abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61921684
Aloha,

Ik heb sinds kort een eigen erotische webshop, wiens naam ik even niet ga noemen voordat men meteen denkt dit is spam.
Trouwens, dit is zelfs een beetje spam, ik heb namelijk een vraag.
Zijn er mensen die wel eens een leuk speeltje bestellen?(vast wel hier).
Het zou voor mij een geweldige hulp zijn om eerlijke antwoorden te krijgen wat jouw keuze voor de shop bepaald.
Voordat je mij veroordeeld, ik meld mijn site niet in dit bericht, dus ik zit hier niet alleen om reclame te maken.
Ik lurk al jaren en jaren op deze site en ben benieuwd naar jullie reacties.
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:46:18 #2
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_61921773
leuk voor vrouwen maar voor mannen...

rubberkutten
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_61921807
Hahaha!

Ik bedoel: waarom koop je iets bij shop 1 ipv shop 2, wat bepaald jouw keuze.
Is het hoe de site eruit ziet, alleen de prijs of een soort van vertrouwd gevoel?
  vrijdag 26 september 2008 @ 00:50:54 #4
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_61921820
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:49 schreef thelastposter het volgende:
Hahaha!

Ik bedoel: waarom koop je iets bij shop 1 ipv shop 2, wat bepaald jouw keuze.
Is het hoe de site eruit ziet, alleen de prijs of een soort van vertrouwd gevoel?
Ik koop geen toys, aangezien er voor mannen alleen maar wazige dingen zijn. vrouwen zijn wat dat betreft wat beter bedeeld.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_61921831
Wat bepaald mijn keuze,? De prijs natuurlijk. Als het ergens anders goedkoper is, waarom dan de duurdere bij die ene? haha makkie.
pi_61921864
Natuurlijk speelt het ook mee hoe een site eruit ziet. Als de website er ontzettend amateuristisch uitziet klikken veel mensen al weer weg denk ik.

Je moet bedenken wat jouw site anders maakt dan de duizenden webshops die er al zijn, kun jij mensen bijzondere dingen bieden, ben je goedkoper is jouw service beter etc.
Oftewel je moet je kunnen onderscheiden.

Ik koop dat soort dingen nooit online trouwens.
ijs_beer fan!
pi_61921870
Ik koop rubberkutten met maar één voorwaarde: Ze moeten tweedehands zijn.
pi_61921883
@NanKing: Waarom koop je ze niet online dan?
pi_61921896
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:56 schreef baskim het volgende:
@NanKing: Waarom koop je ze niet online dan?
Ik wil irl zien wat ik koop.
ijs_beer fan!
pi_61921993
zeg niet dat er geen dingen zijn voor mannen
kijk maar eens goed rond, namen als fleshlights, nexus poppen en vacuumpompen zijn echt goed verkocht, geloof me ik weet dit uit ervaring.
Als ik je zeg dat er meer mannen dan vrouwen kopen op onze site dan lieg ik niet.
Natuurlijk worden er ook veel dildos en vibos verkocht maar ook koppeltjes en vooral mannen kopen meer en meer.

Maar ik hoor toch altijd dat vooral de prijs en de uitstraling het meest belangrijk zijn en dat is begrijpelijk.
Wat zou me dan volgens jou onderscheiden van de rest, nanking?
  vrijdag 26 september 2008 @ 01:17:06 #11
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_61922060
.
  vrijdag 26 september 2008 @ 01:17:33 #12
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_61922065
Ik wil wel een rubberkutje dat er lekker uitziet.
pi_61922084
Nou, daar kunnen we je heel makkelijk aan helpen hoor
pi_61922090
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 01:08 schreef thelastposter het volgende:

