Ik koop geen toys, aangezien er voor mannen alleen maar wazige dingen zijn. vrouwen zijn wat dat betreft wat beter bedeeld.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:49 schreef thelastposter het volgende:
Hahaha!
Ik bedoel: waarom koop je iets bij shop 1 ipv shop 2, wat bepaald jouw keuze.
Is het hoe de site eruit ziet, alleen de prijs of een soort van vertrouwd gevoel?
Ik wil irl zien wat ik koop.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:56 schreef baskim het volgende:
@NanKing: Waarom koop je ze niet online dan?
Goede vraag, ik zou het zo niet weten.quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:08 schreef thelastposter het volgende:
Maar ik hoor toch altijd dat vooral de prijs en de uitstraling het meest belangrijk zijn en dat is begrijpelijk.
Wat zou me dan volgens jou onderscheiden van de rest, nanking?
Je mag alles tegen me zeggen hoor.. Je wordt hier echt niet zo maar uitgedonderd..quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:20 schreef thelastposter het volgende:
Tally, je bent een moderator dus zal ik maar niet te veel zeggen anders wordt je hier weer uitgedonderd maar als je deze discussie leest zie je dat ik helemaal niet wil spammen, iemand mijn site laten zien om een mening te vragen is iets heel anders gauw een naam droppen in een eerste post en opzouten.
Maar goed, de naam is weg, en maroetje heeft me qua reviews goede tips gegeven.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:58 schreef thelastposter het volgende:
Ja Gambino,
Dat is 1 van de redenen waarom ik er aan begonnen ben.
Je kunt online samen op je eigen manier rondkijken, vragen stellen over de mail en vervolgens je keuze maken.
Daarom is het contact met klanten ook zo belangrijk als die een mail sturen, dat doen ze niet voor niets.
Je hebt geen schaamtegevoel omdat je in je eigen vertrouwde omgeving kijkt wat je wilt hebben.
thx voor je input!
daar ben ik het ook helemaal mee eens, er word bij een product een standaart text neer geplakt, dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:44 schreef DOCG het volgende:
Wat mij opvalt in al die winkels is dat de beschrijvingen van de producten vrijwel overal hetzelfde is. Gewoon overgenomen van de leverancier. Ik denk dat als dat uniek is op een site, dat me wel zou aanspreken. Informatie waar je echt wat aan hebt, zoals hoeveel geluid maakt het, hoe lang voordat de accu leeg is, wat voor glijmiddel kun je erbij gebruiken, dat soort dingen. Informatie die je vanuit ervaring met gebruik geeft en niet standaard teksten.
Daarnaast gebruiksvriendelijkheid, prijs en een logische verdeling in categorieen, soms moet je lang zoeken voordat je vindt wat je zoekt.
Verzendkosten zijn sowieso erg storend. Sites die geen verzendkosten rekenen (dealextreme FTW!) vind ik een stuk leuker dan sites waarop je inderdaad 6,50 aan kosten betaalt voor een bestelling van 10 euroquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:49 schreef Sessy het volgende:
Verder is de mogelijkheid iets kleins te bestellen (denk tepelringetjes of een dvd of zo) zonder gelijk 6,50 aan verzendkosten kwijt te zijn op zich ook interessant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |