abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 oktober 2008 @ 15:59:57 #201
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62785075
PB: dat roep ik al dagen. Laat de shit de shit en ga door. Er worden dagelijks vele mensen ontslagen, die zien we ook allemaal niet in het nieuws. En we kunnen niet ontkennen dat het flut liep toch? Er moest iets gebeuren, dat is gebeurd en klaar is klara.

Wat ik overigens niet begrijp is dat mensen opeens achter Arts staan. Ik kan me het gezeik nog als gisteren herinneren over Grandel, Ponk en Terol. Die zouden allemaal kapot gemaakt worden door Arts. En nu issie opeens een held?
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_62787534
quote:
Trainer Willem van Hanegem kan zich volledig vinden in de beslissing van de directie van FC Utrecht om vorige week de samenwerking met vier trainers te beëindigen. “Ik wil daarover geen misverstand laten bestaan”, zegt hij. “Door mijn afwezigheid is dat misschien niet zo duidelijk geworden, maar ik stond en sta volledig achter de beslissing om in de trainersgroep in te grijpen.”
Van Hanegem noemt dat ‘pijnlijk en erg vervelend, voor zowel de direct betrokkenen als de rest van de club’. “Maar het was ook onvermijdelijk. Er moest echt iets gebeuren en de directie heeft terecht haar verantwoordelijkheid genomen”, aldus de coach, telefonisch vanuit zijn woonkamer. “En als de directie van mening was geweest, dat ook ik zou moeten vertrekken, dan had ik dat in het belang van de club ook aanvaard.”

“Het was natuurlijk een ongelukkig moment dat ik zaterdagmiddag ziek werd, zo kort na die beslissing van de leiding van de club en zo vlak vóór de belangrijke wedstrijd tegen NAC. Ik had het persoonlijk moeilijk met de ingreep van de directie, vooral uit menselijke overwegingen”, aldus de trainer van FC Utrecht. “Zakelijk was ik het er zeker mee eens, maar ik ben ook maar een mens en emotioneel had ik er veel moeite mee.” De stress en spanning die dat voor Van Hanegem tot gevolg had, heeft de griep waardoor hij werd getroffen verergerd, zegt ook zijn dokter.

Het deed Van Hanegem goed, dat zijn team tegen NAC een goede wedstrijd op de mat legde. “De jongens hebben met veel passie en inzet gespeeld”, kon hij vaststellen. De trainer kijkt er naar uit weer snel volledig bij FC Utrecht aan de slag te gaan. “Ik had het afgelopen week flink te pakken, maar het gaat nu de goede kant op”, zegt hij. Wanneer Van Hanegem weer op het trainingsveld staat, is nog niet precies te zeggen. “Het zal nog wel een paar dagen duren”, verwacht hij, “maar direct na het weekend ben ik er zeker weer.” De trainer kijkt er naar uit. “Ik heb er erg veel zin in weer lekker met 100 procent enthousiasme en verantwoordelijkheid aan de slag te gaan. Ik verheug me ook op de samenwerking met mijn nieuwe assistent Ton du Chatinier. Ik ken hem al lang en ik weet zeker dat we een goed duo vormen.”
fcutrecht.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_62787666
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:59 schreef thaduck het volgende:

Wat ik overigens niet begrijp is dat mensen opeens achter Arts staan. Ik kan me het gezeik nog als gisteren herinneren over Grandel, Ponk en Terol. Die zouden allemaal kapot gemaakt worden door Arts. En nu issie opeens een held?
Geen zorgen over Arts!
quote:
Ex-keeperstrainer Utrecht geeft cursus bij MVV'27

woensdag, 29 oktober 2008 16:32 Michel Feenstra

Op vrijdag 7 november en vrijdag 14 november a.s. geeft Maarten Arts , de ex-keeperstrainer van FC Utrecht, in samenwerking met voetbalschool Winning Skills een trainerscursus bij MVV'27 te Maasland. Kijk voor meer info op www.progoal.nl
www.voetbalrotterdam.nl
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:30:08 #204
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62798899
Ik mis SCH in dit topic. Wordt die bende uit het noorden weer is opgerold, zie je hem nergens. Wat een mietje.
pi_62803059
Ach na vanavond als we weer eens verloren hebben zal hij wel weer terug zijn
pi_62804197
is van hanegemt al ontslagen, de judas
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:10:55 #207
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62804273
Dat is waar, maar we gaan met 0-3 winnen dus daar ben ik niet bang voor
pi_62804384
We gaan gewoon verliezen, hoelang is het geleden dat we een goal hebben gemaakt in een uit-wedstrijd ?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:17:04 #209
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62804410
Hoelang geleden hebben we verloren?
pi_62804576
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:17 schreef thaduck het volgende:
Hoelang geleden hebben we verloren?
Bij mij is het glas altijd halfleeg als het om de FC gaat.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 10:26:06 #211
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62804604
Dan hoop ik dat dat de gifbeker was, want dan zijn we goed op weg naar betere tijden
pi_62812639
0-2 vanavond, het begin van de ommekeer. Cziommer en Boussaboun.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 16:01:31 #213
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_62813992
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:15 schreef Stampie22 het volgende:
0-2 vanavond, het begin van de ommekeer. Cziommer en Boussaboun.
pi_62821053
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:01 schreef Eilanden het volgende:

[Boussaboun]

Daar was ie bijna, 5 minuten geleden.
pi_62823038
Redelijk gespeeld vond ik, en een terechte overwinning.

Hopelijk zondag weer 3 punten, dan kun je weer omhoog gaan kijken.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 30 oktober 2008 @ 21:59:23 #216
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_62823230
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:41:51 #217
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62824394
GODVER!!!!

Ik had 0-3 gezegd, was het nu zoveel moeite voor die schele rode schoentjes loper om er nog 1 bij te prikken???
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:58:17 #218
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62824840
Tis maar gekheid natuurlijk, maar ik heb me lopen ergeren aan Ali. Voor de rest was het best aardig om te zien, weinig weggegeven, maar dat is al een tijdje zo. Maar nu langzaamaan begint het richting doel ook wat te lopen. Loval speelde ook weer een redelijke pot in mijn ogen.

Nu zondag 3 punten pakken en we staan weer links!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 17:43:34 #219
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62843413
Heb me gisteren trouwens behoorlijk lopen ergeren na de commentaren achter (in ieder geval op eredivisie live, weet niet of het ook in de normale uitzending was). Ging die mongool van een verslaggever aan Caluwé vragen waarom hij het vertrouwen van de trainer niet kreeg, en nu WIllem ziek is dat ie ineens speelt en bla bla..

Caluwe: tjah, ik ben net 7 maanden geblesseerd geweest. Dus zo raar is het toch niet

Vervolgens klapte die loser van een verslaggever dicht en ging ie daarna maar verder zagen en zeuren over WIllem. How low can you go.
pi_62886569
Weer 3 punten in de tas.
Nog even en het vuur van Utreg komt weer terug...
  zondag 2 november 2008 @ 18:05:18 #221
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62887042
Ik heb me kapot geërgerd aan Ali. Ze dachten in het vak dat ik erin zou blijven toen ie de zoveelste kans naar de klote hielp. Wat een drama op rode schoentjes is het toch. Ook George liet zien waarom ie op de bank zit.

Heel fijn dat vd Gun er weer was, samen met Caluwe een hele verademing op het veld! Terecht gewonnen overigens, niet met mooi voetbal maar met bij vlagen strijd.

Iemand de scheenbeschermers van van Dijk gezien overigens?
pi_62888131
Nee, maar ik ben het met je eens dat van der Gun zichzelf weer heeft bewezen.
pi_62890745
Morgen is Willem weer terug, dan is het weer over met het voetbalplezier.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 2 november 2008 @ 22:02:55 #224
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_62894256
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:48 schreef Bommenlegger het volgende:
Weer 3 punten in de tas.
Nog even en het vuur van Utreg komt weer terug...
Ik moet het nog maar zien hoor, dit waren ook wat mindere tegenstanders
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_62894384
Ik vond Utrecht ook niet echt overtuigend. Tweede helft op strijd gewonnen, maar als niet ons hele middenveld geblesseerd/ geschorst was geweest en Steur en Boakye 100% wedstrijdfit waren had ik het nog maar moeten zien. Nesu wel een erg goede back, viel positief op.

Neemt niet weg dat het een dik verdiende overwinning was. Eerste helft was dramatisch van jullie kant, tweede helft puur op strijd Heracles overrompeld. Wat een goal van Ali zeg! Al zou ik wel eens met goede beelden willen zien of het geen buitenspel was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')