Ik koop geen toys, aangezien er voor mannen alleen maar wazige dingen zijn. vrouwen zijn wat dat betreft wat beter bedeeld.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:49 schreef thelastposter het volgende:
Hahaha!
Ik bedoel: waarom koop je iets bij shop 1 ipv shop 2, wat bepaald jouw keuze.
Is het hoe de site eruit ziet, alleen de prijs of een soort van vertrouwd gevoel?
Ik wil irl zien wat ik koop.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:56 schreef baskim het volgende:
@NanKing: Waarom koop je ze niet online dan?
Goede vraag, ik zou het zo niet weten.quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:08 schreef thelastposter het volgende:
Maar ik hoor toch altijd dat vooral de prijs en de uitstraling het meest belangrijk zijn en dat is begrijpelijk.
Wat zou me dan volgens jou onderscheiden van de rest, nanking?
Je mag alles tegen me zeggen hoor.. Je wordt hier echt niet zo maar uitgedonderd..quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:20 schreef thelastposter het volgende:
Tally, je bent een moderator dus zal ik maar niet te veel zeggen anders wordt je hier weer uitgedonderd maar als je deze discussie leest zie je dat ik helemaal niet wil spammen, iemand mijn site laten zien om een mening te vragen is iets heel anders gauw een naam droppen in een eerste post en opzouten.
Maar goed, de naam is weg, en maroetje heeft me qua reviews goede tips gegeven.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:58 schreef thelastposter het volgende:
Ja Gambino,
Dat is 1 van de redenen waarom ik er aan begonnen ben.
Je kunt online samen op je eigen manier rondkijken, vragen stellen over de mail en vervolgens je keuze maken.
Daarom is het contact met klanten ook zo belangrijk als die een mail sturen, dat doen ze niet voor niets.
Je hebt geen schaamtegevoel omdat je in je eigen vertrouwde omgeving kijkt wat je wilt hebben.
thx voor je input!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |