeren, is het feit dat het publiek niet achter NEC stond. Iedereen zat maar beetje te keuvelen (zittend) op de stoeltjes. Heel af en toe werd er een lied in gezet, die nog sneller werd afgebroken dan normaal. Spelers hebben ons supporters ook nodig! En dit lag niet aan het feit dat het tempo erg laag lag, want voor aanvang van de wedstrijd hing die 'tamme' sfeer er al.

Tja en die aktie van Tshibamba moet natuurlijk niet kunnen. Been weet er vast wel raad mee. En laten wij als supporters niet vergeten dat hij wel de overwinning heeft bezorgd met een prima doelpunt.

Beetje vreemd dat er na het eindigen van de ongeklopte reeks afgelopen week in Friesland en nu een gelijkspel, mensen beginnen te zeuren dat Been een slechte coach is.......
De sfeer in het stadion was echt bedroevend. Af en toe werden er op de Goffertribune wat liedereren in gestart maar die haalden vaak het einde niet eens omdat er niemand mee deed. Vooral op de Hazenkamp was het akelig stil. Ik hoef echt niet de hele wedstrijd liedjes te horen maar gisteren kon er best wat extra support komen vanuit de supporters.

Het was al met al een kut middag. Wedstrijd was kut, laag tempo en saai.
pi_61994266
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:41 schreef De_Hypotheker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahah geniaal!
quote:
Wie zeurt er dan over dat Been een slechte coach is?
Niet hier op forum (tot nu toe ), maar wel elders op forza bijvoorbeeld.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_62002414
NEC: Nijmegen Eendracht Chippendales
Aldus Vi's 't Wereldje...
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 29 september 2008 @ 18:22:40 #65
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_62002474
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:17 schreef BasNijmegen het volgende:


Tja en die aktie van Tshibamba moet natuurlijk niet kunnen. Been weet er vast wel raad mee. En laten wij als supporters niet vergeten dat hij wel de overwinning heeft bezorgd met een prima doelpunt.


Huh?
pi_62002724
Tuurlijk was Tshibamba oliedom en mag hij even flink door het slijk gehaald worden, maar dat was echt niet de enige reden van het puntverlies.
quote:
1-1 gelijk tegen N.E.C. welk gevoel overheerst?
"Gezien de wedstrijd kunnen we van geluk spreken dat wij hier een punt meenemen. Vooral op het moment dat Darl (Douglas) uit viel had ik het idee dat er nog weinig te halen viel. Je moet er wel altijd in blijven geloven, veel ploegen scoren nog in de laatste minuten van de wedstrijd. Volgens mij had N.E.C. niet door dat het 10 tegen 10 was, want ze bleven achteruit lopen”.
Dat vond ik ook opvallend. Heracles was de hele wedstrijd niet gevaarlijk geweest en gooide er geen extra spits in na de rode kaart, het inzetten van Pothuizen voor van Beukering was eigenlijk helemaal niet nodig en omdat die Saidi al helemaal leeg was ging NEC achteruit lopen. Dat hielp ons in het zadel
pi_62005405


Wanneer?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_62005470
Nog twee nachtjes slapen en ik zit in het vliegtuig
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_62006234
Collins John heeft z'n eerste goal gemaakt voor NEC.

Maakte de tweede in de 4-1 overwinning van Jong NEC op Jong Feyenoord. Bij de eerste gaf-ie een assist.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_62008240
Jong NEC heeft ook een briljant team staan, dat blijkt ook wel uit het feit dat de stap naar het eerste de laatste tijd door meerdere spelers is gemaakt.
pi_62012221
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:07 schreef Strooper het volgende:
Nog twee nachtjes slapen en ik zit in het vliegtuig
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  dinsdag 30 september 2008 @ 00:09:49 #72
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62013816
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:33 schreef hoM3r het volgende:
Jong NEC heeft ook een briljant team staan, dat blijkt ook wel uit het feit dat de stap naar het eerste de laatste tijd door meerdere spelers is gemaakt.
Heb ze nu 2 weken achter elkaar gezien en inderdaad een erg goed team. Verdedigend sterk ook.
Die El-Kabir is wel een leuk voetballertje, in tegenstelling tot Tim Janssen
pi_62020497
Tim Janssen scoort dan wel, maar hij haalt al het voetbal uit het goed spelende team van jong NEC, snap niet dat hij niet eerder werd gewisseld..
pi_62025760
Bouaouzan weggestuurd van de training, wegens gebrek aan inzet..

gaat ook niet mee naar Boekarest
Brett Holman
pi_62026379
@ Yozzz
overwinning moet inderdaad gewoon doelpunt zijn....

Was gister ook bij jong nec en moet zeggen dat ik onder de indruk ben van die Kabir. Kan echt super waardevol worden voor NEC. Goeie acties, snelheid en perfecte afronding.
Website: Sneaker-forum.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')