Maar ik hoor toch altijd dat vooral de prijs en de uitstraling het meest belangrijk zijn en dat is begrijpelijk.
Wat zou me dan volgens jou onderscheiden van de rest, nanking?
Goede vraag, ik zou het zo niet weten.
Diversiteit misschien, niet precies hetzelfde wat alle andere shops al hebben.
Eventueel kun je het leuk maken met reviews van diverse producten. Of dingen verloten voor mensen die een review willen schrijven .
Richt je je op een bepaalde markt?
ijs_beer fan!
pi_61922300
Nee, niet echt.
Tot nu toe is het echt leuk zoals de klanten reageren, ze zijn hardstikke behulpzaam en we proberen zonder gekheid onze poten onder ons lijf vandaan te rennen als er iets fout gaat.
en als er iets fout gaat en we zijn eerlijk en mailen en bieden wat leuks aan voor de volgende bestelling.
Zo is een klacht al snel een tevreden iemand, erg cliche maar het helpt echt.
reviews en verlotingen zijn inderdaad opties, gratis dingen zijn altijd gewild, vooral bij onze doelgroep :-)
ik weet dat je geen koper bent maar je mening wordt echt wel degelijk gewaardeerd, en wie weet kunnen we hier een keer een mooie prijsvraag maken haha.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tally op 26-09-2008 11:25:43 (link verwijderd.) ]
pi_61922772
Tip verstuur e.e.a. niet in de originele verpakking (=vaak ranzig), maar maak er een mooi pakketje van a la mail & female. Dit is namelijk een voorwaarde voor mij geworden. En de site die je linkt ziet er lekker licht en fris uit.
Eventueel de mogelijkheid om klanten producten te laten reviewen... dat vind ik interessanter dan de mening van de verkoper.
pi_61927139
Je zei dat je niet ging spammen.. Doe dat dan ook niet!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_61930065
Tally, je bent een moderator dus zal ik maar niet te veel zeggen anders wordt je hier weer uitgedonderd maar als je deze discussie leest zie je dat ik helemaal niet wil spammen, iemand mijn site laten zien om een mening te vragen is iets heel anders gauw een naam droppen in een eerste post en opzouten.
Maar goed, de naam is weg, en maroetje heeft me qua reviews goede tips gegeven.
pi_61930567
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:20 schreef thelastposter het volgende:
Tally, je bent een moderator dus zal ik maar niet te veel zeggen anders wordt je hier weer uitgedonderd maar als je deze discussie leest zie je dat ik helemaal niet wil spammen, iemand mijn site laten zien om een mening te vragen is iets heel anders gauw een naam droppen in een eerste post en opzouten.
Maar goed, de naam is weg, en maroetje heeft me qua reviews goede tips gegeven.
Je mag alles tegen me zeggen hoor.. Je wordt hier echt niet zo maar uitgedonderd..

En ookal wil je iemand je site laten zien en daar de mening van hebben dan PM je die persoon maar.
De link hier zetten is spammen ookal deed je het niet expres.. Wanneer je een onderzoek wil doen en meerdere mensen trekken naar je site dan moet je een mailtje sturen en daar toestemming voor vragen.
Anders is het gewoon spammen..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_61930591
Ik koop regelamtig samen met me partner, en waarom.. je kan met ze 2e wat uit zoeken je hebt geen gevoel dat iedereen op je vinger zit te kijken, je kan er zolang over doen als je zelf wilt, en je hoeft er de straat niet voor over
pi_61930881
Ja Gambino,

Dat is 1 van de redenen waarom ik er aan begonnen ben.
Je kunt online samen op je eigen manier rondkijken, vragen stellen over de mail en vervolgens je keuze maken.
Daarom is het contact met klanten ook zo belangrijk als die een mail sturen, dat doen ze niet voor niets.
Je hebt geen schaamtegevoel omdat je in je eigen vertrouwde omgeving kijkt wat je wilt hebben.
thx voor je input!
pi_61931149
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:58 schreef thelastposter het volgende:
Ja Gambino,

Dat is 1 van de redenen waarom ik er aan begonnen ben.
Je kunt online samen op je eigen manier rondkijken, vragen stellen over de mail en vervolgens je keuze maken.
Daarom is het contact met klanten ook zo belangrijk als die een mail sturen, dat doen ze niet voor niets.
Je hebt geen schaamtegevoel omdat je in je eigen vertrouwde omgeving kijkt wat je wilt hebben.
thx voor je input!
Graag gedaan
Ik ga morgen weer met haar kijken, dus als je me jou winkel PMt dan wil ik zeker wel is in rond kijken!
pi_61931329
Haha!

Je hebt een PM gekregen...
En alvast bedankt voor het kijken!
Alle input is welkom.
Ik vind het tof dat ik al best wat reacties krijg, ik ben al met de reviews bezig!
pi_61931913
Wat mij opvalt in al die winkels is dat de beschrijvingen van de producten vrijwel overal hetzelfde is. Gewoon overgenomen van de leverancier. Ik denk dat als dat uniek is op een site, dat me wel zou aanspreken. Informatie waar je echt wat aan hebt, zoals hoeveel geluid maakt het, hoe lang voordat de accu leeg is, wat voor glijmiddel kun je erbij gebruiken, dat soort dingen. Informatie die je vanuit ervaring met gebruik geeft en niet standaard teksten.

Daarnaast gebruiksvriendelijkheid, prijs en een logische verdeling in categorieen, soms moet je lang zoeken voordat je vindt wat je zoekt.
de enige manier om van een verleiding af te komen, is eraan toe te geven
pi_61932124
DOCG:

Daar ben ik bij mijn site dus zonder gekheid echt aan begonnen.
Echter, ik heb ook nog een dagbaan, en het is gewoon vrijwel onmogelijk om dat te realiseren.
Als je 2000 artikelen verkoopt en weet dat 1 product compleet herschrijven een minuut of 7 duurt zit je op 14000 minuten is 233 uur.
Dit is dus een karwei wat ik tussendoor doe maar voordat dat klaar is zijn we maanden verder, toch heb je gelijk, maar het is zo moeilijk een juist script te maken waar alles instaat wat iedereen wilt weten neem dat van mij aan, toch ben ik met je eens dat unieke content belangrijk is dus ben ik idd alles aan herschrijven en dat is echt een pokke werk :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')